Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Hvordan kan Troels Bech pludselig springe ud som transfergeni? Gad vide, hvad han kunne have udrettet her.. Interessant at man kan være så aktiv på transfermarkedet og stadig have succes.
    Personligt ved jeg nu ikke Troels Bech er et transfergeni. Dertil har jeg for lidt kendskab til handlens detaljer. Umiddelbart vil jeg kalde det en no-brainer at signe Lasse Vigen som superligaklub, men jo, han skal naturligvis have ros for at lukke nogle fremragende handler i dette vindue. Økonomien og tiltrækningen er dog også en markant anden. Og når man så samtidig har et marked der rækker udover AaB/Horsens, de lavere rækker og diverse lykkeriddere, så er muligheden for store succeser også en anelse større.

    Hvad har Troels egentlig hentet på egen hånd? Det er jo umiddelbare danske profiler som Fisker og Vigen og så ellers diverse folk gennem Zornigers netværk. Mon ikke Zorniger har temmeligt frie hænder i forhold til at pege på forstærkninger, som Troels så skal forhandle med. Tror ikke Troels har noget nævneværdigt netværk uden for Danmark. Dog er han sikkert en dygtig sælger.

    EDIT: Ja, som der jo faktisk står i indlægget over.
    Last edited by JMJ; 18-07-2017, 15:15. Årsag: Tilføjelse

    Comment


      Alexander Jacobsen ryger fra VFF til svensk fodbold for et par mio. Missede vi en god mulighed der, som backup/konkurrent til JJ?

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Alexander Jacobsen ryger fra VFF til svensk fodbold for et par mio. Missede vi en god mulighed der, som backup/konkurrent til JJ?

        MvT
        Ham havde jeg ihvertfald gerne set i OB. En yngre spiller med lidt x-factor som kan dirigere spillet. Som jeg ser ham kunne han sagtens spille både centralt til at aflaste JJT, samt spille på kant.

        Jeg tror ærligt talt ikke engang vi har haft ham i kikkerten. :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af PMAOB Se indlæg
          Ham havde jeg ihvertfald gerne set i OB. En yngre spiller med lidt x-factor som kan dirigere spillet. Som jeg ser ham kunne han sagtens spille både centralt til at aflaste JJT, samt spille på kant.

          Jeg tror ærligt talt ikke engang vi har haft ham i kikkerten. :-)
          Lad os nu også være ærlige; hvis vi havde hentet ham, så havde reaktion også hovedsageligt været, at nu har vi hentet endnu en 1. divisionspiller, der ikke var god nok til Superligaen osv. osv..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Lad os nu også være ærlige; hvis vi havde hentet ham, så havde reaktion også hovedsageligt været, at nu har vi hentet endnu en 1. divisionspiller, der ikke var god nok til Superligaen osv. osv..
            Hvad vil din vurdering være, hvis vi havde hentet Alexander Jacobsen?

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Hvad vil din vurdering være, hvis vi havde hentet Alexander Jacobsen?

              MvT
              Jeg ville have set det som en fornuftig signing, dog ikke til 2 mio. kr. Hvad ville din være?
              Last edited by driflin; 21-07-2017, 12:12.

              Comment


                For mig er Alexander Jakobsen en humørspiller med et (for) stort gab mellem top og bundniveau. Dem har vi en god portion af i forvejen. Alle de tre klubber han har spillet for i de sidste tre halvsæsoner, er rykket ned i den pågældende sæson. Det siger også lidt om niveauet. Og så ser jeg ham være klart et niveau under JJT, Jönsson og Edmundsson, og jeg ser ham heller ikke helt ligeså god som Casper Nielsen.

                Kørte vores midtbane optimalt og havde vi bare brug for lidt bredde, så fint med mig, men lige nu står vi bare med en midtbane der bare ikke hænger sammen, har nogle mangler og er uhyre skrøbelig. Det resterende rådighedsbeløb bør i min verden ikke brændes af på en breddespiller lige nu, alt skal sættes ind på at give os så gode chancer som muligt for at få en spiller ind med kvalitet, der gør det her hold mindre fragilt og kan være med til at forløse spillestilen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Jeg ville have set det som en fornuftig signing. Hvad ville din være?
                  Synes han havde nogle fine kampe for VFF, inden de gik helt i smadder. Min fornemmelser siger mig, at der noget guf i AJ, man ikke helt har set endnu. Jeg har overbevist mig selv om, at vi ikke kommer i top 6 og i det lys, tror jeg godt at kunne udfylde en rolle hos os. Vi skal i hvert fald have en der kan noget fremadrettet til at aflaste JJ. Jeg kan dog tvivle på, hvorvidt han har dét ekstra til at rykke os i toppen af dansk fodbold. Illustreres nok meget godt at, at det ikke lige er Rosenborg, FCK eller Malmö FF der stod på nakken for at få fat på ham.

                  Konklusion: Jeg ville være overvejende positiv, hvis der blev skrevet 1-1œ år med option på forlængelse. Jeg ville have været noget knotten, hvis JH havde stukket ham en 4 årig i kontinuitetens tegn. Det er han trods alt ikke stor profil nok til.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Det eneste der kan accepteres er klare forstærkende signinger - som HHA og Spelmann mindst. Der er ikke plads til en eneste fuser/gambling mere. Og med OBs rygte og situation er de gode dyre. Sker det/noget ikke nu, dør OB af iltmangel.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Tverskov scannes tirsdag og skal muligvis opereres. Kan tvinge os på transfermarkedet

                      http://www.fyens.dk/fodbold/Tverskov...rtikel/3169570

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tverskov scannes tirsdag og skal muligvis opereres. Kan tvinge os på transfermarkedet

                        http://www.fyens.dk/fodbold/Tverskov...rtikel/3169570
                        Nej, vi sætter sgu da bare AK derned.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tverskov scannes tirsdag og skal muligvis opereres. Kan tvinge os på transfermarkedet

                          http://www.fyens.dk/fodbold/Tverskov...rtikel/3169570
                          Pjat. To midterforsvarere er rigeligt. Hvad sparet er tjent.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Nej, vi sætter sgu da bare AK derned.

                            MvH ChrisOB
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Pjat. To midterforsvarere er rigeligt. Hvad sparet er tjent.
                            I er sgu sjove i 2...




                            eller er i


                            Vi henter bare Marc Bredal ind

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Nej, vi sætter sgu da bare AK derned.

                              MvH ChrisOB
                              Han er i hvert fald god til at forhindre mål...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Han er i hvert fald god til at forhindre mål...
                                Han scorer 10 mål eller flere i denne sæson

                                Comment

                                Working...
                                X