Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Jeg har jo stadig et naivt håb om at der bliver præsenteret en spiller samt offentliggjort en eller to kontraktforlængelser (Tingager, Joan) til dagens fanarrangement. Men inderst inde ved jeg godt at jeg nok bliver skuffet, IGEN
    Det håber jeg fandme også på... et eller andet må de jo præsentere, om det så er de professionelle som rykker ud af ådalen eller om det er en spiller.... KOM MED NOGET JH
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Jeg er ikke helt enig i dit "desværre". Jeg ville ikke bryde mig om at se ham i klubben igen.
      Sådan har jeg det også. Kadrii har også været meget skadet og jeg er på ingen måde sikker på at han kan ramme det høje niveau igen. Men han er/var en god spiller og som sådan ønsker jeg ham det bedste.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Tænk sig, at der stadig var nogen, der troede, at vi ville blive forstærket, fordi de ikke havde fantasi til at forestille sig andet... (Og selv hvis der bliver hentet forstærkninger, bliver de totalt kvalt i Kents skabelons-helvede)

        MvH ChrisOB
        Jeg har heller ikke troet på det de sidste mange dage, og ikke engang navnet Søren Lerby i nærhed af klubben har kunnet få mig op af stolen. Jeg har selv sagt at kontinuitet er vejen frem, men der er også grænser. Jeg fatter på ingen måde at vi ikke har hentet/henter en boks-til-boks spiller a la HHA. Mikkelsen og Helenius er, som udgangspunkt, fine handler. Men pt ligner Helenius jo en kæmpe nitte. Måske det er skabelonen der gør det.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Er der nogen herinde fra, der deltager i fanarrangementet i aften? Der kunne måske være mulighed for at stille nogle kritiske spørgsmål til JH i forbindelse med Stemmer fra Ådalens podcast.
          Får jeg chancen så kommer der 2 klare spørgsmål herfra som er kritiske.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            KEP håber åbenbart stadig på en "choktransfer":
            https://twitter.com/kennethemilp/sta...71651306758144
            Galgehumor? For galleriet?
            KEP er sgu reel nok så jeg tror han håber.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Får jeg chancen så kommer der 2 klare spørgsmål herfra som er kritiske.
              Kan du løfte sløret for hvad du ca vil sige?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                KEP er sgu reel nok så jeg tror han håber.
                Han kan jo også godt se at det ikke virker på banen.. Så hans vinderinstinkt kommer frem

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Han kan jo også godt se at det ikke virker på banen.. Så hans vinderinstinkt kommer frem
                  Han er i hvert fald en af de få der viser det instinkt, at det så nogle gange kammer over kan jeg godt leve med.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Jeg har heller ikke troet på det de sidste mange dage, og ikke engang navnet Søren Lerby i nærhed af klubben har kunnet få mig op af stolen. Jeg har selv sagt at kontinuitet er vejen frem, men der er også grænser. Jeg fatter på ingen måde at vi ikke har hentet/henter en boks-til-boks spiller a la HHA. Mikkelsen og Helenius er, som udgangspunkt, fine handler. Men pt ligner Helenius jo en kæmpe nitte. Måske det er skabelonen der gør det.
                    Kontinuitet er netop afgrænset af, hvilke spillere man fortsætter med - hvis man man holder fast i spillere, der simpelthen ikke passer eller fungerer sammen, så får man jo det stik modsatte af, hvad kontinuiteten skulle bringe; så får man usammenhæng.

                    Jeg ved ikke, hvor mange ting, jeg ikke fatter med den her ledelse (lige fra Thorborg, over JH til Kent), men det handler vel ganske enkelt sammen med, at Thorborg i virkeligheden ikke har de store ambitioner med OB; JH har ikke kontakterne, evnerne til at styre en klub, der vil op i toppen - og lader Kent køre sit eget trip - uden at stille spørgsmålstegn ved om det, der bliver lavet til dagligt er det rigtige.

                    Det er totalt blottet for reel vision; der står til mål med, hvad den kommercielle afdeling forsøger at sælge: "Mit" OB er bare en skal i øjeblikket, et hult løfte fra folk, der reelt set gambler med både vores nutid og fremtid, fordi de nægter at erkende, at de ikke har sammensat en god nok trup.

                    Og her er det sgu ligegyldigt med navnene - det handler om typer kontra spillestil - og den totale mangel på kvalitet i bredden. Vores to alternativer til den centrale midt har jo knap nok 2. Divisions niveau - upåagtet skabeloner og spillestil.

                    Det er frustrerende som ind i helvede at være vidne til - og de kommer sikkert til at spise folk til fan-arrangementet senere af med endnu flere floskler, udenomssnak og total fornægtelse, hvorfor jeg selv ikke har haft lyst til at deltage. Så får jeg mere ud af at få svar ud af min væg. Og det mener jeg seriøst.

                    De 3 og DERES hold (ikke VORES), skaber ingen begejstring whatsoever. Den må vi helt skabe selv - og derfor, i tråd med hvad jeg har skrevet tidligere - så burde mange flere være endnu pissed, end de både viser og føler. For de 3 er i gang med at ødelægge vores klub.

                    100 boldtrillerier og en masse mundlort ad gangen.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      På vores liveopdatering på OBstruktion har vi været i kontakt med Jesper Hansen. Han fortæller, at der kommer en udmelding fra OB mellem 16.00 og 17.00. Hvad den udmelding går ud på, vides ikke.

                      http://obstruktion.dk/liveopdatering...-deadline-day/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        På vores liveopdatering på OBstruktion har vi været i kontakt med Jesper Hansen. Han fortæller, at der kommer en udmelding fra OB mellem 16.00 og 17.00. Hvad den udmelding går ud på, vides ikke.

                        http://obstruktion.dk/liveopdatering...-deadline-day/

                        SPÆNDENDE.........
                        vinduet lukkes..
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          På vores liveopdatering på OBstruktion har vi været i kontakt med Jesper Hansen. Han fortæller, at der kommer en udmelding fra OB mellem 16.00 og 17.00. Hvad den udmelding går ud på, vides ikke.

                          http://obstruktion.dk/liveopdatering...-deadline-day/
                          Jeg vil vædde en ged med at han tilfreds lukker vinduet incl en lang smøre om kontinuitet, det vender snart og vi skal bare have det ordentligt sat sammen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg vil vædde en ged med at han tilfreds lukker vinduet incl en lang smøre om kontinuitet, det vender snart og vi skal bare have det ordentligt sat sammen
                            Det lyder som det mest realistiske scenarie. Andet ville overraske mig meget.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Det lyder som det mest realistiske scenarie. Andet ville overraske mig meget.
                              Jeps. Men tusinde tak for indsatsen.. Bare ærgeligt i har valgt at følge danmarks pt kedeligste klub når man prøver at lave så godt et initiativ

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeps. Men tusinde tak for indsatsen.. Bare ærgeligt i har valgt at følge danmarks pt kedeligste klub når man prøver at lave så godt et initiativ
                                Hvis den ledelse bare kunne blive udskiftet, så ville vi kunne begynde at blive interessante igen. Dét ville i sandhed være den bedste fan-nyhed at få - med 3-2-1.... Bullshit Jesper åbner munden og kordrengen Kent stemmer i.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X