Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ari Skulason

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det nu sjovt at se når Island synger nationalsangen og står ved siden af hinanden. Skulasons højde :-D

    Comment


      Mon ikke at Skula's værdi stiger et par hundrede kroner hvis de går videre. Kunne være lækkert hvis vi kunne få nogle penge for ham i et sommerskifte

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Mon ikke at Skula's værdi stiger et par hundrede kroner hvis de går videre. Kunne være lækkert hvis vi kunne få nogle penge for ham i et sommerskifte
        Om ikke andet får OB vel flere penge for at udlåne ham i længere tid.
        Og så er Ari sgu cool nok, så alt held og lykke til ham i turneringen. Jeg kan stadig huske, hvordan vi skreg efter fightere på et tidspunkt. Han og Spelmann var en... ikke ligefrem overbevisende midtbane, men en ting havde de: De døde med støvlerne på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Bortset fra at der ER højreorienterede, nationalistiske hooligans i Rusland, så tror jeg man skal passe på med, at lade sig fange alt for meget af den massive negative propaganda mod Rusland :).
          Må tilstå at jeg har en hvis antisympati mod Putin og hans styre internt i Rusland. Homofobi racisme undertrykkelse af kritiske journalister. Putin¨s andrkendelse af voldelige bikers etc.

          Men ok Rusland's interne forhold er selvfølge i bund og grund op til dem selv. De har valgt en Zar, og bestemt fået en.

          Arbejdede i Skt. Petersborg relativt tidligt efter indførelse af demokratiet, under sovjet tiden blev russeren fremstillet som overlegne i forhold til andre befolkninger/lande, meget af det hænger ved stadig væk. Det hænger også godt sammen med organiseret doping, Styret understøttes af sportslig succes, nøjagtigt som i Sovjet tiden.

          Dette syn kombineret med Hooliganisme er en farlig cocktail, hvad vi så også har været vidne til.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
            Må tilstå at jeg har en hvis antisympati mod Putin og hans styre internt i Rusland. Homofobi racisme undertrykkelse af kritiske journalister. Putin¨s andrkendelse af voldelige bikers etc.

            Men ok Rusland's interne forhold er selvfølge i bund og grund op til dem selv. De har valgt en Zar, og bestemt fået en.

            Arbejdede i Skt. Petersborg relativt tidligt efter indførelse af demokratiet, under sovjet tiden blev russeren fremstillet som overlegne i forhold til andre befolkninger/lande, meget af det hænger ved stadig væk. Det hænger også godt sammen med organiseret doping, Styret understøttes af sportslig succes, nøjagtigt som i Sovjet tiden.

            Dette syn kombineret med Hooliganisme er en farlig cocktail, hvad vi så også har været vidne til.
            Man kan selv beslutte, hvorvidt man tror det er "propaganda", men det engelske udenrigsministerium er ret sikre på, at en del af de russiske hooligans er russiske militærfolk med erfaring fra deciderede krigshandlinger. The Guardian plejer ikke at løbe med sladder.

            https://www.theguardian.com/football...vladimir-putin
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Man kan selv beslutte, hvorvidt man tror det er "propaganda", men det engelske udenrigsministerium er ret sikre på, at en del af de russiske hooligans er russiske militærfolk med erfaring fra deciderede krigshandlinger. The Guardian plejer ikke at løbe med sladder.

              https://www.theguardian.com/football...vladimir-putin

              Det er gamle spetz! De filmer det bl.a. med gopro. Der kan ses mange film fra dette em på nettet. Det er vanvittigt

              Comment


                Ari er igen at finde i start-11 hos Island mod Østrig. Jeg har smidt penge på en islandsk sejr, så idag må han godt være god i defensiven, og skyde en bold i mål på frispark - For min og OBs skyld, ift. at sælge ham. :-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Ari er igen at finde i start-11 hos Island mod Østrig. Jeg har smidt penge på en islandsk sejr, så idag må han godt være god i defensiven, og skyde en bold i mål på frispark - For min og OBs skyld, ift. at sælge ham. :-)
                  Han har spillet godt i de to kampe jeg har set. Han trives tydeligvis i et system, der er en kende mindre offensivt end vores, og hvor han kun skal med frem når der er helt åbent. Hvis Island går videre, tror jeg der vil være interesse for ham. Gode venstrebacks hænger ikke på træerne.

                  EDIT Og dér lavede han så et tåbeligt straffespark, der heldigvis blev brændt
                  Last edited by Onkel Riffel; 22-06-2016, 17:37.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Ari begår straffespark!

                    Comment


                      Heldigt for Ari brænder de..

                      Comment


                        Den var ikke god den der Ari...

                        ... men reddet af stolpen...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Ari er igen at finde i start-11 hos Island mod Østrig. Jeg har smidt penge på en islandsk sejr, så idag må han godt være god i defensiven, og skyde en bold i mål på frispark - For min og OBs skyld, ift. at sælge ham. :-)
                          30 sek før tid ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            En kamp mere for Ari i Frankrig! Det er helt vildt! :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Stort tillykke til Ari

                              Comment


                                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...dere-ved-em_2/
                                "AGF's Ari Skulasson begik straffespark..."
                                Har vi allerede solgt Ari? Og til AGF? Lad os hellere vente, han bliver mere dyrt med hver kamp han spiller i Frankrig. ;-)
                                (Og måske vi kan til sidst endda sælge en Europameister. ;-))
                                Last edited by andlox; 22-06-2016, 19:21.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X