Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ari Skulason

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Han fungerer, som sagt, som en del af kollektivet. Men det er godt nok heller ikke mange boldberøringer han har haft.

    Comment


      Hvis de levere samme fight i de sidste 2 kampe. Vil da mene at nu er den "sværeste" kamp overstået selvom de sidste 2 heller ikke er nemme. Men efter point idag er mulighederne for at gå videre fra puljen steget gevaldigt. Respekt til Island

      Comment


        Tillykke til Island. Det var lidt som at se ham for OB. Han lykkes ikke med mange aktioner. Jeg håber der er en 2.-3. Bundesligaklub eller lignende der får ham på kontrakt inden længe.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Ari shinede på ingen måde, men han faldt heller ikke igennem. Godkendt indsats af ham og selvfølgelig resten af holdet :)
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Han fungerer, som sagt, som en del af kollektivet. Men det er godt nok heller ikke mange boldberøringer han har haft.
            Ja. Han fightede som altid og virkede også mere sikker i anden halvleg.
            Og færre boldberøringer/boldbesiddelsen betyder ja også færre fejlavleveringer... ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Synes du, helt ærligt, at Ari for os, altså OB, har været "god nok"? At han fungerer bedre i et kollektiv som Island fortæller ikke ret meget om hvordan har præsteret i Superligaen. Og her synes jeg, at han både på midten og på back ikke har spillet godt nok.

              MvH ChrisOB
              Ari har ikke gjort det godt nok for OB og så alligevel men man må konstatere at landstræneren har formået at lave et kollektiv der er godt nok deroppe hvor han er med men ikke hernede.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Ja. Han fightede som altid og virkede også mere sikker i anden halvleg.
                Og færre boldberøringer/boldbesiddelsen betyder ja også færre fejlavleveringer... ;-)
                Ja, det er svært at udstille sig selv når man ikke prøver at have eller spille bolden

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Det er der så mange der ikke har til denne slutrunde..... ALT for mange hold uden niveau til dette EM. Island er så måske en af de "små" lande, der rent faktisk har fortjent at være der.
                  For mange hold, der ikke har noget at gøre ved EM? Hvem er uden niveau?

                  Jeg synes, det er befriende, at se et par af de små lande være med i det fine selskab, så det ikke er de samme 8-16 hold, der evig og altid er repræsenteret.

                  Wales vinder deres første kamp. Island har netop raget en uafgjort til sig mod en af favoritterne. Irland spiller uafgjort mod Sverige. Albanien, der sluttede to'er i DK's gruppe, tabte så første kamp.

                  Det er fedt. Det er medrivende. Det er overraskende. Alt det, der er fedt ved fodbold.
                  Der er jo ingen af holdene, der går ud og taber 6-0 eller 8-0. De fleste kan spille (næsten) lige op med de bedste.

                  Og hvis man synes, der mangler nogle hold - DK eller Holland fx., ja så må de jo kende deres besøgelsestid, mens der er kvalifikation.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    For mange hold, der ikke har noget at gøre ved EM? Hvem er uden niveau?

                    Jeg synes, det er befriende, at se et par af de små lande være med i det fine selskab, så det ikke er de samme 8-16 hold, der evig og altid er repræsenteret.

                    Wales vinder deres første kamp. Island har netop raget en uafgjort til sig mod en af favoritterne. Irland spiller uafgjort mod Sverige. Albanien, der sluttede to'er i DK's gruppe, tabte så første kamp.

                    Det er fedt. Det er medrivende. Det er overraskende. Alt det, der er fedt ved fodbold.
                    Der er jo ingen af holdene, der går ud og taber 6-0 eller 8-0. De fleste kan spille (næsten) lige op med de bedste.

                    Og hvis man synes, der mangler nogle hold - DK eller Holland fx., ja så må de jo kende deres besøgelsestid, mens der er kvalifikation.
                    Rørende enig... Og det giver 3 kampe om dagen under hele gruppespillet. Det er simpelthen fodbold-himlen at have 5 timers fodbold om dagen, eventuelt kørende lidt i baggrunden, når man alligevel sidder og læser til eksamen.

                    Jeg har nydt alle kampe indtil videre. Alle. Der er sgu noget magisk over de her slutrunder.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Rørende enig... Og det giver 3 kampe om dagen under hele gruppespillet. Det er simpelthen fodbold-himlen at have 5 timers fodbold om dagen, eventuelt kørende lidt i baggrunden, når man alligevel sidder og læser til eksamen.

                      Jeg har nydt alle kampe indtil videre. Alle. Der er sgu noget magisk over de her slutrunder.
                      Kampen hvor Wales vinder, står stadig, for mig, som den bedste kamp, jeg har set i den her slutrunde. Der var vilje, fight, gejst all over. Det er ligeså meget dét, fodbold handler om, som det er stjernespillere, der skal sørge for at se godt ud, mens de spiller.

                      At se de små hold kæmpe sig til sejre og uafgjorte mod dem, der på papiret, burde vinde nemt, det giver, tror jeg, bare så meget gejst til fodboldverdenen. Lidt ligesom da Leicester vandt mesterskabet. Det burde ikke kunne lade sig gøre at vinde foran de kæmpe-klubber. Men de gjorde det. Og det er fedt! Det giver folkene og spillerne i de små klubber troen på noget større, selvom det ikke burde kunne lade sig gøre. Og hvad kommer vi tilskuere til at se? Forhåbentlig flere intense fodboldkampe. Love it!

                      Til Aris præstation i aftes. Vi så ikke meget fra ham. Han og det øvrige forsvar var spillet helt ned på røv og albuer ved Portugals scoring. Ari kom ikke rigtigt frem ad banen, som vi trods alt ser det i OB. Men måske det slet ikke var planen for holdet i aftes.
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Kampen hvor Wales vinder, står stadig, for mig, som den bedste kamp, jeg har set i den her slutrunde. Der var vilje, fight, gejst all over. Det er ligeså meget dét, fodbold handler om, som det er stjernespillere, der skal sørge for at se godt ud, mens de spiller.

                        At se de små hold kæmpe sig til sejre og uafgjorte mod dem, der på papiret, burde vinde nemt, det giver, tror jeg, bare så meget gejst til fodboldverdenen. Lidt ligesom da Leicester vandt mesterskabet. Det burde ikke kunne lade sig gøre at vinde foran de kæmpe-klubber. Men de gjorde det. Og det er fedt! Det giver folkene og spillerne i de små klubber troen på noget større, selvom det ikke burde kunne lade sig gøre. Og hvad kommer vi tilskuere til at se? Forhåbentlig flere intense fodboldkampe. Love it!

                        Til Aris præstation i aftes. Vi så ikke meget fra ham. Han og det øvrige forsvar var spillet helt ned på røv og albuer ved Portugals scoring. Ari kom ikke rigtigt frem ad banen, som vi trods alt ser det i OB. Men måske det slet ikke var planen for holdet i aftes.
                        Der var faktisk et par gange i Islands opspil hvor midtforsvaren lagde an til at spille den ud til Ari, hvor han bare vinker afværgende. Han ville ikke have bolden selv om der ikke var en modstander i nærheden.. Det så altså lidt sjovt ud..

                        Comment


                          Det her er fandeme et sært billede at kigge på:



                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Det her er fandeme et sært billede at kigge på:



                            Ja hvad fanden laver tøser i rødt? Det var inden han begyndte at tude over at Island gjorde modstand

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Ja hvad fanden laver tøser i rødt? Det var inden han begyndte at tude over at Island gjorde modstand
                              Åh gud, fortæl mig ikke at vi skal til at have Barca vs Real debat herinde også?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Åh gud, fortæl mig ikke at vi skal til at have Barca vs Real debat herinde også?

                                Comment

                                Working...
                                X