Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fanme ærgerligt når nogen brænder for klubben skal komme med sådan en melding

    2017/08/31
    Sort by :





    16:36
    Jesper Hansen har været ude og lukke vinduet. Der er derfor ingen grund til at fortsætte. Vi lukker ned nu.



    Ingen føling med fanbasen ... ikke t aftenen ikke ville være spildt og skuffelsen mindre men det er så tydeligt arvede ikke bliver sat pris på indsatsen ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Fuck det pis her. Det mener jeg. Det er en katastrofe!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Måske har du ret. Men er der endnu nogen der har forsøgt at gå sådan rigtigt til JH? Før det er sket, ved vi jo reelt ikke hvad der vil ske.
        Undskyld, men for mig er det lidt ligesom at sige "Jeg stikker lige hånden ned i det her bo med aggressive bier; hvorfor? Jamen man ved jo ikke om man bliver stukket godt og grundigt, før man har gjort det"

        Du og andre vil konstant lade tvivlen komme ham til gode - vi andre er langt forbi det stadie, hvor det er en fornuftig tilgang.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Undskyld, men for mig er det lidt ligesom at sige "Jeg stikker lige hånden ned i det her bo med aggressive bier; hvorfor? Jamen man ved jo ikke om man bliver stukket godt og grundigt, før man har gjort det"

          Du og andre vil konstant lade tvivlen komme ham til gode - vi andre er langt forbi det stadie, hvor det er en fornuftig tilgang.

          MvH ChrisOB
          Jeg vil ikke lade tvivlen komme ham til gode. Jeg vil bare gerne have at der er nogen der stiller ham nogle kritiske spørgsmål til hans elendige ageren i dette transfervindue. Og da jeg ikke tror der er nogle journalister der kommer til at gøre det, ville det være oplagt hvis nogle fans gjorde det i dagens anledning.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Jeg vil ikke lade tvivlen komme ham til gode. Jeg vil bare gerne have at der er nogen der stiller ham nogle kritiske spørgsmål til hans elendige ageren i dette transfervindue. Og da jeg ikke tror der er nogle journalister der kommer til at gøre det, ville det være oplagt hvis nogle fans gjorde det i dagens anledning.
            Man kan håbe.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...ukker-vinduet/

              "Han er glad for, at han har holdt sammen på truppen."

              Hvem skulle han kunne sælge?? Grytebust måske men ellers er der da ikke noget at sælge .. han kunne ikke få penge ud af Mikkelsen der i forvejen allerede var i en klub der ville have ham ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                "- Det skal være noget helt ekstraordinært, hvis vi ændrer på truppen på et så sent tidspunkt som nu. Så jeg tør godt sige, at transfervinduet er lukket for vores vedkommende, og det kan jeg sige med tilfredshed. Vi har holdt øje med, om der skulle byde sig en mulighed fra øverste hylde"
                intet ekstraordinært eller fra øverste hylde vil da til OB ...

                "
                enormt vigtigt for os at holde sammen på den spillertrup, vi har. Det er vi stort set lykkedes med, og det er nok den bedste transfernyhed, vi kunne ønske os"
                fordi resultaterne og spillet den nuværende trup er tilfredsstillende?

                "
                kun arbejdet med muligheden for at tilknytte spillere, der kunne gå direkte ind i start-11’eren. Antalsmæssigt har vi en fin trup, som vi er overbeviste om har kvaliteten til at slutte i top 6"
                så må du sq også gå hvis ikke vi kommer i top6!!

                "
                Transfermæssigt har vi derfor tilladt os at være ret kræsne, hvilket også betyder, at de spillere, der har været interessante for os, også har været interessante for klubber i større og mere attraktive ligaer."
                hvad havde du forventet?? Du har udpint klubben .. dårlige historier, dårligt spil, dårlige placeringer, dårlig ledelse ..

                Jeg giver op ...
                det er jo håbløse udmeldinger at komme med - selvfølgelig kan du finde spillere til start 11 uden at de vil være vildt interessante for større ligaer. Men det er klart at den situation OB befinder sig i så skal JH nok indstille sig på at der skal penge op af lommen hvis han vil lokke folk til.....der er pt ikke meget andet der taler for OB.
                - Og det er han næppe med på.

                Det lyder lidt som, var det sidste år, hvor der pludseligt lød rygter på en PL spiller man havde kigget på. Jamen for helvede Jesper hvad regner du med? Klaphat

                edit: Og måske burde han gå når ikke vi når sæson målet - som vi ikke gjorde sidste sæson - men han bør slet ikke have muligheden for at gå selv - han skulle smides på porten det øjeblik det står klart at målet ikke er indfriet....og kent skulle have været samme vej
                Last edited by mhbp; 31-08-2017, 16:27.

                Comment


                  Jeg har indtil nu, ikke følt et behov for at jagte Jesper Hansen, - det har længe været min opfattelse, at det reelle problem befinder sig på Bestyrelses, ikke Direktør gangen. Nej, det er ikke det samme som at Jesper Hansen i min bog har fået lov at gå fri, for han har ved gud skudt med frygtelige spredhagl.

                  Jeg må dog sige, at jeg er målløs over dette transfervindue, sammenholdt de to foregående - hvor vi for ca. 2-3 år siden blev stillet i udsigt, at når svingdørs politikken var overstået, ville der igen være økonomi til at vi i roligt tempo løbende kunne supplere truppen med spillere fra øverste hylde. Det er så mislykkedes i mere end et år nu (med mindre man regner NH som ovenstående), og det er i min verden dumpet, i en sport der er så kompetativ.

                  Samtidigt, så må jeg spørge - primært jer der har skreget af Jesper Hansen og forlangt ham fyret. Hvordan kan i forvente at blive taget seriøst, når han vælger at stille op til dialog (som bla. har været et kritik punkt fra jer) og så vælger i, helt at trække jer?

                  I min verden bliver det en anelse hult.

                  Jeg håber personligt at NT formår at dele faklen videre til nogen der har den samme passion og økonomiske risikovillighed over for klubben, som han havde for +10 år siden. Jeg bebrejder på ingen måde, at han har trukket følehornene ift regninger han formodentligt, har været forgangsmand for at punge ud for. Men det her erhvervslivs netværks kaffesjapperi, som det ligner det har udviklet sig til (set relativt ude fra), er pinligt uambitiøst.

                  Comment


                    Han er jo bare en kæmpe talentløs knold. Han ved forhåbentligt vi er knap så tilfredse. Og det her ved han er det stik modsatte af hvad alle vil have. Hvorfor f venter han i detmindste ikke til senere i aften med at lukke vinduet. Så havde vi da haft lidt spændning.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg


                      "
                      Transfermæssigt har vi derfor tilladt os at være ret kræsne, hvilket også betyder, at de spillere, der har været interessante for os, også har været interessante for klubber i større og mere attraktive ligaer."
                      Så man har simpelthen valgt en taktik, der går på at kigge på hylder hvor det ikke kunne lade sig gøre..?

                      Er det hvad manden siger???
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Så man har simpelthen valgt en taktik, der går på at kigge på hylder hvor det ikke kunne lade sig gøre..?

                        Er det hvad manden siger???
                        seriøst drop at forstå hvad han siger.....han er et inkompetent fjols end of story...
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Fyr han nu!!!! Totalt gak. Vi er ikke blevet tilbudt noget fra øverste hylde. Jøsses, de skal sku da findes via vores scouts, og vores netværk. De kommer da ikke og bønfalder os, med det langsomme uinspireret spil vi levere. KN trækker inter mere, folk kan jo se at han ikke flytter spillerne. Har NT fuldstændigt tabt interessen for holdet? Han er da til udekampe, så det har han vel ikke helt. Måske laver han business omkring kampene, så det er den værdi han høster. Det kan da ikke være for spillet, at han tager til udekampe.

                          Comment


                            Kom nu Randers I mangler en sportsdirektør. Vi har en som i må få gratis, faktisk vil vi betale jer for at hente ham.

                            Comment


                              God nyhed med Tingager dog. Vigtigt trods alt

                              Comment


                                Skal man grine eller græde over det her transfervindue 😩
                                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                                Comment

                                Working...
                                X