Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Lasse Vøge‏ @LasseVge
    Nå, men meget tyder på, at OB har lukket vinduet. Truppen er åbenbart til top 6. Så nu er lorten sendt til videre til Kent Nielsen
    En fornuftig keeper og måltyven Helenius, blev det til.. det føles ikke som om, vi er blevet forstærket på nogen måder. Jeg begriber ikke, hvordan JH kan tage til fanarrangement i stedet for at arbejde røven ud af bukserne på en dag som i dag. Selv OB må vel blive kimet ned af agenter med afrikanske stjernefrø, ryger de så bare på telefonsvareren?
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Så kommer udtalelserne i morgen :
      vi prøvede at hente en spiller fra PL men på trods af et flot tilbud takkede han nej , vi prøvede også at kigge blandt reserverne i FCN men de ville hellere blive på bænken eller tribunen i Farum end skifte til OB .. der er ingen tvivl om at det er et svært marked at arbejde i men vi er tilfredse med truppen som indeholder en masse kreativitet .
      Det er jo en decideret falliterklæring hvis der intet nyt kommer ind. Eller i det mindste arbejdes for at tilføje nyt.
      Jeg bliver skuffet hvis truppen ser ud som nu. Det bliver en laaaaaang kedelig sæson. IGEN.

      Livet som OB-fan.

      Comment


        Skulle ikke undre mig at Randers henter Kadrii og Finnbågason idag..
        Meget kan man sige om Randers mht evner, Gravgaard osv.. Men de har i det mindste ambitioner og gør hvad de kan på at nå disse mål

        Comment


          Ja noget tyder på, at det igen bliver én lang lortesæson for os, hvor vi sandsynligvis ender som 9, vinder et par kampe i nedrykningsspillet og ryger ud i første knald eller fald kamp om 7.pladsen. Hu-fucking-rra hvor jeg glæder mig.

          Comment


            håber så meget på JH-Raus bannere resten af sæsonen. føj hvor er det jammerligt at den mand fortsat kan sidde hvor han gør.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
              håber så meget på JH-Raus bannere resten af sæsonen. føj hvor er det jammerligt at den mand fortsat kan sidde hvor han gør.
              Har jo ellers droppet sæsonkortet i år - man får næsten lyst til at købe et sæsonkort, så man kan sikre sig at der er et sådant banner til de resterende hjemmekampe i denne sæson.

              Synes faktisk, at det ville være at støtte klubben, at gøre opmærksom på, at den er fuldstændig gal, hvis JH i ramme alvor mener, at den nuværende trup er til top 6 - en trup som lige netop var i stand til at spille lige op med Dalum....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                En fornuftig keeper og måltyven Helenius, blev det til.. det føles ikke som om, vi er blevet forstærket på nogen måder. Jeg begriber ikke, hvordan JH kan tage til fanarrangement i stedet for at arbejde røven ud af bukserne på en dag som i dag. Selv OB må vel blive kimet ned af agenter med afrikanske stjernefrø, ryger de så bare på telefonsvareren?
                Hvad tid starter og slutter det der fanarrangement idag?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Skulle ikke undre mig at Randers henter Kadrii og Finnbågason idag..
                  Meget kan man sige om Randers mht evner, Gravgaard osv.. Men de har i det mindste ambitioner og gør hvad de kan på at nå disse mål
                  Kadrii er vist på plads i RFC
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Hvis ikke vi henter flere er vi historisk tynde på den centrale midtbane. Izunna og JJT i topform er da klart en god duo, men når de ikke er det eller er skadet, så er der uendeligt langt ned til de næste i kvalitet.
                    Tverskov er ikke et alternativ i mine øjne. Han skal spille i forsvaret i stedet for KEP for at bringe vores pasningsspil op på et højere niveau og han virker ikke komfortabel i rollen centralt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                      Hvis ikke vi henter flere er vi historisk tynde på den centrale midtbane. Izunna og JJT i topform er da klart en god duo, men når de ikke er det eller er skadet, så er der uendeligt langt ned til de næste i kvalitet.
                      Tverskov er ikke et alternativ i mine øjne. Han skal spille i forsvaret i stedet for KEP for at bringe vores pasningsspil op på et højere niveau og han virker ikke komfortabel i rollen centralt.
                      Izunna får også en del karantæner. Derudover, så mener jeg slet ikke at Casper Nielsen har kvalitet nok til at spille central midt. Thrane og Welbeck virker desværre til at være have for lavt niveau til at spille os i Top-6.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                        Hvis ikke vi henter flere er vi historisk tynde på den centrale midtbane. Izunna og JJT i topform er da klart en god duo, men når de ikke er det eller er skadet, så er der uendeligt langt ned til de næste i kvalitet.
                        Tverskov er ikke et alternativ i mine øjne. Han skal spille i forsvaret i stedet for KEP for at bringe vores pasningsspil op på et højere niveau og han virker ikke komfortabel i rollen centralt.
                        Jeg er lidt usikker på JJT set over en hel sæson, udover muligheden for en skade, syntes jeg også hans præstationer ikke er helt stabile, han er fantastisk når det kører for ham, men har også nogle meget dårlige præstationer. En ung spiller hvor det godt kan lugte af at han for nogle formudsving. Vi mangler klart forstærkninger på midtbanen, gerne en spiller til start 11, og også kan dække kanterne, Vi er ilde stedt, hvis JJT svigter i en periode, og Izunna bliver skadet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Hvad tid starter og slutter det der fanarrangement idag?
                          17,30-19

                          Comment


                            Tænk sig, at der stadig var nogen, der troede, at vi ville blive forstærket, fordi de ikke havde fantasi til at forestille sig andet... (Og selv hvis der bliver hentet forstærkninger, bliver de totalt kvalt i Kents skabelons-helvede)

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Kadrii er vist på plads i RFC
                              1 down

                              Comment


                                Jamen det var jo helt som forventet. Det har jo været politikken igennem hele vinduet, at der kunne ske noget hvis der dukkede noget godt op, og alle der har fulgt bare lidt med i OB de seneste år ved, at den spiller dukker aldrig nogensinde op.

                                Så er det bare at vente til næste sommer, når vi igen ikke har opnået en målsætning eller vist nogle tegn på fremgang, hvorefter vi henter to tvivlsomme tidligere AaB-spillere og igen bedyrer, at truppen da er rigeligt god til at kæmpe med i den bedre halvdel.

                                Og der er selvsagt ikke sket en skid ift. den sportslige ledelse. De får lov at blive ved med at underpræstere, uden at det får konsekvenser, thi den her klub er totalt blottet for ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X