Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ikke at FCM ikke er gode, for det er de, men dommertække har de så også! Michael ‘du laver lige snes svinestreger Kian inden jeg reagerer’ Tygård, var det ikke ham der også var dommer mod os, hvor det så var Sparv som havde samlet sammen til et par røde kort? Noget nemmere at blive mestre når man hver gang får det rygstød med fra dommeren. Ellers blev de jo til tider spillet ud af brættet, langs jorden, af Horsens. De stod jo nærmest 11 mand parkeret i egen 16-meter.. Lidt halv tynd at høre på Thorup efter kampen. Horsens kunne i hvertfald sagtens spille på græstæppet. Tror snarere at vi skal sigte efter at vippe Hobro ud af top 6, tror i hvert fald at Horsens, selv efter dagens nederlag slutter i top 6, hvis det de viste i 1.halvleg er niveauet. Dog mangler de en bedre spidsangriber end Finnbogason

    Comment


      https://www.bt.dk/superligaen/superl...delse-foer-tid
      Det er ikke kun sportsligt vi står stille. Vi sakker også bagud på faciliteter og stadion forhold.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        https://www.bt.dk/superligaen/superl...delse-foer-tid
        Det er ikke kun sportsligt vi står stille. Vi sakker også bagud på faciliteter og stadion forhold.
        Vi har alle dage været bagud, og det tror jeg altid vi vil være. Det kan godt være der snart kommer en plan med nogle visioner osv. Men jeg tror slet ikke vi er i nærheden af at have penge nok til, at gøre vores faciliteter attraktive nok.. Det bliver en småfesen omgang, når vi går igang, men det kan jo ikke blive dårligere end det er lige nu... Så alt tages imod med kyshånd.

        Comment


          Hvornår har forholdene nogensinde været tidsvarende og på højde med de bedste anlæg? det har de vel ikke været i mands minde. Vi skal selvfølgelig arbejde på, at forbedre forholdene, men jeg når det nu har lidt lange udsigter, kunne man forsøge, at gøre sine svagheder til sin styrke, i stedet for hele tiden at tale sig ned i et hul som er Jesper Hansen og resten af ledelsens strategi åbenbart.
          Horsens kunne jo også pive over, at de ikke har mange penge, at de ikke har råd til kontinuitet, at de har store udskiftninger i spilletruppen konstant, at de må sælge de bedste spillere hele tiden, men i stedet forsøger Bo Henriksen at skabe en særlig unik Horsens holdånd, baseret på ideen om, at det fandme er os mod alle de andre røvhuller.

          Man kunne måske godt forsøge, at hente spillere som trives med en forståelse af, at tingene ikke behøver være så fine, bare vi står sammen som hold og kæmper. Sportshistorien er fyldt med udøvere og teams, som har overpræsteret ift. det umiddelbare udgangspunkt i faciliteter mv. Så det er muligt, at bryde logikken engang imellem, hvis man har den rette vildskab og indestængthed, det var det Ricardo kunne, det var det, der skabte det vindende OB, kan JH, Kent, Bredal?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            https://www.bt.dk/superligaen/superl...delse-foer-tid
            Det er ikke kun sportsligt vi står stille. Vi sakker også bagud på faciliteter og stadion forhold.
            Jo jo , men vi har fået en ekstra træner til ungdommen , endda helt fra Kjøwenhavn så vi buldrer fremad .. vi er driftige og gør meget for at skabe fremgang ..
            vi har store planer og ambitioner og har arbejdet længe med planerne for faciliteterne
            Last edited by Magge; 10-02-2018, 10:39.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              I et interview for nylig (OBstruktion?) nævnte Festersen at faciliteterne i Slagelse (FCV) var bedre. Jeg ved ikke om det var, da klubben spillede i 2. division eller først da den var i 1. at de blev gode, men en klog klub ved, hvor meget det betyder for trivsel, motivation og for at fastholde og tiltrække spillere. Og dermed bedre
              resultater.
              Jeg er sikker på, at Ove P må have nævnt dette flere gange overfor klubbens ledelse.
              Last edited by Tåhyler; 10-02-2018, 10:55.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Hvornår har forholdene nogensinde været tidsvarende og på højde med de bedste anlæg? det har de vel ikke været i mands minde. Vi skal selvfølgelig arbejde på, at forbedre forholdene, men jeg når det nu har lidt lange udsigter, kunne man forsøge, at gøre sine svagheder til sin styrke, i stedet for hele tiden at tale sig ned i et hul som er Jesper Hansen og resten af ledelsens strategi åbenbart.
                Horsens kunne jo også pive over, at de ikke har mange penge, at de ikke har råd til kontinuitet, at de har store udskiftninger i spilletruppen konstant, at de må sælge de bedste spillere hele tiden, men i stedet forsøger Bo Henriksen at skabe en særlig unik Horsens holdånd, baseret på ideen om, at det fandme er os mod alle de andre røvhuller.

                Man kunne måske godt forsøge, at hente spillere som trives med en forståelse af, at tingene ikke behøver være så fine, bare vi står sammen som hold og kæmper. Sportshistorien er fyldt med udøvere og teams, som har overpræsteret ift. det umiddelbare udgangspunkt i faciliteter mv. Så det er muligt, at bryde logikken engang imellem, hvis man har den rette vildskab og indestængthed, det var det Ricardo kunne, det var det, der skabte det vindende OB, kan JH, Kent, Bredal?
                Nej, det kan de ikke. Det afgørende er ikke nødvendigvis faciliteter, selv om det er et meget vigtigt punkt, det er de rigtige folk, på bænken og på banen - til daglig - på direktionsgangene.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Jo jo , men vi har fået en ekstra træner til ungdommen , endda helt fra Kjøwenhavn så vi buldrer fremad .. vi er driftige og gør meget for at skabe fremgang ..
                  vi har store planer og ambitioner og har arbejdet længe med planerne for faciliteterne
                  Har du andre indlæg end bare oneliners og svinere?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    I et interview for nylig (OBstruktion?) nævnte Festersen at faciliteterne i Slagelse (FCV) var bedre. Jeg ved ikke om det var, da klubben spillede i 2. division eller først da den var i 1. at de blev gode, men en klog klub ved, hvor meget det betyder for trivsel, motivation og for at fastholde og tiltrække spillere. Og dermed bedre
                    resultater.
                    Jeg er sikker på, at Ove P må have nævnt dette flere gange overfor klubbens ledelse.
                    Nogle af verdens bedste boksere, løbere, fodboldspillere, basketspillere mv. er vokset op med elendige træningsforhold....det er et ubestrideligt faktum.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Har du andre indlæg end bare oneliners og svinere?
                      Der er rigeligt med "inspiration" til dette i hvert fald...

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Nogle af verdens bedste boksere, løbere, fodboldspillere, basketspillere mv. er vokset op med elendige træningsforhold....det er et ubestrideligt faktum.
                        Man kan groft sige at I vores tilfælde så skal bedre faciliteter udelukkende bruges som en brik for at tiltrække bedre spillere. Det hele handler om kvaliteten af spillere, sammensætning og trænerne.

                        Vi har tidligere kunnet skabe gode hold, hold der er værd at følge MED vores dårlige træningsfaciliteter. Det kan ske igen. Med de rigtige folk.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Der er rigeligt med "inspiration" til dette i hvert fald...

                          MvH ChrisOB
                          Nu ser vi forskelligt på nogle ting, men vi er vel enige om at man bliver nødt til at have en reel kritik og debat for ellers er forums "rygte" da først reelt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Nu ser vi forskelligt på nogle ting, men vi er vel enige om at man bliver nødt til at have en reel kritik og debat for ellers er forums "rygte" da først reelt.
                            Jeg ser intet problem i at bruge tyk sarkasme og/eller oneliners for at illustrere mismatchet imellem det der bliver sagt og det der bliver vist.

                            For imellem disse oneliners og "svinere" som du kalder det og RIGTIGE svinere kommer der mere reel kritik/analyser/sandheder om OBs tilstand og fremtidsudsigter på bordet herinde end noget andet sted, som jeg ser det.

                            Man kan heller ikke vinde med "jer" Hvis man forsøger sig med debat og analyser så er det enten per default nærmest "usagligt", "gentagende", "forsimplet" eller andre krumspring for at undgå at kalde en spade for en spade.

                            Så er sidste udvej at bruge sarkasme for at bringe det absurde frem i lyset.

                            Jeg ser det som udtryk for frustration som der er rigelig grund til at føle, og som en ganske naturlig del af det at debattere noget så ensidigt som et tilhørsforhold til en fodboldklub.

                            Ligesom jeg forbeholder mig til at kalde spillere jeg ikke kan li, egne som såvel andres, for boldmongoler eller des lige. Uden nogen som helst former for skyldfølelse eller hensyn til noget "ry"

                            Der er forskellige måder at være fodboldfan på.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              ..men hvis KN udtaler efter en kamp, som vi har tabt, og alle dage ville/(havde fortjent at) tabe: vi gjorde rigtig mange ting rigtigt, og havde fortjent et bedre resultat, og der er meget vi kan bygge videre på, osv

                              ...eller JH udtaler, at man er godt tilfreds og er kommet styrket ud af transfervinduet, men holder naturligvis øjnene åbne for yderligere forstærkninger(frit postulat/tom floskel, da ingen kan eftertjekke hvor mange kræfter, om overhovedet nogen der er lagt i udsagnet..)

                              Så er det ikke onelinere og deciderede ‘svinere’ af fans intelligens, som godt kan se at udtalelserne ikke er i trit med virkeligheden?

                              AC Horsens har et væsentligt lavere budget end OB, og alligevel kan man se en tydelig fremgang, fra at de forsvarede alle 11 i eget straffesparksfelt i starten af forrige sæson, til FCM stod med 11 mand i eget straffesparksfelt og forsvarede sig mod et velspillende horsensmandskab. De kan allerede i indeværende sæson snige sig med i top 6, og det ville for så vidt heller ikke være ufortjent. De har handlet vel, har handlet billigt, og hver gang de mister en profil, så formår de alligevel ud komme styrket ud transfervinduet. Pengene er AC Horsens og reinvesteres i spillertruppen.

                              Så at vi ikke har samme budget som nogle af topholdene holder ikke som argument! Det er der andre hold, der heller ikke har! De gør der bare bedre end os med de midler de har!

                              Så oneliners og svinere må være berettigede begge veje eller ingen veje, og KN og JH står da ikke tilbage for det der bliver sagt og formuleret her på forum.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Jeg ser intet problem i at bruge tyk sarkasme og/eller oneliners for at illustrere mismatchet imellem det der bliver sagt og det der bliver vist.

                                For imellem disse oneliners og "svinere" som du kalder det og RIGTIGE svinere kommer der mere reel kritik/analyser/sandheder om OBs tilstand og fremtidsudsigter på bordet herinde end noget andet sted, som jeg ser det.

                                Man kan heller ikke vinde med "jer" Hvis man forsøger sig med debat og analyser så er det enten per default nærmest "usagligt", "gentagende", "forsimplet" eller andre krumspring for at undgå at kalde en spade for en spade.

                                Så er sidste udvej at bruge sarkasme for at bringe det absurde frem i lyset.

                                Jeg ser det som udtryk for frustration som der er rigelig grund til at føle, og som en ganske naturlig del af det at debattere noget så ensidigt som et tilhørsforhold til en fodboldklub.

                                Ligesom jeg forbeholder mig til at kalde spillere jeg ikke kan li, egne som såvel andres, for boldmongoler eller des lige. Uden nogen som helst former for skyldfølelse eller hensyn til noget "ry"

                                Der er forskellige måder at være fodboldfan på.

                                MvH ChrisOB
                                Med os? Hvem?

                                "Jo jo , men vi har fået en ekstra træner til ungdommen , endda helt fra Kjøwenhavn så vi buldrer fremad .. vi er driftige og gør meget for at skabe fremgang ..
                                vi har store planer og ambitioner og har arbejdet længe med planerne for faciliteterne" Første del er jo faktuelt forkert og derfor synes jeg det er en fjollet one-liner. Anden del er da helt reel frustration. Men første del ødelægger jo bare budskabet og derfor opponerer jeg.

                                Som jeg vist også gentagende gange har skrevet som svar til dig er jeg ikke imod kritikken. Jeg er imod at den ikke er faktuel eller den går efter manden fremfor bolden.

                                Comment

                                Working...
                                X