Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    "- Intet har ændret sig efter kampen. Vi er godt tilfredse med den trup, vi har. Men hvis der opstår nogle muligheder på markedet, ved vi godt, hvor vi skal forstærke os, siger træneren."

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-for-langsomt/

    hold nu op hvor er det trættende at blive ved med at høre på; 1. de er tilfredse med truppen - men ved hvor vi skal forstærkes.....er man så rigtigt tilfreds??
    Og "....hvis der opstår nogle muligheder...." hold nu op med den passive tilgang - i ved tydeligvis hvor truppen kan trænge til en opstrammer - så kom da igang istedet for at sidde på jeres hænder og vente på der sker noget.....
    Ja, og hellere i går end i morgen - eller 31. august, hvor vi sikkert har tabt alt for mange point.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Der kommer ikke til at ske noget. Den ene vil jo kun hente Aab spillere, og den anden vil ikke give noget for de spillere der skal hentes.

      Der er INGEN i Aab der vil til Odense, og man kan ikke købe gode spillere gratis.

      Comment


        Så kan vi begrave idéen om Absalonsen. Ham går "down under":
        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ralien/6747200
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Vi mangler så meget en der kan spille i stedet for JJT.

          Det er fint nok vi har valgt at en spillestil, men når vi lige har valgt den vi har, så skal vi have en teknisk dygtig spilfordeler ellers er resten ikke bedre end alt går i stå. Det er billigt at sige kampen i går var endt anderledes, hvis JJT havde været klar, men............

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Vi mangler så meget en der kan spille i stedet for JJT.

            Det er fint nok vi har valgt at en spillestil, men når vi lige har valgt den vi har, så skal vi have en teknisk dygtig spilfordeler ellers er resten ikke bedre end alt går i stå. Det er billigt at sige kampen i går var endt anderledes, hvis JJT havde været klar, men............
            Statistikken fra sidste sæson siger bare noget lidt andet ;)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              "- Intet har ændret sig efter kampen. Vi er godt tilfredse med den trup, vi har. Men hvis der opstår nogle muligheder på markedet, ved vi godt, hvor vi skal forstærke os, siger træneren."

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-for-langsomt/

              hold nu op hvor er det trættende at blive ved med at høre på; 1. de er tilfredse med truppen - men ved hvor vi skal forstærkes.....er man så rigtigt tilfreds??
              Og "....hvis der opstår nogle muligheder...." hold nu op med den passive tilgang - i ved tydeligvis hvor truppen kan trænge til en opstrammer - så kom da igang istedet for at sidde på jeres hænder og vente på der sker noget.....
              Hvis man fucking VED, hvor vi kan forstærke os, så gør det for fanden! Det er jo simpelthen under lavmålet for, hvad man som fan og menneske kan tilbydes. Jeg gider jer ikke mere! Er efterhånden næsten glad for, at jeg misser næste hjemmekamp imod Horsens p.g.a ferie, (den første missede hjemmekamp i næsten 13 år), så jeg kan slippe for at se på Kent og Jesper Hansens ligegyldige fodboldhold! Så gør da et eller andet for fanden. Forstæk jer! NU.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Hvis man fucking VED, hvor vi kan forstærke os, så gør det for fanden! Det er jo simpelthen under lavmålet for, hvad man som fan og menneske kan tilbydes. Jeg gider jer ikke mere! Er efterhånden næsten glad for, at jeg misser næste hjemmekamp imod Horsens p.g.a ferie, (den første missede hjemmekamp i næsten 13 år), så jeg kan slippe for at se på Kent og Jesper Hansens ligegyldige fodboldhold! Så gør da et eller andet for fanden. Forstæk jer! NU.

                MvH ChrisOB
                100 procent enig. Der er helt sikkert spillere med navn på, som vi holder øje med.

                De 2 millioner vi kan spare ved at vente, de er hurtigt tjent ind via point og goodwill. Det er lige præcis her jeg er mest træt af Jesper. Det er hans "hvad der er sparet er tjent", for det er bare ikke rigtigt i fodboldens verden, selv om den holder hjemme i privaten.

                Comment


                  Lasse Vigen bliver hentet til BIF. Så dem der havde lagt lidt håb eller drømme i den signing, må hellere kigge andetsteds. Desværre.

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...er-lasse-vigen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    100 procent enig. Der er helt sikkert spillere med navn på, som vi holder øje med.

                    De 2 millioner vi kan spare ved at vente, de er hurtigt tjent ind via point og goodwill. Det er lige præcis her jeg er mest træt af Jesper. Det er hans "hvad der er sparet er tjent", for det er bare ikke rigtigt i fodboldens verden, selv om den holder hjemme i privaten.
                    Man må forstå, at vi selvfølgelig kan hente spillere, hvis der er nogle interessante, men at det også skal være nogle der kan noget ekstraordinært for, at de kan komme foran folk som CN og Thrane i køen. Spillere som Fellah, som man måske en dag kan være heldig at få fingrene i.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af PMAOB Se indlæg
                      Lasse Vigen bliver hentet til BIF. Så dem der havde lagt lidt håb eller drømme i den signing, må hellere kigge andetsteds. Desværre.

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...er-lasse-vigen
                      Jeg går i seng og græder mig selv i søvn.. Men mest pga at jeg er OB fan og ikke kan lade være..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Man må forstå, at vi selvfølgelig kan hente spillere, hvis der er nogle interessante, men at det også skal være nogle der kan noget ekstraordinært for, at de kan komme foran folk som CN og Thrane i køen. Spillere som Fellah, som man måske en dag kan være heldig at få fingrene i.
                        Det er ikke sjovt..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Det er ikke sjovt..
                          Nej, det er det sgu ikke, men det er desværre nok ikke særligt langt fra den virkelighed der hersker indadtil i OB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af PMAOB Se indlæg
                            Lasse Vigen bliver hentet til BIF. Så dem der havde lagt lidt håb eller drømme i den signing, må hellere kigge andetsteds. Desværre.

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...er-lasse-vigen
                            Hvordan kan Troels Bech pludselig springe ud som transfergeni? Gad vide, hvad han kunne have udrettet her.. Interessant at man kan være så aktiv på transfermarkedet og stadig have succes.
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                              Hvordan kan Troels Bech pludselig springe ud som transfergeni? Gad vide, hvad han kunne have udrettet her.. Interessant at man kan være så aktiv på transfermarkedet og stadig have succes.
                              Han havde jo næsten hele tiden en anden foran sig hos os.
                              PH og JH var jo begge sportsdirektører da han var her, det var jo kun kort tid han var træner og sportsdirektør.

                              Comment


                                Kasper Marker @KasperMarker
                                4 min
                                Alexander Zorniger vil gerne have en back og en midtbanespiller mere, fortalte han mig i dag. #sldk

                                Kasper Marker @KasperMarker
                                3 min
                                Troels Bech med et smil: "Hvis det er det, Alex gerne vil have, så er det det, vi arbejder efter." #sldk

                                -----------

                                Der er nu en anden ånd over det i BIF...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X