Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • nixcha
    replied
    Det spidser til og helt så spændende som forventet. Sejr over AGF er vitalt, men uafgjort kan måske liige bruges. Derefter må vi se, om der kommer lidt hjælp i form af, at de andre (Horsens, Hobro, AaB) sætter til. Det bliver først afgjort i sidste runde, er jeg sikker på. Pudsigt nok er alle 4 spidskandidater til top 6 på udebane i den runde.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Spørgsmålet er vel om vi kan/skal forsvare en 6. plads eller om vi kan genvinde den hvis først vi falder ud ...
    skulle vi miste top 6 i morgen - hvis AAB vinder, så ser jeg ikke det store problem i at vende tilbage dertil - det kræver "blot" en sejr over AGF og at Horsens forventeligt taber til BIF. Men AGF skal besejres uanset - om vi ryger ud af top 6 i morgen eller ej

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
    Enig. Så kan 4 point vise sig at være nok til en slutsspilplads, hvor vi går forbi ACH og holder SDR væk med en bedre målscore. Men de næste to runder bliver ikke gode for helbredet...
    ja det bliver spændende at følge - men det er vel ret beset en god ting, 2 runder før grundspillet er slut og vi er ikke bare i spil til top 6 - vi kan næsten selv afgøre det.

    Uafgjort i morgen mellem AAB og Horsens og hvis så begge hold ellers vinder deres resterende 2 kampe - ja så kan vi ikke gøre noget. Men Horsens skal møde BIF og dem tror jeg ikke på de slår. Så Tror jeg holder med AAB i morgen - skal vi i top 6 må det blive på bekostning af horsens

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
    Jeg hælder til at Aab bare skal vinde den. Jeg tror de går forbi os uanset hvad, til gengæld tror jeg vi kan komme forbi Horsens.
    Spørgsmålet er vel om vi kan/skal forsvare en 6. plads eller om vi kan genvinde den hvis først vi falder ud ...

    Leave a comment:


  • obkbh
    replied
    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
    Jeg hælder til at Aab bare skal vinde den. Jeg tror de går forbi os uanset hvad, til gengæld tror jeg vi kan komme forbi Horsens.
    Enig. Så kan 4 point vise sig at være nok til en slutsspilplads, hvor vi går forbi ACH og holder SDR væk med en bedre målscore. Men de næste to runder bliver ikke gode for helbredet...

    Leave a comment:


  • Århusianer
    replied
    Jeg hælder til at Aab bare skal vinde den. Jeg tror de går forbi os uanset hvad, til gengæld tror jeg vi kan komme forbi Horsens.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Hvad skal vi håbe i morgen med AaB mod Horsens, en Horsens sejr så vi stadig har 6 pladsen, en AaB sejr, så vi er tæt på Horsens eller uafgjort.
    Synes uafgjort. Hellere to konkurrenter får et point end én får 3.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Hvad skal vi håbe i morgen med AaB mod Horsens, en Horsens sejr så vi stadig har 6 pladsen, en AaB sejr, så vi er tæt på Horsens eller uafgjort.
    Pest eller Kolera

    Leave a comment:


  • Larsbo79
    replied
    Hvad skal vi håbe i morgen med AaB mod Horsens, en Horsens sejr så vi stadig har 6 pladsen, en AaB sejr, så vi er tæt på Horsens eller uafgjort.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Og Sønderjyske også... vinder 2-1 og kravler op på 28 point.
    Og skal til Herning i sidste runde, så svært at se dem lave mere end 4 point. Vi er allerede 3 point foran og har en bedre målscorer. Hvis SønderjyskE ender med at gå forbi os, bliver det ikke det eneste hold.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Nå Hobro vil stadig lege med om top 6. Vinder 3-0 i Lyngby, som godt kan risikere at rykke ned.
    Og Sønderjyske også... vinder 2-1 og kravler op på 28 point.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
    Når jeg kigger på mulighederne for grupperne i nedrykningsslutspillet, så er det ikke umiddelbart antal af de points de nederste har, jeg kigger på.
    Jeg tænker at OB bare ikke skal i en pulje med Silkeborg, dem kan de bare ikke finde ud af at spille imod eller rettere slå....men lettere vil det være at hente 6 points i de sidste 3 kampe, så bør det være nok til 6.pladsen, hvis ikke de smider deres ok målscorer i Bøf i aften
    Man kan også bare starte med at hente 3 point i dag ... Så ser alting lysere ud ...

    Leave a comment:


  • allanribe
    replied
    Når jeg kigger på mulighederne for grupperne i nedrykningsslutspillet, så er det ikke umiddelbart antal af de points de nederste har, jeg kigger på.
    Jeg tænker at OB bare ikke skal i en pulje med Silkeborg, dem kan de bare ikke finde ud af at spille imod eller rettere slå....men lettere vil det være at hente 6 points i de sidste 3 kampe, så bør det være nok til 6.pladsen, hvis ikke de smider deres ok målscorer i Bøf i aften
    Last edited by allanribe; 04-03-2018, 09:53.

    Leave a comment:


  • Balor
    replied
    Jeg tror på 4 point til OB, 6 point til AaB og 3 point til Horsens, og ender med at AaB har 37, OB og Horsens 35 og Hobro 34 point, nok at slutte som nr 6.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Hvis vi bare laver 3 point i de 3 sidste kampe, så bør Hobro i hvert fald ikke kunne gå forbi os. Hvis vi ikke kan lave 3 point i de kampe, kommer vi ikke i top 6 alligevel.

    Leave a comment:

Working...
X