Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2017/18
Collapse
X
-
Det spidser til og helt så spændende som forventet. Sejr over AGF er vitalt, men uafgjort kan måske liige bruges. Derefter må vi se, om der kommer lidt hjælp i form af, at de andre (Horsens, Hobro, AaB) sætter til. Det bliver først afgjort i sidste runde, er jeg sikker på. Pudsigt nok er alle 4 spidskandidater til top 6 på udebane i den runde.
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSpørgsmålet er vel om vi kan/skal forsvare en 6. plads eller om vi kan genvinde den hvis først vi falder ud ...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlægEnig. Så kan 4 point vise sig at være nok til en slutsspilplads, hvor vi går forbi ACH og holder SDR væk med en bedre målscore. Men de næste to runder bliver ikke gode for helbredet...
Uafgjort i morgen mellem AAB og Horsens og hvis så begge hold ellers vinder deres resterende 2 kampe - ja så kan vi ikke gøre noget. Men Horsens skal møde BIF og dem tror jeg ikke på de slår. Så Tror jeg holder med AAB i morgen - skal vi i top 6 må det blive på bekostning af horsens
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægJeg hælder til at Aab bare skal vinde den. Jeg tror de går forbi os uanset hvad, til gengæld tror jeg vi kan komme forbi Horsens.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægJeg hælder til at Aab bare skal vinde den. Jeg tror de går forbi os uanset hvad, til gengæld tror jeg vi kan komme forbi Horsens.
Leave a comment:
-
Jeg hælder til at Aab bare skal vinde den. Jeg tror de går forbi os uanset hvad, til gengæld tror jeg vi kan komme forbi Horsens.
Leave a comment:
-
Hvad skal vi håbe i morgen med AaB mod Horsens, en Horsens sejr så vi stadig har 6 pladsen, en AaB sejr, så vi er tæt på Horsens eller uafgjort.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOg Sønderjyske også... vinder 2-1 og kravler op på 28 point.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlægNår jeg kigger på mulighederne for grupperne i nedrykningsslutspillet, så er det ikke umiddelbart antal af de points de nederste har, jeg kigger på.
Jeg tænker at OB bare ikke skal i en pulje med Silkeborg, dem kan de bare ikke finde ud af at spille imod eller rettere slå....men lettere vil det være at hente 6 points i de sidste 3 kampe, så bør det være nok til 6.pladsen, hvis ikke de smider deres ok målscorer i Bøf i aften
Leave a comment:
-
Når jeg kigger på mulighederne for grupperne i nedrykningsslutspillet, så er det ikke umiddelbart antal af de points de nederste har, jeg kigger på.
Jeg tænker at OB bare ikke skal i en pulje med Silkeborg, dem kan de bare ikke finde ud af at spille imod eller rettere slå....men lettere vil det være at hente 6 points i de sidste 3 kampe, så bør det være nok til 6.pladsen, hvis ikke de smider deres ok målscorer i Bøf i aftenLast edited by allanribe; 04-03-2018, 09:53.
Leave a comment:
-
Jeg tror på 4 point til OB, 6 point til AaB og 3 point til Horsens, og ender med at AaB har 37, OB og Horsens 35 og Hobro 34 point, nok at slutte som nr 6.
Leave a comment:
-
Hvis vi bare laver 3 point i de 3 sidste kampe, så bør Hobro i hvert fald ikke kunne gå forbi os. Hvis vi ikke kan lave 3 point i de kampe, kommer vi ikke i top 6 alligevel.
Leave a comment:
Leave a comment: