Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ari Skulason

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg synes ligesom jer andre, også at det er befriende, at der er mindre hold med ved EM. Der bliver spillet en god gang 'park the bus' fra flere af mandskaberne side, hvor Island og Nordirland dog var de værste. Det kan godt være det ikke er kønt, men hvis de to hold havde fløjet frem over stepperne, var de også blevet smadret. Man fik da lidt sympati med albanerne i går, og jeg kunne godt have undet dem et point, og jeg synes også, at der er noget helt specielt over slutrunder. Jeg har også set alle kampe, more or less, og da jeg sad og så Schweiz - Albanien, tænkte jeg også at det var fedt - selvom kampen på papiret lød røvsyg. Jeg havde aldrig set en tilsvarende kamp, havde det været en kval-kamp f.eks. Ikke engang hvis holdene var i Danmarks pulje.

    EM og VM er bare fedt.

    Comment


      Jeg kan kun give jer allesammen ret.

      EM og VM er bare fedt.

      Men er ikke tilhænger af de der kl. 15 kampe, især ikke i dag, hvad sker der lige for at den måske fedeste kamp i anden runde (Wales - England) skal spilles mens almindeligt dødelige er på arbejdet.

      Det er jo tæt på direkte skandale, i hvert fald det dummeste i verden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Jeg kan kun give jer allesammen ret.

        EM og VM er bare fedt.

        Men er ikke tilhænger af de der kl. 15 kampe, især ikke i dag, hvad sker der lige for at den måske fedeste kamp i anden runde (Wales - England) skal spilles mens almindeligt dødelige er på arbejdet.

        Det er jo tæt på direkte skandale, i hvert fald det dummeste i verden.
        Nej det er ikke gennemtænkt med det opgør, når man ser hvem der spiller kl 18. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke har lagt kampene kl 17, 19, gg 21 ... men tv skal jo lave optakt og sende reklamer. mon ikke at det er derfor de tidspunkter der er lavet.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Nej det er ikke gennemtænkt med det opgør, når man ser hvem der spiller kl 18. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke har lagt kampene kl 17, 19, gg 21 ... men tv skal jo lave optakt og sende reklamer. mon ikke at det er derfor de tidspunkter der er lavet.
          I forhold til at forhindre nationalistiske hooligans i at smadre for meget, så er det et genialt tidspunkt!
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            I forhold til at forhindre nationalistiske hooligans i at smadre for meget, så er det et genialt tidspunkt!
            Hmm tja... tror sgu ikke tidspunktet betyder det store... kan de ikke nå det inden kampen, så klarer de det efter kampen, har det jo vist sig.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Hmm tja... tror sgu ikke tidspunktet betyder det store... kan de ikke nå det inden kampen, så klarer de det efter kampen, har det jo vist sig.
              Kan heller ikke se det skal gøre det store... Kommer man rejsende langvejs fra for at lave ballade, så tror jeg det er fløjtende ligegyldigt om kl. er 15.00 eller 20.00...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Kan heller ikke se det skal gøre det store... Kommer man rejsende langvejs fra for at lave ballade, så tror jeg det er fløjtende ligegyldigt om kl. er 15.00 eller 20.00...
                De kan ikke nå at blive helt så fulde, så jo det det vil have en indvirkning, men selvfølgelig ikke forhindre det helt ... de dedikerede hooligans skal nok finde et slagsmål.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  De kan ikke nå at blive helt så fulde, så jo det det vil have en indvirkning, men selvfølgelig ikke forhindre det helt ... de dedikerede hooligans skal nok finde et slagsmål.
                  Du kan selvfølgelig delvist have ret i din pointe, for der vil da sikkert nok være tilfælde hvor det kan afvige ballade, men jeg vil så sige at det værste jeg har set fra EM, det lignede ikke det havde meget med alkohol at gøre... men det var jo så også, som du nævner det, dedikerede hooligans... eller faktisk ved jeg ikke engang om jeg vil kalde det hooligans. Disse mennesker udnytter bare slutrunden til det, som det før er set ved så mange andre arrangementer, feks. Melodi Grandprix(for at gå i en hel anden retning)
                  Jeg vil kalde dem terrorister... Professionelle mennesker der planlægger og udfører angreb på andre menneskers måder at leve og være på...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Du kan selvfølgelig delvist have ret i din pointe, for der vil da sikkert nok være tilfælde hvor det kan afvige ballade, men jeg vil så sige at det værste jeg har set fra EM, det lignede ikke det havde meget med alkohol at gøre... men det var jo så også, som du nævner det, dedikerede hooligans... eller faktisk ved jeg ikke engang om jeg vil kalde det hooligans. Disse mennesker udnytter bare slutrunden til det, som det før er set ved så mange andre arrangementer, feks. Melodi Grandprix(for at gå i en hel anden retning)
                    Jeg vil kalde dem terrorister... Professionelle mennesker der planlægger og udfører angreb på andre menneskers måder at leve og være på...
                    Hvis man tjekker videoer fra slåskampene i Marseille, så vil man se at begge parter opsøger slagsmålene ... englænderne og russerne har ikke noget at lade hinanden høre på stupiditetsskalaen, bortset fra det så har adskillige andre nationers "fans" også været involveret ....
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Men forestil jer om 2 år når der er VM i Rusland.

                      Det er da ikke den slutrunde jeg har mest lyst til at tage til.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        De kan ikke nå at blive helt så fulde, så jo det det vil have en indvirkning, men selvfølgelig ikke forhindre det helt ... de dedikerede hooligans skal nok finde et slagsmål.
                        Altså....jeg kan nemt nå at blive stjernestiv inden kl. 12-13 stykker, hvis det er det, jeg vil :D
                        Og ellers klarer de den del efter kampen, hvor der jo så er masser af timer at løbe på...
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Men forestil jer om 2 år når der er VM i Rusland.

                          Det er da ikke den slutrunde jeg har mest lyst til at tage til.
                          Du vil have brug for det rigtige tøj:

                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Men forestil jer om 2 år når der er VM i Rusland.

                            Det er da ikke den slutrunde jeg har mest lyst til at tage til.
                            Bortset fra at der ER højreorienterede, nationalistiske hooligans i Rusland, så tror jeg man skal passe på med, at lade sig fange alt for meget af den massive negative propaganda mod Rusland :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Jeg forventer at Ari tildeles en "forlænget" ferie når han engang vender tilbage fra det islandske eventyr i Frankrig. Opstarten bliver så med Joao og JBL på vb
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Hvis man tjekker videoer fra slåskampene i Marseille, så vil man se at begge parter opsøger slagsmålene ... englænderne og russerne har ikke noget at lade hinanden høre på stupiditetsskalaen, bortset fra det så har adskillige andre nationers "fans" også været involveret ....
                                Det er jeg enig med dig i, og det var egentlig ikke så meget det den gik på, mere at hovedparten, som jeg ser det, at det ballade vi har set, ikke har så meget med alkohol eller fodbold at gøre...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X