Oprindeligt indsendt af OB er Gud
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet overrasker mig sgu dårligt nok. Chris var altid en af de klart bedste, når vi mødte op til de der nytårsstævner i Brøndby, og så kan han dårligt have tabt sit touch på en måneds tid uden fodbold. Genial indendørsspiller!
Må dog sige jeg er overrasket over, hvor god teknisk han egentlig er. Han har leget med samtlige af de store stjerne i den turnering i London. Har hørt flere af de andre stjerner, snakker om ham som turneringens bedste spiller. Måske han genoptager karrieren hvis, der kommer et stor kontrakttilbud fra en udenlandsk klub efter denne turnering. :P
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægGenerelt bare en genial spiller, synes jeg. Uforståeligt for mig at han ikke fik flere landskampe. Ja, Niklas Jensen var god i sin tid, men siden hans karrierestop har der godt nok været langt mellem snapsne på den venstreback.
Må dog sige jeg er overrasket over, hvor god teknisk han egentlig er. Han har leget med samtlige af de store stjerne i den turnering i London. Har hørt flere af de andre stjerner, snakker om ham som turneringens bedste spiller. Måske han genoptager karrieren hvis, der kommer et stor kontrakttilbud fra en udenlandsk klub efter denne turnering. :P
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægNå dk tabte finalen. Men Chris Sørensen blev kåret til turneringens bedste spiller
Del Piero
Stephen Gerrard
Michael Owen
Rivaldo
Juninho
Robert Pires
Djorkaeff
Michael Ballack
Deco
Og en del flere tidligere stjerner...
...Ingen over Chris Sørensen;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægSgu meget fedt, at en tidligere OB-spiller bliver kåret til turneringens MVP i en turnering med deltagelse af bl.a.:
Del Piero
Stephen Gerrard
Michael Owen
Rivaldo
Juninho
Robert Pires
Djorkaeff
Michael Ballack
Deco
Og en del flere tidligere stjerner...
...Ingen over Chris Sørensen;)
Derudover er det lækkert med lidt gratis PR
"A move to Vejle Bk beckoned, but it was his transfer to Odense Boldklub that changed his career. Here he played for eight years, and at one point only missed three matches in six seasons. At OB he featured in over 200 matches, winning the Danish Cup in 2007 and captained the club on many occasions."
Undskyld for off-topic
Comment
-
i mangel af rygter.....den samme plade der bliver spillet igen igen
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ate-til-handle
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægi mangel af rygter.....den samme plade der bliver spillet igen igen
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHvis det bare havde været vinyl, så var den slidt op på et tidspunkt. Men det der JH-album er vist ude digitalt, så den kan vi høre for evigt.
MvTOB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægi mangel af rygter.....den samme plade der bliver spillet igen igen
Eneste nye fra ham er hans leflen for de stemningsskabende fans i kampprogrammet .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Comment