Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Watch him.
    Hvis han bliver spurgt direkte er han jo nødt til at svare et eller andet. Men giv ham da muligheden. Hidtil har jeg ikke set nogle journalister der virkelig er gået til ham, så han har jo haft nemt nok ved at undgå at forholde sig til det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Fordi jeg ikke føler, at dem som varetager OB's interesser reelt set interesserer sig for OB eller gør nok for at gøre OB interessant.

      MvH ChrisOB
      Enig. Nu må vi jo se hvad deres helt store surprise er i aften, som vil give genlyd i hele kongeriet og gøre vores klub mere interessant - Jeg tror det er en ting som falder fuldstændig til jorden, og blot cementerer at JH er top tre over de værste ting, som er sket i vores klub.

      Comment


        Vinduet er lukket: http://www.ob.dk/artikel/ob-forvente...i-truppen.aspx

        Comment


          Joan skal ingen vegne i dette transfervindue, medmindre noget helt ekstraordinært skulle ske i løbet af de næste par timer..

          http://www.in.fo/itrottur/sport-deta...96a9413e305c36

          Comment


            http://obstruktion.dk/liveopdatering...-deadline-day/

            tragikomisk at læse denne side

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Det kan vel være det ville være sundt for JH at se at nogle fans med følelser for klubben er voldsomt frustrerede? Så længe det forbliver vokalt kan jeg ikke forestille mig, at det kan skade noget :)
              Jeg har ikke tænkt mig at sidde og skumle til et arrangement, der egentlig burde være en festdag. Det kan være andre har temperament til at sidde og drikke en øl, få en autograf eller to - jeg har ikke. Der skal være mere indhold end en sludder for en sladder - og det er det eneste, du får med Jesper Hansen. Intet nyt - ingen indrømmelser - intet andet end "Det er klart, vi ikke er helt tilfredse, men...."

              Der er ikke tid til forbrødning - kun ét solidt spark ud af døren sammen med Kent Nielsen, før de ødelægger endnu mere, end de allerede har gjort.

              Og det er min passion, der taler.

              Hvis ikke banneret - og dette forum - samt lave tilskuertal - når ind til ham, så gør intet. Han mener jo ikke, at han har gjort noget forkert - det er bare os, der skal vente på at se, at han får ret.

              Hvad i alverden får dig til at tro, at det ville være sundt for ham? Han ved, vi er frustrerede - og han er ligeglad. Det viser både ord og handling (eller mangel på samme) med al tydelighed.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Jeg har ikke tænkt mig at sidde og skumle til et arrangement, der egentlig burde være en festdag. Det kan være andre har temperament til at sidde og drikke en øl, få en autograf eller to - jeg har ikke. Der skal være mere indhold end en sludder for en sladder - og det er det eneste, du får med Jesper Hansen. Intet nyt - ingen indrømmelser - intet andet end "Det er klart, vi ikke er helt tilfredse, men...."

                Der er ikke tid til forbrødning - kun ét solidt spark ud af døren sammen med Kent Nielsen, før de ødelægger endnu mere, end de allerede har gjort.

                Og det er min passion, der taler.

                Hvis ikke banneret - og dette forum - samt lave tilskuertal - når ind til ham, så gør intet. Han mener jo ikke, at han har gjort noget forkert - det er bare os, der skal vente på at se, at han får ret.

                Hvad i alverden får dig til at tro, at det ville være sundt for ham? Han ved, vi er frustrerede - og han er ligeglad. Det viser både ord og handling (eller mangel på samme) med al tydelighed.

                MvH ChrisOB
                Om han ændrer noget ved sig selv pba. at nogle fans lufter deres utilfredshed, har du nok ret i er tvivlsomt. Men fordi der ikke er nogen journalister der tør stille ham tilpas kritiske spørgsmål, så kunne det bare være rart med nogle fans der så gjorde det.

                Comment


                  tror, jeg kommer alligevel, i håb om, at han vil blive mødt med en vred væg af mennesker, men frygter lidt, at de glade killinger og #HyggeTwitterSimon nok bare klapper og griner med

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Om han ændrer noget ved sig selv pba. at nogle fans lufter deres utilfredshed, har du nok ret i er tvivlsomt. Men fordi der ikke er nogen journalister der tør stille ham tilpas kritiske spørgsmål, så kunne det bare være rart med nogle fans der så gjorde det.
                    Men til hvilket formål? De kritiske spørgsmål kommer jo til at prelle af, før du kan nå at sige ordet "kontinuitet". Jeg får det samme ud af at spørge min væg de samme spørgsmål. Og det gør alle andre også.

                    Hvis ikke der bliver ændret på noget - og det bliver der jo ikke, så er det sådan det er.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      tror, jeg kommer alligevel, i håb om, at han vil blive mødt med en vred væg af mennesker, men frygter lidt, at de glade killinger og #HyggeTwitterSimon nok bare klapper og griner med
                      Du kan jo starte med selv at vise din utilfredshed til arrangementet, så kan det være andre følger trop.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Især når man ser at obstruktion viste åbenbart en langt større indsats i dag end KG i hele vinduet.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Men til hvilket formål? De kritiske spørgsmål kommer jo til at prelle af, før du kan nå at sige ordet "kontinuitet". Jeg får det samme ud af at spørge min væg de samme spørgsmål. Og det gør alle andre også.

                          Hvis ikke der bliver ændret på noget - og det bliver der jo ikke, så er det sådan det er.

                          MvH ChrisOB
                          Måske har du ret. Men er der endnu nogen der har forsøgt at gå sådan rigtigt til JH? Før det er sket, ved vi jo reelt ikke hvad der vil ske.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Med de følelser du har for OB, er du så ikke rasende? Med de penge du lægger i transport til og fra stadion, billetpris, drikkelse og snack, føler du dig så ikke komplet til grin?
                            Også svar til Chris: jeg er nok mere bekymret end rasende. Jeg havde ikke forventet det store, så ingenting gør mig ikke rasende. Transfer deadline day er et over-hypet mediecirkus efterhånden, så at der ikke sker noget lige præcis i dag gør mig heller ikke rasende.
                            Men jeg er dybt bekymret for vores offensiv, som virker helt til rotterne. Jeg er bekymret for truppen, som virker opgivende. Det ser ikke skide godt ud. Men fodbold er et dejligt mystisk spil, så jeg vælger at håbe på bedre tider, mod odds. Jeg har fuld respekt for andre, som laver fakler og leder efter landbrugsredskaber; de har pt mere at have det i, end jeg har.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              "- Det skal være noget helt ekstraordinært, hvis vi ændrer på truppen på et så sent tidspunkt som nu. Så jeg tør godt sige, at transfervinduet er lukket for vores vedkommende, og det kan jeg sige med tilfredshed. Vi har holdt øje med, om der skulle byde sig en mulighed fra øverste hylde"
                              intet ekstraordinært eller fra øverste hylde vil da til OB ...

                              "
                              enormt vigtigt for os at holde sammen på den spillertrup, vi har. Det er vi stort set lykkedes med, og det er nok den bedste transfernyhed, vi kunne ønske os"
                              fordi resultaterne og spillet den nuværende trup er tilfredsstillende?

                              "
                              kun arbejdet med muligheden for at tilknytte spillere, der kunne gå direkte ind i start-11’eren. Antalsmæssigt har vi en fin trup, som vi er overbeviste om har kvaliteten til at slutte i top 6"
                              så må du sq også gå hvis ikke vi kommer i top6!!

                              "
                              Transfermæssigt har vi derfor tilladt os at være ret kræsne, hvilket også betyder, at de spillere, der har været interessante for os, også har været interessante for klubber i større og mere attraktive ligaer."
                              hvad havde du forventet?? Du har udpint klubben .. dårlige historier, dårligt spil, dårlige placeringer, dårlig ledelse ..

                              Jeg giver op ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Også svar til Chris: jeg er nok mere bekymret end rasende. Jeg havde ikke forventet det store, så ingenting gør mig ikke rasende. Transfer deadline day er et over-hypet mediecirkus efterhånden, så at der ikke sker noget lige præcis i dag gør mig heller ikke rasende.
                                Men jeg er dybt bekymret for vores offensiv, som virker helt til rotterne. Jeg er bekymret for truppen, som virker opgivende. Det ser ikke skide godt ud. Men fodbold er et dejligt mystisk spil, så jeg vælger at håbe på bedre tider, mod odds. Jeg har fuld respekt for andre, som laver fakler og leder efter landbrugsredskaber; de har pt mere at have det i, end jeg har.
                                Jeg synes så ikke dit forrige indlæg ligefrem oser af "fuld respekt" for dem, som vil lave de fakler...

                                Bliver dine bekymringer aldrig til vrede? Hvis nogen slog din ven, dag ud og dag ind - og du så vedkommende hænge mere og mere med hovedet, ville du så bare fortsætte med at "være bekymret" eller vil du ikke tegne en streg i sandet - og sige NOK er NOK nu?

                                Ved godt, at du måske ikke synes, at det er en valid sammenligning, men for mig er det. Din "ven" hænger med hovedet - og personen der er ansvarlig for, at det ser sådan ud; taler og taler og røven den går. Det bliver jo ikke bedre.

                                Fodbold er et mystisk spil; men som regel så vinder hold, hvis beslutningstagere hverken har held eller dygtighed til at træffe de rigtige beslutninger på de rigtige tidspunkter, tilsigtet eller ej; IKKE.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X