Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg syntes det lød helt vanvittigt, at FCM skulle kunne hente Van der Vaart. Men vi har jo efterfølgende kunne se, hvorfor det kunne lade sig gøre. Han er helt og aldeles færdig på topplan i en sådan grad, at han end ikke er værdig til superligaen.
    Hvis man så meget som overvejer at hente ham til OB, så vil det være tæt på, at jeg eksploderer....eller bare giver helt op, for dummere penge ville man ikke kunne bruge på nogen som helst spillere
    Absolut enig.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Jeg syntes det lød helt vanvittigt, at FCM skulle kunne hente Van der Vaart. Men vi har jo efterfølgende kunne se, hvorfor det kunne lade sig gøre. Han er helt og aldeles færdig på topplan i en sådan grad, at han end ikke er værdig til superligaen.
      Hvis man så meget som overvejer at hente ham til OB, så vil det være tæt på, at jeg eksploderer....eller bare giver helt op, for dummere penge ville man ikke kunne bruge på nogen som helst spillere
      Det er der da heller ikke nogen, der seriøst overvejer at gøre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Jeg tænker at spekulationen omkring Falkesgaard, måske ikke er vildt langt ude.
        Så må du vel samtidig tænke salg af Gryte ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Jeg skulle måske have flettet ind, at jeg er kæmpe spurs-fan, og jeg derfor trods hans sørgelige forløb i FCM, virkelig har et svagt punkt for den fyr 😄
          Haha okay. Fair nok - bare dit ønske ikke bliver til virkelighed, så bare drøm lidt videre ;)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Jeg syntes det lød helt vanvittigt, at FCM skulle kunne hente Van der Vaart. Men vi har jo efterfølgende kunne se, hvorfor det kunne lade sig gøre. Han er helt og aldeles færdig på topplan i en sådan grad, at han end ikke er værdig til superligaen.
            Hvis man så meget som overvejer at hente ham til OB, så vil det være tæt på, at jeg eksploderer....eller bare giver helt op, for dummere penge ville man ikke kunne bruge på nogen som helst spillere
            Så vanvittigt var det nu heller ikke , manden var et flop de sidste to klubber han var i , han ville gerne tæt på sin gravide kone og klubben som ejer ham var villige til at betale størstedelen af hans løn hvis bare han smuttede .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Van der Vaart på leje f.eks. er vel ikke umuligt; FCM har tydeligvis skudt helt forbi m ham, og udleje kan dække noget af hans løn. Men jeg tvivler meget på, at Kent kan se ham i vores system.

              Det virker mere sandsynligt med én af deres unge - måske på leje - som defensiv back-up; Dirks Riis (som fik en alt andet en positiv start på sæsonen) eller Munksgaard. Eller Halsti, som også virker langt fra spilletid. Alt andet end en af deres absolutte marginalspillere ville ikke give mening; og det udelukker Kroon og Vikheim.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Van der Vaart på leje f.eks. er vel ikke umuligt; FCM har tydeligvis skudt helt forbi m ham, og udleje kan dække noget af hans løn. Men jeg tvivler meget på, at Kent kan se ham i vores system.

                Det virker mere sandsynligt med én af deres unge - måske på leje - som defensiv back-up; Dirks Riis (som fik en alt andet en positiv start på sæsonen) eller Munksgaard. Eller Halsti, som også virker langt fra spilletid. Alt andet end en af deres absolutte marginalspillere ville ikke give mening; og det udelukker Kroon og Vikheim.
                Det er selvfølgeligt ikke umuligt, eftersom FCM sikkert ville være glade for at slippe af med ham. Men der er altså rundt regnet 0% chance for, at vi bider på der.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Van der Vaart på leje f.eks. er vel ikke umuligt; FCM har tydeligvis skudt helt forbi m ham, og udleje kan dække noget af hans løn. Men jeg tvivler meget på, at Kent kan se ham i vores system.

                  Det virker mere sandsynligt med én af deres unge - måske på leje - som defensiv back-up; Dirks Riis (som fik en alt andet en positiv start på sæsonen) eller Munksgaard. Eller Halsti, som også virker langt fra spilletid. Alt andet end en af deres absolutte marginalspillere ville ikke give mening; og det udelukker Kroon og Vikheim.
                  Men udlejning af Vart vil vel også kræve et møde med hans klub ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Yderst foruroligende.. der er intet, fcm hellere vil end at afskibe VDV og slippe for alt det uro, han giver på bagsmækken. JH øjner nu chancen for at hente det, han ser som en rigtig crowd pleaser, der tilmed ikke får hans regneark til at gå i rødt..
                    Jeg ville hellere undvære vdv, selv hvis vi fik ham gratis.
                    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                    Comment


                      Forstår slet ikke at nogen tror på RVdV i OB. Slet ikke en JH handel..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                        Yderst foruroligende.. der er intet, fcm hellere vil end at afskibe VDV og slippe for alt det uro, han giver på bagsmækken. JH øjner nu chancen for at hente det, han ser som en rigtig crowd pleaser, der tilmed ikke får hans regneark til at gå i rødt..
                        Jeg ville hellere undvære vdv, selv hvis vi fik ham gratis.
                        Tror du seriøst selv på det der?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Jeg skulle måske have flettet ind, at jeg er kæmpe spurs-fan, og jeg derfor trods hans sørgelige forløb i FCM, virkelig har et svagt punkt for den fyr 😄
                          Kan Allan Nielsen spille i begge klubber kan Rvdv også. Coys..
                          "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Forstår slet ikke at nogen tror på RVdV i OB. Slet ikke en JH handel..
                            nej lad os da ikke håbe det.....

                            - falkesgaard rygte? hvad sker der - hvor mange sider skal man tilbage for at finde roden til det?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              nej lad os da ikke håbe det.....

                              - falkesgaard rygte? hvad sker der - hvor mange sider skal man tilbage for at finde roden til det?
                              Det er ikke et rygte. Der spekuleres i, hvis rønnow sælges, om BIF så vil hente Gryte, og vi så går efter at få falke tilbage som erstatning.

                              Rygtet går på, at steinlein og JH har haft et møde, men ikke nohrt konkret

                              Comment


                                Taler folk seriøst om RVDV? Folk er jo blevet sindssyge på mangel af transfers.. Man kan mene hvad man vil om JH, men at bare tanken om RVDV til OB skulle have strejfet ham... Det er jo det rene galimatias!

                                Comment

                                Working...
                                X