Beklager. Mit tyske er jævnt rustent. Situationen med en lejeaftale tilbage i Polen gør dog heldigvis forbindelsen mellem ham og os mere realistisk.
Det bebrejder jeg dig ikke det mindste - jeg endte med at give op og bruge google-translate Derfor er jeg heller ikke 100% sikker. Men ja, det lyder da okay spændende.
Det bebrejder jeg dig ikke det mindste - jeg endte med at give op og bruge google-translate Derfor er jeg heller ikke 100% sikker. Men ja, det lyder da okay spændende.
Du ligger helt rigtigt. Werder ville udleje ham til Korona Kielce (Dieter Burdenski, Werders målmandslegende, er majoritæts ejer der) for at se om ham udvikler sig god nok for at få en chance i Bundesligaen senere. Lipsky sagde nej tak og vil spille U21 EM først. Måske ham håber på bedre muligheder hvis ham præsterer der.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Du ligger helt rigtigt. Werder ville udleje ham til Korona Kielce (Dieter Burdenski, Werders målmandslegende, er majoritæts ejer der) for at se om ham udvikler sig god nok for at få en chance i Bundesligaen senere. Lipsky sagde nej tak og vil spille U21 EM først. Måske ham håber på bedre muligheder hvis ham præsterer der.
Super spændende. Kender ikke Polens U/21-hold, men det er da et ok skulderklap at komme med til slutrunden i det hele taget.
Jeg er også glad for at OB ikke sprænger banken for at hente Austin. Han er god og nok også en spiller som OB kunne bruge, men jeg tror han er meget dyr i løn.
Men vi kan vist roligt konstatere at OB er på udkig efter en central midtbanespiller.
En en lidt ældre rutineret general eller en ung med udviklingspotential, dog nok med niveau omkring JJ eller lidt bedre..
Bliver spændende at se hvad det ender med og hvor hurtigt det lykkedes
Comment