Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Okay, jeg køber den ikke, men accepterer selvfølgelig din holdning.
    Jeg synes allerede, at JJT er blevet bedre til at håndtere det fysiske pres. Synes han kompenserer fint for de manglende muskler ved at være mere kvik på fødderne. Og så er jeg enig i, at han ikke sluttede sæsonen af med bravour, men at han set over hele sæsonen skulle have kostet mere, end han har gavnet, det kan jeg simpelthen ikke se (heller ikke når jeg kigger på resultaterne)
    Jeg er bestemt ikke modstander af ham.. Syntes han ham var blandt de bedste før han blev langtidsskadet.. Det er højst sandsynligt også den skade der gjorde at han var slidt og ikke præsterede i slutningen af sæsonen. Bliver spændende at følge hans udvikling i 17/18. Men så gerne at han byggede lidt muskler på. og fik skudtræning så han også kan være en trussel fra 25 meter (og ikke kun for os på række 24).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Jeg synes allerede, at JJT er blevet bedre til at håndtere det fysiske pres. Synes han kompenserer fint for de manglende muskler ved at være mere kvik på fødderne.
      Helt enig. Hans statur og spillertype taget i betragtning, synes jeg faktisk også, han fylder ganske fint defensivt, og hans presspil er markant bedre end i sidste sæson.

      Selvfølgelig skal forbedre sig på flere områder. Først og fremmest skal hans fejlprocent væsentligt længere ned, og desuden ville det pynte med lidt mere slutprodukt, men han har er også kun 20 år og har lige færdiggjort sin anden sæson som prof, og han har helt åbenlyst forbedret sig markant i forhold til sin første sæson. Det ville i mine øjne være en mærkværdig position at forstærke sig på i sommerens transfervindue.
      SLO

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Jeg er heller ikke blæst bagover af JJ, men i sig selv synes jeg ikke han overvurderes som spiller eller potentiale...
        Der hvor jeg synes overvurderingen er, det er mere omkring rollen på holdet, hierarkiet eller hvad vi nu skal kalde det, i form af de ambitioner vi nu har som fans. Det får til tider lidt en lyd af at tingene står og falder med ham, og vi ikke kan klare os uden.
        Jeg synes, det har været ret tydeligt, at han har været stærkt savnet, når han ikke har været til rådighed, men det handler jo også om, at vi ikke har andre i truppen, der minder om ham som type. Balancen har set helt skæv ud med Izunna/Makrini og Izunna/Tverskov på midten, så det er først og fremmest et spørgsmål om, at vi skal have en 8'er på midten, og ikke at JJ er totalt uundværlig.
        SLO

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Og det siger jo noget om bredden og kvaliteten af vores midtbane... For statistikken siger at vi får væsentlig flere point med ham på banen..
          Eller sagt på en anden måde. Når Thrane,Nana osv skal træde til får vi ingen point så hvis vi skal have en chance må de ikke få spilletid.. Og det er et spinkelt grundlad over en hel sæson
          Enig...det er også grundet bredden, eller manglen på det... hvad kunne vi have fået ud af det hvis vi havde haft et andet egentlig våben vi også kunne bruge(altså, når han ikke er med)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Vi har vundet 1 kamp uden ham som starter i den her sæson. 1 (og vi snakker ud af 13-14 kampe)! Så det kan godt være, at vi kan klare os uden ham, men vi har afgjort haft det sværere. Og det er altså også primært i den kontekst, at jeg selv og andre har brugt disse tal. Der er ingen, der har påstået, at han har spillet en fejlfri sæson, men han er altså 20 år og har haft en kæmpe ansvar på sine skuldre (måske er det også i den kontekst, at man skal se det lille dyk, han havde i slutningen af sæsonen, efter han bragede overlevelsen i mål mod Horsens), og ser man over hele sæsonen så har hans præstationer været lovende og hans pointsnit exceptionelt i OB-truppen.

            Man er også nødt til at kigge på, hvilken type spiller han er. Det er klart, hvis man forventer glidende tacklinger Hemmingsen-style, 7-10 mål per sæson i Jønne-style eller en der kan sætte tre-fire mand i en telefonboks Falk-style, så bliver man skuffet. Ligesom man vil blive skuffet, hvis man forventer, at en 20 årig spiller leverer en fejlfri sæson (sat på spidsen som modparten gør det ;) ).
            Jeg er kun enig. Som sagt synes jeg ikke han overvurderes som spiller, og jeg er enig i at han er en vigtig del af holdet, og altså han er jo lidt det eneste egentlige våben vi har til positionen. Og det er klart, det er selvfølgelig sværere når man mangler en fra den foretrukne start 11er... men det er også en del af det, sammen med alderen som du påpeger, at jeg kan godt være bekymret for når der kommer for meget på skulderen af en så ung spiller... og der jo så også bla. forventninger fra fans...
            Der er vel heller ingen, ikke jeg i hvert fald, som påstår at du/i har påstået han har spillet fejlfrit. Og jeg vil som sagt heller ikke stille mig i tvivl om at vi har det sværrere uden ham, men hvor meget det har betydet for kampenes udfald i den og den periode, det skal jeg ikke kunne sige. Der er jo flere ting der hører med til den historie, andre skadede spillere, og et sværere kampprogram, manglende bredde...

            Enig, og det er jo også den samme vej jeg taler ud efter, som du nu siger det med dine eksempler her, at han ikke er hverken Hemmingsen tackler, Jønne målscore, eller Falk dribler... eller spiller en fejlfri sæson...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
              Jeg synes, det har været ret tydeligt, at han har været stærkt savnet, når han ikke har været til rådighed, men det handler jo også om, at vi ikke har andre i truppen, der minder om ham som type. Balancen har set helt skæv ud med Izunna/Makrini og Izunna/Tverskov på midten, så det er først og fremmest et spørgsmål om, at vi skal have en 8'er på midten, og ikke at JJ er totalt uundværlig.
              Helt enig...der er ikke rigtig andre våben at stille op med end ham. Det er også en del af historien.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Kunne han ikke være en vi er efter hvis vi mangler en forsvarsspiller?

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/l...rliga-klubber/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kunne han ikke være en vi er efter hvis vi mangler en forsvarsspiller?

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/l...rliga-klubber/
                  Niveaumæssigt helt afgjort. Bedste midterforsvarer i 1. div i min optik. Tvivler dog på, at vi kan lokke med en tilværelse der i udgangspunktet hedder 4. valg i midterforsvaret.

                  Comment


                    Per ruud set i odense.... hmmmm🤔

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                      Per ruud set i odense.... hmmmm樂
                      Hvilket vel er ligegyldigt ift. Ludwig, der er kontraktfri.

                      Comment


                        Tænker det kunne have noget at gøre med de skift der har været mellem OB og HB Køge på det seneste...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Godt ord igen læste bare overskriften og så tændte lys pæren ellers over hovedet, cartoon style... men nå, jeg er nok hurtig tilgivet igen, nu da jeg 'bare' er en dum jyde, som har siddet lidt for længe i solen idag😛

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Niveaumæssigt helt afgjort. Bedste midterforsvarer i 1. div i min optik. Tvivler dog på, at vi kan lokke med en tilværelse der i udgangspunktet hedder 4. valg i midterforsvaret.
                            Nok ikke nej. På den anden side kan han bruge Tingager som eksempel og se at er man god nok kan man få chancen i OB.. Men klubber som Aab og AGF kigger vel også hans vej

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                              Godt ord igen læste bare overskriften og så tændte lys pæren ellers over hovedet, cartoon style... men nå, jeg er nok hurtig tilgivet igen, nu da jeg 'bare' er en dum jyde, som har siddet lidt for længe i solen idag😛
                              Alt tilgivet :)
                              Var nu heller ikke surt ment, men kan godt se, at mit svar kan fremstå lidt bryskt

                              Comment


                                Med hensyn til JJT, så mener jeg stadig vi skal have en til hans plads, problemet er jo hvis han bliver skadet, så har vi ingen der kan styre spillet. Det er derfor han er så vigtig, vi har brug for en der kan noget af det samme som ham. Tverskov er skide dygtig, men han er midtstopper! Izunna er skraldemanden. En midtbane med de to, er for defensivt. Wellbeck eller Thrane er slet ikke gode nok, indtil videre i hvert fald. Kunne godt se Wellbeck blive god en dag.

                                Jeppe Andersen fra EFB, ham kunne vi godt bruge!

                                Comment

                                Working...
                                X