Det kommer jo nok an på, om OB er indstillet på at forlænge hans kontrakt, og om han reelt har andre tilbud. Hvis OB ikke vil forlænge, og der er bud; så er Ari nok på vej væk. Det kan jo også være, at der er flere tilbud: en erfaren landsholdsback i bedste fodboldalder til billig penge med frisk succés i bagaggen ville vi jo også herinde betragte som en super spiller at få ind.
Der er godt nok stille i den her sag. Jeg er slet ikke i tvivl om vi afventer et evt. Salg før der lander et køb.
Tror heller ikke der er tvivl om vi ser salg før køb. Jeg tror bare den er god nok den artikel der var i sidste uge om at han ikke har brugt krudt på sin klubfremtid mens EM stod på, og derfor lige tænker sig om. Der kan jo også risikere at være så stor interesse at han må slå koldt vand i blodet.
Flop og flop. Ja hav spillede kun en rigtig god kamp mod England de andre var på det jævne. Men Island lukkede sgu da ikke mange mål ind før Frankrig kampen. Så flop vil jeg nu ikke mene
Det er muligt, at han var EMs dårligste VB; jeg kan ikke lige huske, hvordan Nordirlands, Albaniens, Ruslands, Ukraines m. fl. klarede sig. Så længe Zlatan er med på holdet; så går det nok:-)
Denis Odoi er nu officielt Fulham-spiller - og det er relevant fordi han har spillet VB i Lokeren. Med den handel på plads kan det jo være, at Aris overgang lige kom tættere på.
Comment