Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg syntes det lød helt vanvittigt, at FCM skulle kunne hente Van der Vaart. Men vi har jo efterfølgende kunne se, hvorfor det kunne lade sig gøre. Han er helt og aldeles færdig på topplan i en sådan grad, at han end ikke er værdig til superligaen.
Hvis man så meget som overvejer at hente ham til OB, så vil det være tæt på, at jeg eksploderer....eller bare giver helt op, for dummere penge ville man ikke kunne bruge på nogen som helst spillere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg skulle måske have flettet ind, at jeg er kæmpe spurs-fan, og jeg derfor trods hans sørgelige forløb i FCM, virkelig har et svagt punkt for den fyr 😄
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg syntes det lød helt vanvittigt, at FCM skulle kunne hente Van der Vaart. Men vi har jo efterfølgende kunne se, hvorfor det kunne lade sig gøre. Han er helt og aldeles færdig på topplan i en sådan grad, at han end ikke er værdig til superligaen.
Hvis man så meget som overvejer at hente ham til OB, så vil det være tæt på, at jeg eksploderer....eller bare giver helt op, for dummere penge ville man ikke kunne bruge på nogen som helst spillere817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Van der Vaart på leje f.eks. er vel ikke umuligt; FCM har tydeligvis skudt helt forbi m ham, og udleje kan dække noget af hans løn. Men jeg tvivler meget på, at Kent kan se ham i vores system.
Det virker mere sandsynligt med én af deres unge - måske på leje - som defensiv back-up; Dirks Riis (som fik en alt andet en positiv start på sæsonen) eller Munksgaard. Eller Halsti, som også virker langt fra spilletid. Alt andet end en af deres absolutte marginalspillere ville ikke give mening; og det udelukker Kroon og Vikheim.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægVan der Vaart på leje f.eks. er vel ikke umuligt; FCM har tydeligvis skudt helt forbi m ham, og udleje kan dække noget af hans løn. Men jeg tvivler meget på, at Kent kan se ham i vores system.
Det virker mere sandsynligt med én af deres unge - måske på leje - som defensiv back-up; Dirks Riis (som fik en alt andet en positiv start på sæsonen) eller Munksgaard. Eller Halsti, som også virker langt fra spilletid. Alt andet end en af deres absolutte marginalspillere ville ikke give mening; og det udelukker Kroon og Vikheim.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægVan der Vaart på leje f.eks. er vel ikke umuligt; FCM har tydeligvis skudt helt forbi m ham, og udleje kan dække noget af hans løn. Men jeg tvivler meget på, at Kent kan se ham i vores system.
Det virker mere sandsynligt med én af deres unge - måske på leje - som defensiv back-up; Dirks Riis (som fik en alt andet en positiv start på sæsonen) eller Munksgaard. Eller Halsti, som også virker langt fra spilletid. Alt andet end en af deres absolutte marginalspillere ville ikke give mening; og det udelukker Kroon og Vikheim.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Yderst foruroligende.. der er intet, fcm hellere vil end at afskibe VDV og slippe for alt det uro, han giver på bagsmækken. JH øjner nu chancen for at hente det, han ser som en rigtig crowd pleaser, der tilmed ikke får hans regneark til at gå i rødt..
Jeg ville hellere undvære vdv, selv hvis vi fik ham gratis.Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægYderst foruroligende.. der er intet, fcm hellere vil end at afskibe VDV og slippe for alt det uro, han giver på bagsmækken. JH øjner nu chancen for at hente det, han ser som en rigtig crowd pleaser, der tilmed ikke får hans regneark til at gå i rødt..
Jeg ville hellere undvære vdv, selv hvis vi fik ham gratis.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg skulle måske have flettet ind, at jeg er kæmpe spurs-fan, og jeg derfor trods hans sørgelige forløb i FCM, virkelig har et svagt punkt for den fyr 😄"Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnej lad os da ikke håbe det.....
- falkesgaard rygte? hvad sker der - hvor mange sider skal man tilbage for at finde roden til det?
Rygtet går på, at steinlein og JH har haft et møde, men ikke nohrt konkret
Comment
Comment