Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvor det bare aldrig holder op med at chokere mig, hvor vanvittigt ringe en klub AGF er. Så ringe var det ikke under Glenn, og han var ved at udvikle holdet i positiv retning, da man så vælger at fyre ham efter en storsejr over FCH, for at hente tidens hotte navn, og nu får man svineheldigt kryds mod selvsamme hold hjemme, og sejler generelt rundt. Der er vi trods alt bedre kørende på alle niveauer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Hvor det bare aldrig holder op med at chokere mig, hvor vanvittigt ringe en klub AGF er. Så ringe var det ikke under Glenn, og han var ved at udvikle holdet i positiv retning, da man så vælger at fyre ham efter en storsejr over FCH, for at hente tidens hotte navn, og nu får man svineheldigt kryds mod selvsamme hold hjemme, og sejler generelt rundt. Der er vi trods alt bedre kørende på alle niveauer.
      Ja de har fået 4 point i 7 kampe under David Nielsen. Kan godt li David Nielsen, men forstod virkelig ikke de fyrede Glen Riddersholm.
      Tålmodighed er ikke deres stærke side i Århus. Og priser mig lykkelig over vi ikke er belemret med Jakob Nielsen i vores klub.

      Comment


        Jeg erkender at være en af dem der var misundelig på AGF og deres ageren i sommers. Jeg spåede dem en bedre sæson end vores..
        Det ligner det godt nok ikke nu og det ligner ikke at de har flyttet sig en tøddel på 12 måneder.. Det har vi heldigvis..
        Så må bare erkende at jeg tog fejl..

        Må også erkende at kontinuitet måske oftest er den mest sandsynlige vej til fremgang hvis riget fattes penge og man ikke bare kan købe løs.

        Men når det er sagt syntes jeg stadig at JH generelt er en dårlig indkøber til 1.holdet og at jeg stadig gerne så en anden mand på posten end ham. Men en Jacob Nielsen samt Michael Gravgaard behøver nu ikke afløse ham. De ligner noget det er værre.

        Og så kunne man altså godt have forstærket sig i sommers mere end man gjorde uden at have ødelagt den kære kontinuitet..
        Men hvis man misser flere gange end man rammer plet er det selvfølgelig ikke så motiverende at blive ved med at købe

        Comment


          AAB desværre i front 2-0 ved pausen i Lyngby

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg erkender at være en af dem der var misundelig på AGF og deres ageren i sommers. Jeg spåede dem en bedre sæson end vores..
            Det ligner det godt nok ikke nu og det ligner ikke at de har flyttet sig en tøddel på 12 måneder.. Det har vi heldigvis..
            Så må bare erkende at jeg tog fejl..

            Må også erkende at kontinuitet måske oftest er den mest sandsynlige vej til fremgang hvis riget fattes penge og man ikke bare kan købe løs.

            Men når det er sagt syntes jeg stadig at JH generelt er en dårlig indkøber til 1.holdet og at jeg stadig gerne så en anden mand på posten end ham. Men en Jacob Nielsen samt Michael Gravgaard behøver nu ikke afløse ham. De ligner noget det er værre.

            Og så kunne man altså godt have forstærket sig i sommers mere end man gjorde uden at have ødelagt den kære kontinuitet..
            Men hvis man misser flere gange end man rammer plet er det selvfølgelig ikke så motiverende at blive ved med at købe
            der kunne helt sikkert købes bedre ind og jeg giver ikke meget for JH's meldinger om at man handlede med en stjerne .. men det gik lige akkurat ikke ..
            Når det så er sagt så vil jeg hellere have egne talenter end indkøbte reserver så skal der handles ind så skal det være til start11 og vores trup viser fremgang om end der stadig er alt for store udsving og lavt bundniveau .. må alt andet være rimelig svært at finde nogen ser passer ind .. om der er penge eller ej ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg erkender at være en af dem der var misundelig på AGF og deres ageren i sommers. Jeg spåede dem en bedre sæson end vores..
              Det ligner det godt nok ikke nu og det ligner ikke at de har flyttet sig en tøddel på 12 måneder.. Det har vi heldigvis..
              Så må bare erkende at jeg tog fejl..

              Må også erkende at kontinuitet måske oftest er den mest sandsynlige vej til fremgang hvis riget fattes penge og man ikke bare kan købe løs.

              Men når det er sagt syntes jeg stadig at JH generelt er en dårlig indkøber til 1.holdet og at jeg stadig gerne så en anden mand på posten end ham. Men en Jacob Nielsen samt Michael Gravgaard behøver nu ikke afløse ham. De ligner noget det er værre.

              Og så kunne man altså godt have forstærket sig i sommers mere end man gjorde uden at have ødelagt den kære kontinuitet..
              Men hvis man misser flere gange end man rammer plet er det selvfølgelig ikke så motiverende at blive ved med at købe
              Altså nu er det gratis at påstå, men jeg føler mig ret overbevist om, at de havde været med i kampen om top 6, hvis de ikke havde fyret Glenn. Glenn havde skabt truppen, og han havde helt tydeligt opbakning fra øverst i hierarkiet i spillertruppen, noget David Nielsen ikke har haft, og DN er direktørens udpegede mand, en direktør som har været på kant med spillertruppen flere gange. Der skal derfor en kæmpe udrensning til, og hierarkiet skal sætte sig på ny, før DN får succes med AGF. Det kan tage rigtigt lang tid, og mon ikke, han er fyret før det er sket, og så kan møllen starte forfra.

              Comment


                Horsens udligner i sidste øjeblik i Hobro. Godt resultat for os.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Ja, vi kan gå til vinterpause på 5. pladsen, men mere pga andres resultater end vires egne - sådan lidt hårdt sagt 😎

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                    Ja, vi kan gå til vinterpause på 5. pladsen, men mere pga andres resultater end vires egne - sådan lidt hårdt sagt 
                    Ikke hårdt sagt. Det er bare sandheden..
                    Vi må håbe på 3 i den sidste kamp for i morgen for vi intet desværre

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Horsens udligner i sidste øjeblik i Hobro. Godt resultat for os.
                      Ja det var sgu super

                      Comment


                        Tror på en overraskelse i morgen og at vi tager noget med hjemme. Så med en hjemmesejr i sidste kamp vil vi have en fantastisk julestemning.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ikke hårdt sagt. Det er bare sandheden..
                          Vi må håbe på 3 i den sidste kamp for i morgen for vi intet desværre
                          ja det er sandhed, men det er da vanskeligt at klandre OB for andres elendighed .. OB ligger hvor de ligger fordi de skrabet flere point sammen end dem der ligger under
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            ja det er sandhed, men det er da vanskeligt at klandre OB for andres elendighed .. OB ligger hvor de ligger fordi de skrabet flere point sammen end dem der ligger under
                            Korrekt. Det skal de ikke klandres for

                            Tabellen lyver aldrig som man siger..

                            Comment


                              FCN foran 2-1 ved pausen mod FCK. Nordsjælland spiller en flot gang fodbold i dag igen. Kasper
                              Hjulmand kan altså et eller andet med unge talenter.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                FCN foran 2-1 ved pausen mod FCK. Nordsjælland spiller en flot gang fodbold i dag igen. Kasper
                                Hjulmand kan altså et eller andet med unge talenter.
                                Uden at jinxe alt for hårdt så kan OB med en sejr i morgen rykke på 4.pladsen, hvis det resultat holder .. men det sker næppe 😥
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X