Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    OB reklamere med et fedt indslag som er OB relateret her kl. 22, i Superliga XL

https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...50595572338688
    Lige midt i Paradise Så må jeg ind i soveværelset..

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Myten der bliver ved med at dukke op. Men lad min minde om at vi i så fald skulle have tabt til Helsingør og Lyngby. Det gjorde vi som bekendt ikke. Faktisk får vi netop oftest vores point mod de ringe hold, mens vi sjovt nok taber til de gode. Engang i mellem taber man også til hold der er dårligt kørende. Men det er vi altså ikke værre til end alle andre midterhold.
    Aj, altså - når du nu er ved at ødelægge det hele med fakta, så lad mig hjælpe til

Det absolut eneste hold, man med nogen rimelighed kan påstå, at vi har 'sat i gang' i denne sæson er Sønderjyske, som vi taber 0-3 til 5. november i det mest latterlige nederlag i mands minde (latterligt, fordi de spillede dårligt, men sparkede i hvert fald to mål ind, som var totale søndagsskud). De havde ikke vundet i hele 10 kampe, inden de mødte os. Ellers skal man satme godt nok vride alle statistikker for at finde nogen, som vi har 'sat i gang' i denne sæson. Og nogen skulle Sønderjyske jo vinde over på et tidspunkt.

Det er en ren myte.

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    OB reklamere med et fedt indslag som er OB relateret her kl. 22, i Superliga XL

https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...50595572338688

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Vildt nok med Horsens på 5.pladsen nu. Sidste år tabte de playoff kampene mod Viborg, som senere rykkede ned, mens Horsens reddede sig nogle uger senere.

Leave a comment:

• FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    pointen er jo ikke om vi får flest point mod de dårlige hold - men at de hold der har været inde i en rigtig dårlig stime - dem har vi en tendens til at sætte i gang.
    Om det er rigtigt eller ren myte ved jeg faktisk ikke - men det er den følelse jeg sidder med. At de kampe hvor vi virkeligt SKAL slå til - og har alle muligheder for det - mod bundhold i dårlig form - der griber vi sjældent chancen.

Jeg håber i den grad jeg tager fejl - men derfor er det stadig sådan jeg har det - kampe vi skal vinde, både fordi modstanderne er svagt kørende (agf dog med pil opad formmæssigt) og fordi vi skal vinde ifht at klemme os med i top 6.

Og der er det bare sådan med nogle hold at man har på fornemmelsen at den slags kampe - dem køre de hjem, dårligt spil eller ej....og det er på ingen måde det indtryk jeg har af OB gennem de sidste mange år desværre.
    Men det er vel netop det vi har gjort her i foråret? Synes så slet ikke GF er dårligt kørende, men de mangler som AaB en målscorer.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    pointen er jo ikke om vi får flest point mod de dårlige hold - men at de hold der har været inde i en rigtig dårlig stime - dem har vi en tendens til at sætte i gang.
    Om det er rigtigt eller ren myte ved jeg faktisk ikke - men det er den følelse jeg sidder med. At de kampe hvor vi virkeligt SKAL slå til - og har alle muligheder for det - mod bundhold i dårlig form - der griber vi sjældent chancen.

Jeg håber i den grad jeg tager fejl - men derfor er det stadig sådan jeg har det - kampe vi skal vinde, både fordi modstanderne er svagt kørende (agf dog med pil opad formmæssigt) og fordi vi skal vinde ifht at klemme os med i top 6.

Og der er det bare sådan med nogle hold at man har på fornemmelsen at den slags kampe - dem køre de hjem, dårligt spil eller ej....og det er på ingen måde det indtryk jeg har af OB gennem de sidste mange år desværre.
    med 8 sejre, 7 uafgjorte og 9 nederlag så griber vi reelt sjældent chancen og da vi sjældent får sejre må vi alt andet lige tabe point til “dårlige” hold ...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Myten der bliver ved med at dukke op. Men lad min minde om at vi i så fald skulle have tabt til Helsingør og Lyngby. Det gjorde vi som bekendt ikke. Faktisk får vi netop oftest vores point mod de ringe hold, mens vi sjovt nok taber til de gode. Engang i mellem taber man også til hold der er dårligt kørende. Men det er vi altså ikke værre til end alle andre midterhold.

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    En ting er sikkert, alle hold vi slås til det sidste. Det gælder også GF og Randers. GF virker til at have meget svært ved at lave mål, tilgengæld er der mere styr på deffensiven. de har desværre nogle typer, Juncker, Bundu, Sana der kan gøre ondt på os. Men det har vi i den grad også. Vi skal bare have en sejr fredag, så komme presset over på de to andre. Så må vi se hvilket resultat vi skal bruge i Randers.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    skal vi finde noget at hænge vores hat på - så er hverken AAB eller Horsens i denne sæson specielt gode til at vinde flere kampe i træk.....AABs største stime er 2 sejre i streg - det har de formået 1 gang. Horsens har 2 på stribe 2 gange.

OB har en "sejrsstime" på 2 i streg i sæsonen.

Horsens har desuden 12 uafgjorte, AAB 11

Men igen - det kræver at vi selv kan gå ud og vinde 2 på stribe....
    Og det kan vi ikke. Holdene fra 5-11 er pt alt for tætte i niveau(eller mangel på samme) og det sker sjældent.
    Den eneste måde vi kommer med er hvis Horsens eller Aab går kolde og får 0-2p de sidste 2 kampe. Vi får max 3-4. Men frygter mindre

Leave a comment:

• driflin
    replied
    .. .desuden har OB en uheldig tendens til at sæte hold der har været nede formmæssigt i gang

Leave a comment:

• FFM
    replied
    I forhold til GF og os og AaB tror jeg faktisk vi har større chance for at vinde over GF da vi trods alt har angribere med nogle mål hvor AaB virker presset, kombineret med GFs efterhånden stabile defensiv.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    skal vi finde noget at hænge vores hat på - så er hverken AAB eller Horsens i denne sæson specielt gode til at vinde flere kampe i træk.....AABs største stime er 2 sejre i streg - det har de formået 1 gang. Horsens har 2 på stribe 2 gange.

OB har en "sejrsstime" på 2 i streg i sæsonen.

Horsens har desuden 12 uafgjorte, AAB 11

Men igen - det kræver at vi selv kan gå ud og vinde 2 på stribe....

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Et point til hver. Kan ikke helt overskue det mere men det er vel ok.
    vi skal selv vinde de sidste 2 kampe, så bør vi være med.....men men men vi kan ikke længere selv afgøre det - vinder AAB og Horsens deres 2 sidste kan vi ikke komme i top 6 længere.

Men ser det som ret urealistisk at Horsens slår BIF næste weekend.

Så er spørgsmålet så om vi selv kan vinde 2 i træk! Desværre ikke noget vi har ret gode erfaringer med....desuden har OB en uheldig tendens til at sætte hold der har været nede formmæssigt i gang - så mon ikke vi slår AGF og så ender med at tabe til Randers for dermed at misse top 6....

Men altså - hvis ikke vi formår at slå de 2 hold når det virkeligt skærper til - så hører vi heller ikke hjemme i medalje spillet. Det er jo altså ikke top hold vi skal ud og møde - så det er på ingen måde uoverkommeligt.......tvivler bare på det lykkedes

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Uafgjort. Vi er ude af top 6
    Ja, men Aab og ACH er begge i vores rækkevidde og vi har stadig den bedste målscore. Bare en af begge må undgå en sejr i de to sidste runder og det kan jeg helt godt se, især da ACH spiller mod Brøndby.
    Holdet må bare vise at vi fortjener slutspillet med to sejre som er muligt. AGF og Randers skal og kan slås.

Leave a comment:

• sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror ikke vi klarer den uanset hvad. Så håber bare på en 8. Plads hvor vi ikke kommer i problemer
    Tror heller ikke på en top 6 placering. Vi skal som minimum, skabe et godt resultat 2 kampe streg. Det er vi ikke ret gode til.

Leave a comment:

Working...
X