Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg er bestemt ikke tilhænger at strukturen , ligesom jeg syntes der er for mange hold i ligaen .
    Det er ganske enkelt ikke tiltalende på nogle parametre at Helsingør for eksempel er i ligaen og ej heller at de muligvis afløses af Vensyssel .
    Der er heller ikke hensigtsmæssigt at spille sidste kamp i december og starte i februar .

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Og det har han/de da ret i.
    Husk det er ikke en struktur DBU alene har fundet frem til. De købte sig til analyse og forslag fra var det et belgisk firma.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Kent kritiserer den nye struktur

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...efter-saesonen

Leave a comment:

• FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det kan du faktisk godt have ret i... Så langt fik jeg ikke tjekket. My bad, så er det sket to gange.
    Også lidt at fluekneppe. Synes mere fokus skal være på at Helsingør og Lyngby måske tidligere var hold vi havde vundet 1-0 over eller spillet uafgjort, men det der mere direkte spil virker til i momenter at have gjort en forskel, og en vigtig en.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Lyngby havde velsagtens ikke vundet i et 2 cifret antal kampe da vi Vandt over dem?
    Det kan du faktisk godt have ret i... Så langt fik jeg ikke tjekket. My bad, så er det sket to gange.

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Er du så færdig, hvor var det hamrende uinteressant.

KEP sender flere stikpiller mod faciliteterne, og det var vidst det..
    Enig. Man nåede jo knap at se had der foregik før de klippede til næste klip. Satme en tynd omgang. Spændende kig bag facaden min bare

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Det laver ikke reklamer på tværs af alle platforme for indslag om tamme videodagbøger, vel? Der måske næsten være noget mere i det.
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det er så en videodagbog. Fra omklædningsrummet. Troede de ikke gjorde sig i sådan noget pjank... ;-)

MvH ChrisOB
    Er du så færdig, hvor var det hamrende uinteressant.

KEP sender flere stikpiller mod faciliteterne, og det var vidst det..

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Aj, altså - når du nu er ved at ødelægge det hele med fakta, så lad mig hjælpe til

Det absolut eneste hold, man med nogen rimelighed kan påstå, at vi har 'sat i gang' i denne sæson er Sønderjyske, som vi taber 0-3 til 5. november i det mest latterlige nederlag i mands minde (latterligt, fordi de spillede dårligt, men sparkede i hvert fald to mål ind, som var totale søndagsskud). De havde ikke vundet i hele 10 kampe, inden de mødte os. Ellers skal man satme godt nok vride alle statistikker for at finde nogen, som vi har 'sat i gang' i denne sæson. Og nogen skulle Sønderjyske jo vinde over på et tidspunkt.

Det er en ren myte.
    nu er det jo ikke et billede der kun er skabt i denne sæson, OB har jo været dårligt kørende gennem en del sæsonner efterhånden...

Leave a comment:

• FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Og hvor mange gange har scenariet så været sådan at vi har stået overfor et hold der er gået i stå på den måde? Ja, en enkelt gang, og den tabte vi som du også selv siger. Det er 100% så.
    At scenariet ikke har været sådan andre gange, det afliver jo altså ikke en myte.

Så tabte vi i øvrigt også til SIF i starten, som havde tabt de foregående to og ikke vundet i en måned... men det er jo så ikke i samme kategori som Sønderjyske.
    Lyngby havde velsagtens ikke vundet i et 2 cifret antal kampe da vi Vandt over dem?

Leave a comment:

• B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Det laver ikke reklamer på tværs af alle platforme for indslag om tamme videodagbøger, vel? Der måske næsten være noget mere i det.
    Jo, sørme en martring i opladning til et nederlag.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Aj, altså - når du nu er ved at ødelægge det hele med fakta, så lad mig hjælpe til

Det absolut eneste hold, man med nogen rimelighed kan påstå, at vi har 'sat i gang' i denne sæson er Sønderjyske, som vi taber 0-3 til 5. november i det mest latterlige nederlag i mands minde (latterligt, fordi de spillede dårligt, men sparkede i hvert fald to mål ind, som var totale søndagsskud). De havde ikke vundet i hele 10 kampe, inden de mødte os. Ellers skal man satme godt nok vride alle statistikker for at finde nogen, som vi har 'sat i gang' i denne sæson. Og nogen skulle Sønderjyske jo vinde over på et tidspunkt.

Det er en ren myte.
    Og hvor mange gange har scenariet så været sådan at vi har stået overfor et hold der er gået i stå på den måde? Ja, en enkelt gang, og den tabte vi som du også selv siger. Det er 100% så.
    At scenariet ikke har været sådan andre gange, det afliver jo altså ikke en myte.

Så tabte vi i øvrigt også til SIF i starten, som havde tabt de foregående to og ikke vundet i en måned... men det er jo så ikke i samme kategori som Sønderjyske.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    OB reklamere med et fedt indslag som er OB relateret her kl. 22, i Superliga XL

https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...50595572338688
    Det er så en videodagbog. Fra omklædningsrummet. Troede de ikke gjorde sig i sådan noget pjank... ;-)

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• B(ob)
    replied
    OB reklamere med et fedt indslag som er OB relateret her kl. 22, i Superliga XL

https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...50595572338688

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Myten der bliver ved med at dukke op. Men lad min minde om at vi i så fald skulle have tabt til Helsingør og Lyngby. Det gjorde vi som bekendt ikke. Faktisk får vi netop oftest vores point mod de ringe hold, mens vi sjovt nok taber til de gode. Engang i mellem taber man også til hold der er dårligt kørende. Men det er vi altså ikke værre til end alle andre midterhold.
    Nu er der jo ingen der siger det sker hver gang... men må jeg også lige minde dig om at Helsingør vandt kampen runden før de mødte os, og havde heller ikke tabt runden før igen, så Helsingør kan ikke bruges som argument.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lige midt i Paradise Så må jeg ind i soveværelset..
    Jubiiiii. De sender ikke skodprogrammet idag så skal se det på den store skærm

Leave a comment:

Working...
X