Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Med de følelser du har for OB, er du så ikke rasende? Med de penge du lægger i transport til og fra stadion, billetpris, drikkelse og snack, føler du dig så ikke komplet til grin?
    Man er vel ikke til grin pga man støtter sin klub?
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Man er vel ikke til grin pga man støtter sin klub?
      https://www.theguardian.com/football...betterfootball

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Man er vel ikke til grin pga man støtter sin klub?
        Nej, det har du helt ret i. Men jeg føler mig nogle gange til grin over, at alle os der er medvirkende til at få OB til at løbe rundt, fans sponsorer og mange flere, at vi ingen stemme har, og at vi på ingen måde bliver lyttet til, at ledelsen ser os som en irriterende summen. Jesper og Niels kan jo bare køre OB for deres egen morskabsskyld, de er da nødt til at respekterer traditioner og fanskaren. Men jeg er også enormt skuffet, selvom jeg ingen forventninger havde, så er jeg rystet, hvis man mener, at den her trup skal tage en top 6 placering, for det vil kræve held.

        Comment


          Orker bare ikke mere. Er målløs.... utroligt man tillader eeeen mand og køre klubben i sænk. Hvis jeg kommer på stadion resten af 2017 blir det kun for at protostere mod JH. Håber satme der kommer kritiske spørgsmål i aften fra de fremmødte. Æv hvor har jeg bare nederen på lige nu......

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Nej, det har du helt ret i. Men jeg føler mig nogle gange til grin over, at alle os der er medvirkende til at få OB til at løbe rundt, fans sponsorer og mange flere, at vi ingen stemme har, og at vi på ingen måde bliver lyttet til, at ledelsen ser os som en irriterende summen. Jesper og Niels kan jo bare køre OB for deres egen morskabsskyld, de er da nødt til at respekterer traditioner og fanskaren. Men jeg er også enormt skuffet, selvom jeg ingen forventninger havde, så er jeg rystet, hvis man mener, at den her trup skal tage en top 6 placering, for det vil kræve held.


            Ja vi kan godt med lidt hiv og sving og held komme i top 6. Men det der i sin tid blev meldt ud var at vi skulle være en klub fast i top 6, og i nogle år spille med om de helt store placeringer, det kunne jo eksempelvis havde været i år, hvor FCK er til at tale med.

            Nå det kan jo være Jesper Hansen har en klubløs spiller i kikkerten.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Man er vel ikke til grin pga man støtter sin klub?
              Du støtter ikke din klub ved at tage til det arrangement - du støtter en uduelig ledelse (Som ikke er lig med klubben)

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                hehe godt forsøgt

                Men jeg er ikke til grin og føler mig ikke til grin over at støtte OB.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Du støtter ikke din klub ved at tage til det arrangement - du støtter en uduelig ledelse (Som ikke er lig med klubben)

                  MvH ChrisOB
                  Det er jeg slet ikke enig i. Jeg kommer for at lytte og opleve fordi OB har min interesse og jeg støtter også op om arrangementet
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Du støtter ikke din klub ved at tage til det arrangement - du støtter en uduelig ledelse (Som ikke er lig med klubben)

                    MvH ChrisOB
                    Det synes jeg, helt ærligt, er en omgang bullshit. Det arrangement kan jo netop være en anledning til at lufte sin utilfredshed i et forum, hvor JH ikke bare kan ignorere det uden at give det et svar - modsat når man lufter sin utilfredshed herinde eller lader journalister om at stille spørgsmålene.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Vi er ikke vildt uenig. Jeg kommer dog til arrangementet fordi det er min klub og min passion. I det fremhævede er jeg enig i at vi selv skal skabe begejstringen og det er simpelhen ikke godt nok. Hvordan vi så reagere på det er forskelligt, men glad er jeg fandme ikke. Det værste er at der meldes noget ud og så sker der ikke rigtig mere eller nok i forhold til hvad man må forvente fra en stor klub der har set rigtig skidt ud i minimum 6 år - med tryk på minimum.
                      Jeg dukker, sjovt nok, ikke op netop fordi OB er min passion. De personer, der er ansat til at varetage klubbens, navn, rygte og resultater; det er dem, du i virkeligheden støtter ved at møde op til det arrangement. Det er et slags "hold kæft"-bolsje.

                      Jeg føler absolut intet for det nuværende hold, og det er ledelsens skyld. I gamle dage havde jeg sprunget direkte på sådan et arrangement; hell, jeg var både til "indsættelsen" af Bruce Rioch og runway-præsentationen af spillertruppen i L'Easy Loungen de første år under Lars Olsen; nu gider jeg det ikke; fordi jeg ikke føler, at dem som varetager OB's interesser reelt set interesserer sig for OB eller gør nok for at gøre OB interessant.

                      Det er fint nok for dig, at du tager afsted - jeg håber du kommer til at hygge dig - (seriøst) - men min passion for OB, NAVNET OB, KLUBBEN OB, forbyder mig at tage afsted nu. Det er ligesom diskussionen med trøjen - der står måske OB på den; men det er IKKE OB.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Det synes jeg, helt ærligt, er en omgang bullshit. Det arrangement kan jo netop være en anledning til at lufte sin utilfredshed i et forum, hvor JH ikke bare kan ignorere det uden at give det et svar - modsat når man lufter sin utilfredshed herinde eller lader journalister om at stille spørgsmålene.
                        Watch him.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Det synes jeg, helt ærligt, er en omgang bullshit. Det arrangement kan jo netop være en anledning til at lufte sin utilfredshed i et forum, hvor JH ikke bare kan ignorere det uden at give det et svar - modsat når man lufter sin utilfredshed herinde eller lader journalister om at stille spørgsmålene.
                          Han kommer jo til at svare det samme, som han hidtid har gjort - og mit temperament vil ikke kunne holde til at være i samme rum med en person, der ødelægger min klub.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Man sidder med et lidt tom følelse når man kigger rundt på de transfer nyheder der har været igennem åbningstiden , kigger man nyheder fra OB efter så er den vildeste nyhed i perioden at Joan har været ved frisør ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Han kommer jo til at svare det samme, som han hidtid har gjort - og mit temperament vil ikke kunne holde til at være i samme rum med en person, der ødelægger min klub.

                              MvH ChrisOB
                              Det kan vel være det ville være sundt for JH at se at nogle fans med følelser for klubben er voldsomt frustrerede? Så længe det forbliver vokalt kan jeg ikke forestille mig, at det kan skade noget :)

                              Comment


                                Ved ikke om der er andre der har sagt noget, men ifølge OB.dk er der lukket nu. JH må videre. Jeg kan ikke mere...

                                Comment

                                Working...
                                X