Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hvis den ledelse bare kunne blive udskiftet, så ville vi kunne begynde at blive interessante igen. Dét ville i sandhed være den bedste fan-nyhed at få - med 3-2-1.... Bullshit Jesper åbner munden og kordrengen Kent stemmer i.

    MvH ChrisOB
    Dagen kommer jo en dag. Intet varer evigt i fodbold. Spørgsmålet er bare om det er en superliga træner/sportsdirektør der bliver sagt farvel til eller vi er at finde i en lavere række

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Kontinuitet er netop afgrænset af, hvilke spillere man fortsætter med - hvis man man holder fast i spillere, der simpelthen ikke passer eller fungerer sammen, så får man jo det stik modsatte af, hvad kontinuiteten skulle bringe; så får man usammenhæng.

      Jeg ved ikke, hvor mange ting, jeg ikke fatter med den her ledelse (lige fra Thorborg, over JH til Kent), men det handler vel ganske enkelt sammen med, at Thorborg i virkeligheden ikke har de store ambitioner med OB; JH har ikke kontakterne, evnerne til at styre en klub, der vil op i toppen - og lader Kent køre sit eget trip - uden at stille spørgsmålstegn ved om det, der bliver lavet til dagligt er det rigtige.

      Det er totalt blottet for reel vision; der står til mål med, hvad den kommercielle afdeling forsøger at sælge: "Mit" OB er bare en skal i øjeblikket, et hult løfte fra folk, der reelt set gambler med både vores nutid og fremtid, fordi de nægter at erkende, at de ikke har sammensat en god nok trup.

      Og her er det sgu ligegyldigt med navnene - det handler om typer kontra spillestil - og den totale mangel på kvalitet i bredden. Vores to alternativer til den centrale midt har jo knap nok 2. Divisions niveau - upåagtet skabeloner og spillestil.

      Det er frustrerende som ind i helvede at være vidne til - og de kommer sikkert til at spise folk til fan-arrangementet senere af med endnu flere floskler, udenomssnak og total fornægtelse, hvorfor jeg selv ikke har haft lyst til at deltage. Så får jeg mere ud af at få svar ud af min væg. Og det mener jeg seriøst.

      De 3 og DERES hold (ikke VORES), skaber ingen begejstring whatsoever. Den må vi helt skabe selv - og derfor, i tråd med hvad jeg har skrevet tidligere - så burde mange flere være endnu pissed, end de både viser og føler. For de 3 er i gang med at ødelægge vores klub.

      100 boldtrillerier og en masse mundlort ad gangen.

      MvH ChrisOB
      Vi er ikke vildt uenig. Jeg kommer dog til arrangementet fordi det er min klub og min passion. I det fremhævede er jeg enig i at vi selv skal skabe begejstringen og det er simpelhen ikke godt nok. Hvordan vi så reagere på det er forskelligt, men glad er jeg fandme ikke. Det værste er at der meldes noget ud og så sker der ikke rigtig mere eller nok i forhold til hvad man må forvente fra en stor klub der har set rigtig skidt ud i minimum 6 år - med tryk på minimum.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-til-laegetjek

        Det bliver interessant at se hvad Randers henter ind. Mon ikke vi kunne have været konkurrencedygtige med Bashkim, hvis det er tilfældet. Det er ihvertfald en spiller jeg godt kunne se forbedre vores offensiv.
        Men man må da give Randers at de i det mindste forsøger at forbedre deres situation. meget ulig os.

        Comment


          Han lukker vinduet. 100% - det er lige før fanarrangementet, så selvfølgelig lukkes det. Så kan han slappe af og fortælle løgne resten af aftenen.

          Comment


            Godnat og sov godt

            Ole Hoffskov @OleHoffskov·3 min





            Som forventet: Transfervinduet er lukket i OB. Fynboerne kommer med en udmelding inden længe #sldk #transferdk

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Godnat og sov godt

              Ole Hoffskov @OleHoffskov·3 min





              Som forventet: Transfervinduet er lukket i OB. Fynboerne kommer med en udmelding inden længe #sldk #transferdk
              Argh, der er vel trods alt nogle der lige skal nå over og blive til grin for deres sæsonkort.

              Comment


                gid JH må blive mødt af en rasende flok fans i aften.....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  gid JH må blive mødt af en rasende flok fans i aften.....
                  Mon ikke der er opfordret til posetiv stemning på Twitter ? ;-)
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Nå men så skal vi vel igen til at diskutere graden af idioti af, at man i månedsvis snakker om, at man vil signe den rigtige spiller, hvis han dukker op, og at han så hverken dukkede op i løbet af de to måneder, og at man vælger at lukke vinduet officielt 8 timer før det rigtigt lukker (Og det har sikkert været lukket i længere tid uofficielt).

                    Jeg er på "Leger med sin egen afføring og ved ikke at det er forkert"-graden af idioti.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Nå men så skal vi vel igen til at diskutere graden af idioti af, at man i månedsvis snakker om, at man vil signe den rigtige spiller, hvis han dukker op, og at han så hverken dukkede op i løbet af de to måneder, og at man vælger at lukke vinduet officielt 8 timer før det rigtigt lukker (Og det har sikkert været lukket i længere tid uofficielt).

                      Jeg er på "Leger med sin egen afføring og ved ikke at det er forkert"-graden af idioti.
                      OB's kommunikation er så håbløs dårlig, at jeg aldrig i hele mit liv har oplevet noget lignende. Og jeg sgu da mene, at jeg har nogenlunde styr på det område. Jo, jeg kan nok godt komme på et enkeltstående tilfælde, som er værre. Men jeg har aldrig stødt på en professionel virksomhed, som konstant, år efter år, kommunikere så håbløst dårligt. Med mindre Jesper Hansen laver en kæmpe joke og smider en transferbombe, så er niveauet af kommunikation så dårligt, at han ligeså godt kunne stille sig op og række os fingeren. Rendyrket amatørarbejde, jeg ville godt nok skamme mig, hvis jeg selv havde været medvirkende til noget lignende.

                      Comment


                        Nåh, let the rage begin. Nånej, raseri har der vist været hele tiden. Intet nyt, status quo, også herinde.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg vil vædde en ged med at han tilfreds lukker vinduet incl en lang smøre om kontinuitet, det vender snart og vi skal bare have det ordentligt sat sammen
                          Det var vel også omkring det tidspunkt vinduet blev lukket de foregående sommer vinduer...

                          ... og senere kommer der så en overraskelse til os, for at please utilfredsheden.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            "Hej. Jeg er sæsonkortholder og har et spørgsmål til Nicklas Helenius... ahem... hvorfor er du lige så farlig som vådt bølgepap?"

                            "Jesper Hansen - hvor mange afsnit af Barnaby har du nået se det sidste halve år - for jeg tænker der må være en masse fritid, når man reelt set ikke leder efter nye spillere?"

                            "Er der nogen af jer, der kan forstå de fans, der så os spille mod Dalum den anden dag og blive reddet af to debutanter, hvoraf den ene knap nok har fået kørekort, som ikke kan forstå, hvordan Thrane og Welbeck har fået kontrakt i OB?"

                            "Lå al Joans spillelyst og evner i det hår, han nu har fået klippet af?"

                            "Venter du stadig på at Mohammed Fellah banker på - og har du snakket med Aiden McGeady siden, du ved dit hæderlige forsøg?"

                            "Hvorfor er der pludselig så mange ankelskader i OB?"

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Nåh, let the rage begin. Nånej, raseri har der vist været hele tiden. Intet nyt, status quo, også herinde.
                              Hvornår begynder du på at blive rasende? Hvad skal der til? At han sælger Grytebust til Brøndby for en slik og kalder det "en god handel?"

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Nåh, let the rage begin. Nånej, raseri har der vist været hele tiden. Intet nyt, status quo, også herinde.
                                Med de følelser du har for OB, er du så ikke rasende? Med de penge du lægger i transport til og fra stadion, billetpris, drikkelse og snack, føler du dig så ikke komplet til grin?

                                Comment

                                Working...
                                X