Oprindeligt indsendt af Matti1887
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægTaler folk seriøst om RVDV? Folk er jo blevet sindssyge på mangel af transfers.. Man kan mene hvad man vil om JH, men at bare tanken om RVDV til OB skulle have strejfet ham... Det er jo det rene galimatias!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlægHan bliver præsenteret til fandag d 31... just saying.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet er ikke et rygte. Der spekuleres i, hvis rønnow sælges, om BIF så vil hente Gryte, og vi så går efter at få falke tilbage som erstatning.
Rygtet går på, at steinlein og JH har haft et møde, men ikke nohrt konkret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægokay....men nu kan bif jo ikke hente ham medmindre vi vil sælge....håber jh vil gøre som Liverpool og Dortmund og holde den store stygge klub med de mange penge væk. men pengene kan jo blive for store.....desværre befinder vi os ikke øverst i fødekæden
Interesse måske.. Men ser det ikke som realistisk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægTaler folk seriøst om RVDV? Folk er jo blevet sindssyge på mangel af transfers.. Man kan mene hvad man vil om JH, men at bare tanken om RVDV til OB skulle have strejfet ham... Det er jo det rene galimatias!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægscouts var også en dum formulering.., tænkte mere at man jo netop har haft mulighed for at se ham an i en uge.. Så er det bare underligt at man kan komme til så forskellig slutsats. Sunderland smider en 2-årig kontrakt efter ham, så man må stærkt formode at de ser rimeligt stort potentiale i drengen, enig??
Det der med de unge talenter er en sjov ting, og endnu mere i disse år hvor de kan få en reel chance her. Men der er mange faktore der spiller ind. Se eksempelvis på Oliver Lønfelt. Han var bestemt spændende for et par år siden og rygtet til Heerenveen (og vidst også andre klubber i udlandet), nu er han i Marienlyst. Det er sgu ikke nemt ;)Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægSå er der lidt nyheder. Jeg har afhørt min kammerat, og ydet lidt tortur på ham for at få lidt informationer. JH og CS holdt møde i den forgangne uge/weekend. Der blev snakket flere ting, og én af tingene var transfers.
Min kammerat vil ikke sige noget konkret, men han siger at der blev snakket omkring én spiller/spillere fra FCM´s trup og ikke salg fra os. Jeg satser på at kunne presse lidt flere detaljer ud af ham inden aftenen/natten er omme.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægTaler folk seriøst om RVDV? Folk er jo blevet sindssyge på mangel af transfers.. Man kan mene hvad man vil om JH, men at bare tanken om RVDV til OB skulle have strejfet ham... Det er jo det rene galimatias!
Jeg ved at det vil komme en udrensning i FCM truppen hvis EL glipper så skal de af med fem spillere , og eftersom vi før har ageret skraldemænd i Esbjerg og især i AaB så er det vel klogt af FCM at rette henvendelse til OB .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTvivler meget stærkt på at JH sælger Gryte BIF. Tror simpelthen at han er for dyr for dem.. Er vel kun Muhktar de har givet over 4 mill for meget meget længe.. De er ude af europa nu og har brugt mange mange penge i dette vindue hvor deres plan egentligt var at komme ud med et transfer overskud på 15 mill..
Interesse måske.. Men ser det ikke som realistiskTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment