http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...dere-ved-em_2/
"AGF's Ari Skulason begik straffespark..."
Har vi allerede solgt Ari? Og til AGF? Lad os hellere vente, han bliver mere dyrt med hver kamp han spiller i Frankrig. ;-)
(Og måske vi kan til sidst endda sælge en Europameister. ;-))
Ærgerligt at den håbløse struktur lige fjerner toppen af i hvert fald min glæde. Forh.... hvor ville jeg gerne have set Ronaldo stå og tude, men nu kan de så lalle videre efter ikke at have vundet en kamp i en gruppe med Ungarn, Island, og Østrig... Håber kroaterne splitter dem i atomer...
Og tillykke til Ari... havde håbet på et drømmehug der kunne få alverdens klubber til at spærre øjnene op, men det er også fint nok du gemmer det til en kvartfinale mod England...
Mit kaffegrums taler nu om 18-20 millioner vi får for ham... ;-)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Så skulle vi vente om vi kan øge prisen eller skifte valuta efter næste kamp :-)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Hahaha. Det var perfekt. - Jeg har smidt en hund på kryds i portugal, tjek. Island sejr, tjek. Nu skal Belgien bare vinde over svensken. Tripler til odds 23,18 :-)
- Norbert Elgert -
Comment