Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Pensionerede Emil Larsen med på Lyngbys bænk idag......
    Det er nu en U19-spiller der lystrer samme navn.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det er nu en U19-spiller der lystrer samme navn.
      På min Forza app er der billede af gammel Emil med hans cv..

      Comment


        Silkeborg-Lyngby 1-1. Udemærket resultat med OB briller

        Comment


          FC Helsingør - AC Horsens 0 - 2 foran vist nok 537 tilskuere . Så er ser stadig håb for at Helsingør kan ryge direkte ud .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            FC Helsingør - AC Horsens 0 - 2 foran vist nok 537 tilskuere . Så er ser stadig håb for at Helsingør kan ryge direkte ud .
            Men gør også nok at vi ryger ud af Top 6 i løbet af dagen..

            Træls når man alligevel har fået 1 sejr i de sidste 4....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              FC Helsingør - AC Horsens 0 - 2 foran vist nok 537 tilskuere . Så er ser stadig håb for at Helsingør kan ryge direkte ud .
              et svagtspillende horsensmandskab endda.. Første mål på klassiske horsensdyder, ind i feltet på en hovedstødstærk, og aå afslutning på nedfaldet. Sidste mål med tempereret aflevering på godt raid, og så klinisk afslutning i det lange hjørne, enkelt.. Horsens har bare flere værktøjer i kassen end vi har. De får deres mål ved afbenyttelse af langt flere planer. I dag giver både plan A og plan B gevinst. Derfor får Horsens point i flere af de kampe, hvor spillet ellers ikke flyder. Jeg lkaldte resultatet som stensikkert, og sådan blev det også.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Men gør også nok at vi ryger ud af Top 6 i løbet af dagen..

                Træls når man alligevel har fået 1 sejr i de sidste 4....

                Ja ja hvad betyder det .. glæd dig til næste sæson der kan vi måske opleve Buller’s trylleshow med ballondyr .. a’hva ?? ��. Så tror jeg nok vi krævende fans indser at fodbolden ikke er det eneste som betyder noget for stadionoplevelsen .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Ja ja hvad betyder det .. glæd dig til næste sæson der kan vi måske opleve Buller’s trylleshow med ballondyr .. a’hva ?? ��. Så tror jeg nok vi krævende fans indser at fodbolden ikke er det eneste som betyder noget for stadionoplevelsen .
                  Uhhhhhhh. Jeg skal have mig en giraf! Gerne i rød

                  Comment


                    Hobro kun med et point fra Randers så vi holder os stadig i Top 6.
                    Tja, nu har vi endnu brug for støtte af Brøndby...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Uhhhhhhh. Jeg skal have mig en giraf! Gerne i rød
                      Tag den til mindst i stribet, for fanden! 😉
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Tag den til mindst i stribet, for fanden! 

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Tag den til mindst i stribet, for fanden! 
                          Hvorfor , hvem ved om nogen får den ide at vi får mere held hvis vi spiller i rødt :-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Hvorfor , hvem ved om nogen får den ide at vi får mere held hvis vi spiller i rødt :-)
                            Psssssst, slet det med der samme, tak. Du ved ikke hvem læser med herinde... 😉
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                              et svagtspillende horsensmandskab endda.. Første mål på klassiske horsensdyder, ind i feltet på en hovedstødstærk, og aå afslutning på nedfaldet. Sidste mål med tempereret aflevering på godt raid, og så klinisk afslutning i det lange hjørne, enkelt.. Horsens har bare flere værktøjer i kassen end vi har. De får deres mål ved afbenyttelse af langt flere planer. I dag giver både plan A og plan B gevinst. Derfor får Horsens point i flere af de kampe, hvor spillet ellers ikke flyder. Jeg lkaldte resultatet som stensikkert, og sådan blev det også.
                              Der var ikke nogen plan B i Horsens spil idag.
                              Horsens er vildt gode til den lige bold og dødbolde, og det er det. Det er deres plan, A, B, C,...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                                Der var ikke nogen plan B i Horsens spil idag.
                                Horsens er vildt gode til den lige bold og dødbolde, og det er det. Det er deres plan, A, B, C,...
                                Den lige bold, hvad er det? Horsens vandt fortjent, og er pt. et bedre mandskab end vi er. Deres sidste mål var ren klasse..
                                Kunne ellers være interessant at høre dig sætte ord på, hvad vi er vildt gode til..Og det er det..

                                Comment

                                Working...
                                X