Han fungerer, som sagt, som en del af kollektivet. Men det er godt nok heller ikke mange boldberøringer han har haft.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ari Skulason
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHan fungerer, som sagt, som en del af kollektivet. Men det er godt nok heller ikke mange boldberøringer han har haft.
Og færre boldberøringer/boldbesiddelsen betyder ja også færre fejlavleveringer... ;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægSynes du, helt ærligt, at Ari for os, altså OB, har været "god nok"? At han fungerer bedre i et kollektiv som Island fortæller ikke ret meget om hvordan har præsteret i Superligaen. Og her synes jeg, at han både på midten og på back ikke har spillet godt nok.
MvH ChrisOB"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægDet er der så mange der ikke har til denne slutrunde..... ALT for mange hold uden niveau til dette EM. Island er så måske en af de "små" lande, der rent faktisk har fortjent at være der.
Jeg synes, det er befriende, at se et par af de små lande være med i det fine selskab, så det ikke er de samme 8-16 hold, der evig og altid er repræsenteret.
Wales vinder deres første kamp. Island har netop raget en uafgjort til sig mod en af favoritterne. Irland spiller uafgjort mod Sverige. Albanien, der sluttede to'er i DK's gruppe, tabte så første kamp.
Det er fedt. Det er medrivende. Det er overraskende. Alt det, der er fedt ved fodbold.
Der er jo ingen af holdene, der går ud og taber 6-0 eller 8-0. De fleste kan spille (næsten) lige op med de bedste.
Og hvis man synes, der mangler nogle hold - DK eller Holland fx., ja så må de jo kende deres besøgelsestid, mens der er kvalifikation.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægFor mange hold, der ikke har noget at gøre ved EM? Hvem er uden niveau?
Jeg synes, det er befriende, at se et par af de små lande være med i det fine selskab, så det ikke er de samme 8-16 hold, der evig og altid er repræsenteret.
Wales vinder deres første kamp. Island har netop raget en uafgjort til sig mod en af favoritterne. Irland spiller uafgjort mod Sverige. Albanien, der sluttede to'er i DK's gruppe, tabte så første kamp.
Det er fedt. Det er medrivende. Det er overraskende. Alt det, der er fedt ved fodbold.
Der er jo ingen af holdene, der går ud og taber 6-0 eller 8-0. De fleste kan spille (næsten) lige op med de bedste.
Og hvis man synes, der mangler nogle hold - DK eller Holland fx., ja så må de jo kende deres besøgelsestid, mens der er kvalifikation.
Jeg har nydt alle kampe indtil videre. Alle. Der er sgu noget magisk over de her slutrunder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægRørende enig... Og det giver 3 kampe om dagen under hele gruppespillet. Det er simpelthen fodbold-himlen at have 5 timers fodbold om dagen, eventuelt kørende lidt i baggrunden, når man alligevel sidder og læser til eksamen.
Jeg har nydt alle kampe indtil videre. Alle. Der er sgu noget magisk over de her slutrunder.
At se de små hold kæmpe sig til sejre og uafgjorte mod dem, der på papiret, burde vinde nemt, det giver, tror jeg, bare så meget gejst til fodboldverdenen. Lidt ligesom da Leicester vandt mesterskabet. Det burde ikke kunne lade sig gøre at vinde foran de kæmpe-klubber. Men de gjorde det. Og det er fedt! Det giver folkene og spillerne i de små klubber troen på noget større, selvom det ikke burde kunne lade sig gøre. Og hvad kommer vi tilskuere til at se? Forhåbentlig flere intense fodboldkampe. Love it!
Til Aris præstation i aftes. Vi så ikke meget fra ham. Han og det øvrige forsvar var spillet helt ned på røv og albuer ved Portugals scoring. Ari kom ikke rigtigt frem ad banen, som vi trods alt ser det i OB. Men måske det slet ikke var planen for holdet i aftes.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægKampen hvor Wales vinder, står stadig, for mig, som den bedste kamp, jeg har set i den her slutrunde. Der var vilje, fight, gejst all over. Det er ligeså meget dét, fodbold handler om, som det er stjernespillere, der skal sørge for at se godt ud, mens de spiller.
At se de små hold kæmpe sig til sejre og uafgjorte mod dem, der på papiret, burde vinde nemt, det giver, tror jeg, bare så meget gejst til fodboldverdenen. Lidt ligesom da Leicester vandt mesterskabet. Det burde ikke kunne lade sig gøre at vinde foran de kæmpe-klubber. Men de gjorde det. Og det er fedt! Det giver folkene og spillerne i de små klubber troen på noget større, selvom det ikke burde kunne lade sig gøre. Og hvad kommer vi tilskuere til at se? Forhåbentlig flere intense fodboldkampe. Love it!
Til Aris præstation i aftes. Vi så ikke meget fra ham. Han og det øvrige forsvar var spillet helt ned på røv og albuer ved Portugals scoring. Ari kom ikke rigtigt frem ad banen, som vi trods alt ser det i OB. Men måske det slet ikke var planen for holdet i aftes.
Comment
Comment