Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Taler folk seriøst om RVDV? Folk er jo blevet sindssyge på mangel af transfers.. Man kan mene hvad man vil om JH, men at bare tanken om RVDV til OB skulle have strejfet ham... Det er jo det rene galimatias!
    Han bliver præsenteret til fandag d 31... just saying..
    "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Taler folk seriøst om RVDV? Folk er jo blevet sindssyge på mangel af transfers.. Man kan mene hvad man vil om JH, men at bare tanken om RVDV til OB skulle have strejfet ham... Det er jo det rene galimatias!
      Håber også at det er kun en Fata Morgana i en øde transferørken.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
        Han bliver præsenteret til fandag d 31... just saying..
        LOL.... Just saying...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
          Han bliver præsenteret til fandag d 31... just saying..
          Ja, ja... sammen med Messi og Ronaldo
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Tror mere at det kunne være noget Simon Kroon eller Munksgaard..

            Kan godt nok se at Falkesgaard ikke har været i truppen de sidste 2 kampe i SL meeen jeg tror ikke på den

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Det er ikke et rygte. Der spekuleres i, hvis rønnow sælges, om BIF så vil hente Gryte, og vi så går efter at få falke tilbage som erstatning.

              Rygtet går på, at steinlein og JH har haft et møde, men ikke nohrt konkret
              okay....men nu kan bif jo ikke hente ham medmindre vi vil sælge....håber jh vil gøre som Liverpool og Dortmund og holde den store stygge klub med de mange penge væk. men pengene kan jo blive for store.....desværre befinder vi os ikke øverst i fødekæden

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                okay....men nu kan bif jo ikke hente ham medmindre vi vil sælge....håber jh vil gøre som Liverpool og Dortmund og holde den store stygge klub med de mange penge væk. men pengene kan jo blive for store.....desværre befinder vi os ikke øverst i fødekæden
                Tvivler meget stærkt på at JH sælger Gryte BIF. Tror simpelthen at han er for dyr for dem.. Er vel kun Muhktar de har givet over 4 mill for meget meget længe.. De er ude af europa nu og har brugt mange mange penge i dette vindue hvor deres plan egentligt var at komme ud med et transfer overskud på 15 mill..
                Interesse måske.. Men ser det ikke som realistisk

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Taler folk seriøst om RVDV? Folk er jo blevet sindssyge på mangel af transfers.. Man kan mene hvad man vil om JH, men at bare tanken om RVDV til OB skulle have strejfet ham... Det er jo det rene galimatias!
                  Enig... Det er større chance for at vi henter Judy Gringer og Kai Ikast.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    scouts var også en dum formulering.., tænkte mere at man jo netop har haft mulighed for at se ham an i en uge.. Så er det bare underligt at man kan komme til så forskellig slutsats. Sunderland smider en 2-årig kontrakt efter ham, så man må stærkt formode at de ser rimeligt stort potentiale i drengen, enig??
                    OB og Sunderland kigger nok efter forskellige spillertyper, tænker jeg, og mange engelske hold har jo meget større trupper, som jeg husker det, og det gør en forskel. Ideen med mini Edmundsson i striwerne var da en sjov tanke sådan lige til at starte med, men han skal vel også passe ind i vores setup. Om han gør det skal jeg ikke gøre mig klog på, det kan andre nok give et bedre bud på end jeg, men fordi at han så ender i Sunderland, gør ham ikke mere interessant i mine øjne, og om han bliver til noget må tiden vise. Men klart at de kun skriver med ham pga de ser noget i ham.

                    Det der med de unge talenter er en sjov ting, og endnu mere i disse år hvor de kan få en reel chance her. Men der er mange faktore der spiller ind. Se eksempelvis på Oliver Lønfelt. Han var bestemt spændende for et par år siden og rygtet til Heerenveen (og vidst også andre klubber i udlandet), nu er han i Marienlyst. Det er sgu ikke nemt ;)
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Enig... Det er større chance for at vi henter Judy Gringer og Kai Ikast.
                      Jeg vil gerne skifte orden chance ud med risiko. 😊😊

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                        Så er der lidt nyheder. Jeg har afhørt min kammerat, og ydet lidt tortur på ham for at få lidt informationer. JH og CS holdt møde i den forgangne uge/weekend. Der blev snakket flere ting, og én af tingene var transfers.

                        Min kammerat vil ikke sige noget konkret, men han siger at der blev snakket omkring én spiller/spillere fra FCM´s trup og ikke salg fra os. Jeg satser på at kunne presse lidt flere detaljer ud af ham inden aftenen/natten er omme.
                        Vågn nu op af den brandert og kom til tasterne.....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Vågn nu op af den brandert og kom til tasterne.....
                          FCM vil ikke sælge til en konkurrent. Suk, vi er sunket så dybt så vi kan købe hos den. Det må betyde,at FCM heller ikke ser os i top 6.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Taler folk seriøst om RVDV? Folk er jo blevet sindssyge på mangel af transfers.. Man kan mene hvad man vil om JH, men at bare tanken om RVDV til OB skulle have strejfet ham... Det er jo det rene galimatias!
                            Der er flere ting som taler imod at vi henter RVDV , at det vil være torske dumt er ikke en af dem .

                            Jeg ved at det vil komme en udrensning i FCM truppen hvis EL glipper så skal de af med fem spillere , og eftersom vi før har ageret skraldemænd i Esbjerg og især i AaB så er det vel klogt af FCM at rette henvendelse til OB .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Så blev klokken halvti, så må du se og vågne op "amphibia"

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tvivler meget stærkt på at JH sælger Gryte BIF. Tror simpelthen at han er for dyr for dem.. Er vel kun Muhktar de har givet over 4 mill for meget meget længe.. De er ude af europa nu og har brugt mange mange penge i dette vindue hvor deres plan egentligt var at komme ud med et transfer overskud på 15 mill..
                                Interesse måske.. Men ser det ikke som realistisk
                                Vel ikke mere end de kan få for Rønnow ...
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X