Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    At man har spillet sig til det. Man har jo ikke spillet sig til noget, når man alligevel får en redningskrans. tværtimod.
    Arrrrrhhhh... Det er lidt søgt den forklaring. Hvis man er bedst over de sidste 4 kampe ift sine modstandere har man også spillet sig til en redning.
    Lad os bare sige vi er uenige ... Jeg kan godt li vores nuværende struktur. Den skaber mere underholdning. Det er derfor jeg ser fodbold. Gider ikke bruge tid på ligegyldige kampe uden noget på spil.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er da helt og aldeles ligegyldigt hvor meget det koster, det gør det ikke mere eller mindre usportsligt.
    Bortset fra det så har jeg det som sagt sådan, at dem der får flest point, de skal rykke op og dem der får færrest skal rykke ned.
    Så du mener ikke de burde spille i prl? Eller Hvad? Du svarer ikke helt klart

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Har nok sovet i timen , men hvad er træls ved den 7. plads ift 8. ?
    Hvis vi bliver 7`er har vi pt 3p ned til det der vil sende os i nedrykningsplayoff kampe
    Hvis vi bliver 8`er har vi pt 11p ned

    See the difference?

    Vi skal nok tabe den sidste for ikke at blive 7`er

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvorfor? Hvad er forskellen?
    At man har spillet sig til det. Man har jo ikke spillet sig til noget, når man alligevel får en redningskrans. tværtimod.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Man må gå ud fra du er stor modstander af at Huddersfield spiller i Prl så? Det er jo præcis det samme. De vandt kampen der er 1 milliard kr værd sidste forår. En nedrykning fra superligaen koster kun ca 20 millioner.
    Det er da helt og aldeles ligegyldigt hvor meget det koster, det gør det ikke mere eller mindre usportsligt.
    Bortset fra det så har jeg det som sagt sådan, at dem der får flest point, de skal rykke op og dem der får færrest skal rykke ned.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det er da overhovedet ikke det samme.
    Hvorfor? Hvad er forskellen?

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Man må gå ud fra du er stor modstander af at Huddersfield spiller i Prl så? Det er jo præcis det samme. De vandt kampen der er 1 milliard kr værd sidste forår. En nedrykning fra superligaen koster kun ca 20 millioner.
    Det er da overhovedet ikke det samme.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Okay, er du helt sikker på at du kan stå inde for den údtalelse :D?
    Jepper ...

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Okay, så for dig er det fint, at det hold der har fået færrest point ikke rykker ned.
    Hvad med 10 point ... det er ekstremt sandsynligt.
    Man må gå ud fra du er stor modstander af at Huddersfield spiller i Prl så? Det er jo præcis det samme. De vandt kampen der er 1 milliard kr værd sidste forår. En nedrykning fra superligaen koster kun ca 20 millioner.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Enig! Vi er uenige ... Jeg har ikke noget problem med at et hold rykker ned pga det ikke er godt nok til at vinde over et hold der har tabt 32 kampe i træk.
    Så fordi et hold kan være ramt af skader, formnedgang mv. i en ekstremt lille periode af en sæson, og oven i det kan det mentale jo spille voldsomt ind, så mener du, det ville være helt ok, i en sport der normalt kører over et år, at have en sådan afgørelse?

    Det er en ret vild opfattelse af retfærdighed vil jeg mene. I fodbold har man traditionelt målt et hold på hvordan det klarer sig over en periode på 10 måneder.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Enig! Vi er uenige ... Jeg har ikke noget problem med at et hold rykker ned pga det ikke er godt nok til at vinde over et hold der har tabt 32 kampe i træk.
    Okay, er du helt sikker på at du kan stå inde for den údtalelse :D?

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Hvis Kielberg ikke kan anerkende, det principielle problem med det sportslige i strukturen, kan denne debat vist kun køre i ring uden ende :-)
    Enig! Vi er uenige ... Jeg har ikke noget problem med at et hold rykker ned pga det ikke er godt nok til at vinde over et hold der har tabt 32 kampe i træk.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Okay, så for dig er det fint, at det hold der har fået færrest point ikke rykker ned.
    Hvad med 10 point ... det er ekstremt sandsynligt.
    Hvis Kielberg ikke kan anerkende, det principielle problem med det sportslige i strukturen, kan denne debat vist kun køre i ring uden ende :-)

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Et hold der er bagud med 5 point, men som ender med at redde sig har jeg ingen problemer med. Kan ikke se det er usportslig.
    Okay, så for dig er det fint, at det hold der har fået færrest point ikke rykker ned.
    Hvad med 10 point ... det er ekstremt sandsynligt.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ligefrem udstillet? Man kan godt finde nogle ting der kunne gøres anderledes, men overordnet set synes jeg strukturen er fin. Og langt mere fair end den gamle.
    Igen, nu er det sagt mange gange, men en liga, hvor et hold kan tabe de første 32 kampe og så ikke rykke ud, det er jo bare latterligt. For slet ikke at snakke om, hvor tilfældigt puljefordelingen er osv. osv.
    Ja, jeg mener den er blevet udstillet. Den gamle form var da på alle måder mere fair, vi taler om en hjemmekamp/udekamp mere i forskel.

    Leave a comment:

Working...
X