Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Snyder mine øjne mig, eller er det ingen OB'ere på denne liste?

    https://twitter.com/tapinfodbold/sta...80713946517509

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Snyder mine øjne mig, eller er det ingen OB'ere på denne liste?

      https://twitter.com/tapinfodbold/sta...80713946517509

      MvT
      Anders K. Jacobsen
      "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
      RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Snyder mine øjne mig, eller er det ingen OB'ere på denne liste?

        https://twitter.com/tapinfodbold/sta...80713946517509

        MvT
        AK er repræsenteret på begge
        Fester er kun med på den ene

        Comment


          BoOOOOOOOOOOOOMMMMMM

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ige-i-randers/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Dårlig timing virker det til. Måske forståeligt; men tidspunktet.
            Så er vi trods alt bedre stillet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
              Dårlig timing virker det til. Måske forståeligt; men tidspunktet.
              Så er vi trods alt bedre stillet.
              Meget. Men mon ikke de hyrer den tidligere SdJ træner som også virker som et bedre match

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Meget. Men mon ikke de hyrer den tidligere SdJ træner som også virker som et bedre match
                Tjah, Michelsen, Riddersholm, og hvem der ellers er ledig. Randers FC har vist ikke mange penge, og har vel egentlig en uharmonisk trup. De er nok sikre i nedrykningsslutspil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                  Tjah, Michelsen, Riddersholm, og hvem der ellers er ledig. Randers FC har vist ikke mange penge, og har vel egentlig en uharmonisk trup. De er nok sikre i nedrykningsslutspil.
                  Ja det er tæt på garanteret. Sjovt at de ville hjælpe Lyngby med at tage en spiller tilbage når en tvangsnedrykning kan redde deres røv..
                  Ved godt det måske kun er få % ift det de mangler men alliwl

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                    Dårlig timing virker det til. Måske forståeligt; men tidspunktet.
                    Så er vi trods alt bedre stillet.
                    Jae, Randers er lidt pudsige at se på. Man starter med at få en ny sportschef - en lokal fyr med masser af hjerte for klubben og international erfaring som spiller, én der vil nye og spændende ting og har ok internationale kontakter.
                    Så hyrer man en islandsk fighter som træner, der vil have mod, tacklinger og mandshjerte.
                    Så hyrer man spillere, hvis CV skaber misundelse hos nogle OB-fans (Djurdic, Conboy, Pourié, Perry Kitchen og ham Mazzou).

                    Det burde jo være opskriften på en succés:-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja det er tæt på garanteret. Sjovt at de ville hjælpe Lyngby med at tage en spiller tilbage når en tvangsnedrykning kan redde deres røv..
                      Ved godt det måske kun er få % ift det de mangler men alliwl
                      Det er godt nok den mest kølige overvejelse at gøre sig at spekulere i en evt. LBK-konkurs for derefter at kaste klubben ud i det kaos de står i lige nu. Hvis LBK undgår konkursen ligner RFC en stærk kandidat til den direkte nedrykningplads.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Jae, Randers er lidt pudsige at se på. Man starter med at få en ny sportschef - en lokal fyr med masser af hjerte for klubben og international erfaring som spiller, én der vil nye og spændende ting og har ok internationale kontakter.
                        Så hyrer man en islandsk fighter som træner, der vil have mod, tacklinger og mandshjerte.
                        Så hyrer man spillere, hvis CV skaber misundelse hos nogle OB-fans (Djurdic, Conboy, Pourié, Perry Kitchen og ham Mazzou).

                        Det burde jo være opskriften på en succés:-)
                        Hehe........tror vi har en vinder af ugens sarkasme-pris

                        Comment


                          Heja FCM

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Heja FCM
                            Det er fandme fesent at skulle side at holde med dem... Men dels er det klart bedst for os, dels kan jeg ikke unde Brøndby at vinde noget som helst.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det er fandme fesent at skulle side at holde med dem... Men dels er det klart bedst for os, dels kan jeg ikke unde Brøndby at vinde noget som helst.
                              Intet i verden får mig nogensinde til at holde med FCM
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Det er fandme fesent at skulle side at holde med dem... Men dels er det klart bedst for os, dels kan jeg ikke unde Brøndby at vinde noget som helst.
                                Ja det er det sgu. Men jeg bilder mig ind at vi alligevel ikke spiller i samme række og det er i en god sags tjeneste...
                                Så hjælper det lidt. Men meget lidt

                                Comment

                                Working...
                                X