Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror ikke at der er uenighed om her på forum at kontinuitet og ro er noget af det vi har brug for..
    Men indtil nu har vi ikke mistet én eneste spiller fra de 15 bedste i truppen.. Vi kan stille med de nøjagtig samme 11 som sidste sæson.. Så det burde ikke forstyrre kontinuiteten at skifte 2-3 af de dårligste ud der alligevel sjældent spiller med 2-3 der burde være meget bedre. Det burde man gøre næsten hvert vindue..

    Og når selv en blind høne kan se at vi har problemer på midtbanen bliver folk pisse sure over manglende handling og tomme ord samt statistikker fra træneren og sportschefen. Så får man tyndskid af at høre ordet kontinuitet
    Kontinuitet er udenomssnakkens hellige gral.

    Hvis man smider det ord ind, så kan man nemlig distrahere fans, eksperter og des lige fra det faktum, at man enten ikke har ressourcerne, ikke er eller har været dygtig/heldig nok til at forstærke holdet.

    Det er ordet man hiver ned om ørerne på sig selv for at for hver en pris ikke at give brokhovederne ret: At det kan være lige så godt for udviklingen, hvis ikke bedre, hvis man hele tiden forstærker på vigtige pladser og ikke bare lægger alle æg i den samme, fesne kurv.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      AGF, AaB og FCN var vi bedre end i indbyrdes opgør. Randers slog vi klart og blev slået af klart. SdJ og Lyngby tabte vi mod, knebent i alle kampe så vidt jeg husker.. Hvorfor skulle alle disse hold være os overlegne??
      Det skriver han sådan allerede: Fordi de har forstærket sig og/eller var bedre end os i sidste sæson i tabellen (skyd hul i de indbyrdes opgør) Det er det, der er pointen. Holdet er godt nok til på enkeltdage at konkurrere mod de fleste og vinde kampe; men på intet tidspunkt stabilt nok til at vinde mere end 1 kamp ad gangen. Og derfor er de hold, du nævner enten overlegne eller har potentialet til at være os overlegne. Ligegyldigt om vi så har "kontinuitet"

      Sådan er det, når man er et soleklart 9-12 hold, et pænt stykke under TOP-6 og stadig en distance fra dem, der så, potentielt kan komme til at konkurrere om den sidste plads i mesterskabsslutsspillet.

      Det er vi; indtil det modsatte er blevet bevist på banen - indtil den nok så berømte kontinuitet rent faktisk giver pote; når vi skal møde alle hold.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        AGF, AaB og FCN var vi bedre end i indbyrdes opgør. Randers slog vi klart og blev slået af klart. SdJ og Lyngby tabte vi mod, knebent i alle kampe så vidt jeg husker.. Hvorfor skulle alle disse hold være os overlegne??
        Hvor skriver jeg at alle disse hold er os overlegne?

        men bare læs det ChrisOB skriver^

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Kontinuitet er udenomssnakkens hellige gral.

          Hvis man smider det ord ind, så kan man nemlig distrahere fans, eksperter og des lige fra det faktum, at man enten ikke har ressourcerne, ikke er eller har været dygtig/heldig nok til at forstærke holdet.

          Det er ordet man hiver ned om ørerne på sig selv for at for hver en pris ikke at give brokhovederne ret: At det kan være lige så godt for udviklingen, hvis ikke bedre, hvis man hele tiden forstærker på vigtige pladser og ikke bare lægger alle æg i den samme, fesne kurv.

          MvH ChrisOB
          Kontinuitet og vi satser på de unge. Vi skal forstærke os ude på træningsbanen..
          Flosklerne er mange

          Vi må se hvem der får ret. De negative eller de mere positive..
          Jeg er til hver en tid klar til at bøje mig i støvet og æde hold kæft bolsjer med dårlig smag i munden hvis jeg tager fejl.. Jeg gør det hjertens gerne.
          For det betyder at vi får succes i denne sæson og det er det jeg ønsker mere end have ret.

          Men jeg forventer så også tilgængel at dem der mener at vi bare er negative for at være negative og vi får en god sæson erkender at vi var nogle stykker herinde der for 2. År i træk så hvad medier,trænere,sportschefer osv ikke kunne eller ville se.
          Nemlig at OB stadig ikke har holdet til Top 6 og at vi ikke bare skal æde alt hvad der kommer ud af Jespers og Kents mund

          Comment


            Synes tanken om at vi godt kan slå det og det hold, og at det ikke er umulig at slå den og den, ja det er lidt et sidespor at komme ud på. Selvfølgelig er det da ikke umuligt at slå andre hold i suppen, altså come on, er det et argument? Og hvis det er hvad i klamre jer til, så siger det måske næsten mere end hvad "sortseernes" indlæg gør, for så ser det ikke særlig godt ud.

            Og så er jeg enig omkring at ordet "Kontinuitet" er en dårlig undskyldning. Vil man være en seriøs konkurrent i toppen af dansk fodbold, så skal man ikke gå og vente på om tingene bliver godt nok, så skal man altså kunne sætte en trup sammen der kan præstere fra start. Så kan man med rette have forventninger om at det kan blive endnu bedre over tid, men det skal stadig være godt nok fra dag 1...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Synes tanken om at vi godt kan slå det og det hold, og at det ikke er umulig at slå den og den, ja det er lidt et sidespor at komme ud på. Selvfølgelig er det da ikke umuligt at slå andre hold i suppen, altså come on, er det et argument? Og hvis det er hvad i klamre jer til, så siger det måske næsten mere end hvad "sortseernes" indlæg gør, for så ser det ikke særlig godt ud.

              Og så er jeg enig omkring at ordet "Kontinuitet" er en dårlig undskyldning. Vil man være en seriøs konkurrent i toppen af dansk fodbold, så skal man ikke gå og vente på om tingene bliver godt nok, så skal man altså kunne sætte en trup sammen der kan præstere fra start. Så kan man med rette have forventninger om at det kan blive endnu bedre over tid, men det skal stadig være godt nok fra dag 1...
              Jeg benægter på ingen måde at vi ikke kan slå den,den og den... På den rigtige dag kan vi slå næsten alle.. Tvivler på at vi slår FCK næste år dog..
              jeg er sikker på at andre fra "Angry Squad" vil syntes det samme.. Men der er forskel på det og så præstere over 26 kampe..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                ihvertfald imponerende at man kan vinde 7, spille 4 uafgjort og tabe 4 på 13 kampe
                Ja det er det godt nok 😊

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Det skriver han sådan allerede: Fordi de har forstærket sig og/eller var bedre end os i sidste sæson i tabellen (skyd hul i de indbyrdes opgør) Det er det, der er pointen. Holdet er godt nok til på enkeltdage at konkurrere mod de fleste og vinde kampe; men på intet tidspunkt stabilt nok til at vinde mere end 1 kamp ad gangen. Og derfor er de hold, du nævner enten overlegne eller har potentialet til at være os overlegne. Ligegyldigt om vi så har "kontinuitet"

                  Sådan er det, når man er et soleklart 9-12 hold, et pænt stykke under TOP-6 og stadig en distance fra dem, der så, potentielt kan komme til at konkurrere om den sidste plads i mesterskabsslutsspillet.

                  Det er vi; indtil det modsatte er blevet bevist på banen - indtil den nok så berømte kontinuitet rent faktisk giver pote; når vi skal møde alle hold.

                  MvH ChrisOB
                  Jeg er egentlig enig i din status på truppen.
                  Men hvorfor er bevisbyrden egentlig vendt som den er?
                  Det er vel bevist flere gange at kontinuitet er vigtigt og løfter hold. Tvivler dog på at det kan løfte vores trup i top 6. Og jeg plejer at være den naive og lettere godtroende 😜

                  Comment


                    I guder hvor er jeg træt af at tjekke tipsbladet ..twitter...bold.dk osv - der sker intet .................Jh er gået i max flyverskjul og jeg tror faktisk ikke på der kommer en eneste spiller til .
                    Det bliver endnu en lang sæson og vi bliver nok det første hold til at tabe til Helsingør ...... suk.dk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Obsvinet77 Se indlæg
                      I guder hvor er jeg træt af at tjekke tipsbladet ..twitter...bold.dk osv - der sker intet .................Jh er gået i max flyverskjul og jeg tror faktisk ikke på der kommer en eneste spiller til .
                      Det bliver endnu en lang sæson og vi bliver nok det første hold til at tabe til Helsingør ...... suk.dk
                      Nej, hvis man sidder og trykker F5 efter OB-nyheder, så bliver man slemt skuffet, og det gør man nok minimum den næste måneds tid. Jeg tror godt, at vi kan regne med, at det bliver starten på sæsonen der definerer, om der kommer nogle spillere ind. Går det nogenlunde som man håber og forventer, bliver der nok allerhøjest supleret med en udviklingsspiller, og får man en skidt start og/eller får en langtidsskade til en af midtbanefolkene, så tror jeg man vil overveje kraftigere at hente en med noget mere pondus.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Nej, hvis man sidder og trykker F5 efter OB-nyheder, så bliver man slemt skuffet, og det gør man nok minimum den næste måneds tid. Jeg tror godt, at vi kan regne med, at det bliver starten på sæsonen der definerer, om der kommer nogle spillere ind. Går det nogenlunde som man håber og forventer, bliver der nok allerhøjest supleret med en udviklingsspiller, og får man en skidt start og/eller får en langtidsskade til en af midtbanefolkene, så tror jeg man vil overveje kraftigere at hente en med noget mere pondus.
                        kan ikke mindes at vinduet har været så dødt .....altså på nær alle andre klubber jo

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Obsvinet77 Se indlæg
                          kan ikke mindes at vinduet har været så dødt .....altså på nær alle andre klubber jo
                          Der var da ikke mere gang i det sidste år.

                          Der kom spillerne jo også ind inden vinduet var åbent.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Obsvinet77 Se indlæg
                            kan ikke mindes at vinduet har været så dødt .....altså på nær alle andre klubber jo
                            Alle andre ligefrem? Der er da heller ikke meget liv i transfervinduet i FCN og Randers - ikke i forhold til indkomne spillere i hvert fald.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Alle andre ligefrem? Der er da heller ikke meget liv i transfervinduet i FCN og Randers - ikke i forhold til indkomne spillere i hvert fald.
                              Hvis FCN bare ikke sælger så står de jo vildt godt ...
                              Det er lidt forskellen der :).
                              Forestil dig Ingvardtsen, Marcondes, Mads Mini, Lobotka, Mathias Jensen + Asante og Donyoh ... være i suppen hele denne sæson...
                              Det sker nok ikke ... men de gør intet før der ryger nogen og det er til at forstå :).
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Hvis FCN bare ikke sælger så står de jo vildt godt ...
                                Det er lidt forskellen der :).
                                Forestil dig Ingvardtsen, Marcondes, Mads Mini, Lobotka, Mathias Jensen + Asante og Donyoh ... være i suppen hele denne sæson...
                                Det sker nok ikke ... men de gør intet før der ryger nogen og det er til at forstå :).
                                Men det ændrer jo ikke ved, at der, rent objektivt, hos dem ikke er sket det store? Det var det der blev kommenteret på - ikke om det var det rigtige at gøre. For nogle vil også mene, at det netop er den rigtige opskrift for OB også, mens andre mener vi skal hente 20 nye spillere, en ny træner og en ny sportsdirektør.

                                Comment

                                Working...
                                X