Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg håber godt nok ikke at det er det her initiativ som er overraskelsen, som skulle binde fortid og nutid sammen.. Så bliver jeg godt nok skuffet.

    http://www.ob.dk/artikel/del-dit-mitob-27762.aspx

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Det er udbud og efterspørgelse. Hvis du tilbyder Tingager en udviklings kontrakt med lille lønstigning, så får du ham simpelt hen ikke. Nogle gange skal man smede mens jernet er hot. I dette tilfælde, så ser jeg Tingager som en af de 3 gode CF'er som vi skal råde over. Det kan godt være, at han ikke skal tjene det samme som KEP, men der er videresalgs muligheder i Tingager - det er der næppe i KEP. Derfor mener jeg, at Tingager godt kan forvente, at ligge over middellønnen i truppen. Jeg ved godt at angribere altid er dyre (Trækker gennemsnitslønnen op). Ærgerligt, at vi har sat så mange penge i angribere som ikke på egen hånd er kampafgørende.
      Jeg er enig i at der skal nogle penge på bordet, hvor mange kanjeg ikke sige, da jeg ikke ved hvad han får i dag. Jeg mener vi skal prøve at holde på ham, men ikke hvis han vi have eksempelvis 150, i hvert fald ikke i starten af den nye kontrakt og derfor begyndte jeg at tænke i udviklingskontrakter.

      Angående de angribere så er det i hvert fald ærgerligt at vi har en håndfuld gående som ikke rigtig slår til. Det er et klart krise tegn i mine øjne, at uanset hvem af dem der spiller så ser vi ufarlige ude. Fester så dog fornuftig ud til at starte med mod Sønderjydske og AK viste sig godt frem i de første par kampe, trods alt. Men pt er det noget lort at det er dem der koster mest fordi der er nok ikke meget salg i dem pt.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Det virker meget useriøst, at Jesper Hansen kan afsætte 1,5 time til dette arrangement på den sidste dag, ja i de sidste timer, af transfervinduet. Hvorfor har de ikke lagt eventet dagen efter? Der er ingen kamp i weekenden, så det giver jo ikke mening at vi skal presse det ind så tidligt som muligt på ugen?

        Han burde fandme bruge dagen på at snakke i telefon og tjekke fax i stedet.
        Ligefrem useriøst? Jeg tænker at hvis vi har en rigtig godhandel der er lige ved at gå i land, så ser vi ham nok ikke. Jeg nægter simpelhen at tro på at man som sportsdirektør sidder og taler telefon fra 10:00-23:59 den dag ;)
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Jeg håber godt nok ikke at det er det her initiativ som er overraskelsen, som skulle binde fortid og nutid sammen.. Så bliver jeg godt nok skuffet.

          http://www.ob.dk/artikel/del-dit-mitob-27762.aspx
          haha ja det er næppe noget fodbold Danmark vil misunde os, hvis det er det. Jeg vil sige at skulle det være det her, så skriger jeg nok mere af grin end jeg synes at det er træls :)
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Ligefrem useriøst? Jeg tænker at hvis vi har en rigtig godhandel der er lige ved at gå i land, så ser vi ham nok ikke. Jeg nægter simpelhen at tro på at man som sportsdirektør sidder og taler telefon fra 10:00-23:59 den dag ;)
            Så vil jeg gerne skrive det. Det er totalt useriøst, hvis Jesper ikke er at træffe fra 00.00 til 23.59 på de 2 lukke dage i vinduerne. Vi er alle ansat i forskellige jobs, hvor der kan være branche vilkår som betyder, at der er dage som kræver særlig opmærksomhed. Dronningen møder også op til folketingets åbning, uanset om hun har lyst eller ej. Hvis NT kalder på hans finansdirektør, så er jeg sikker på at han møde op uanset tidspunkt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Så vil jeg gerne skrive det. Det er totalt useriøst, hvis Jesper ikke er at træffe fra 00.00 til 23.59 på de 2 lukke dage i vinduerne. Vi er alle ansat i forskellige jobs, hvor der kan være branche vilkår som betyder, at der er dage som kræver særlig opmærksomhed. Dronningen møder også op til folketingets åbning, uanset om hun har lyst eller ej. Hvis NT kalder på hans finansdirektør, så er jeg sikker på at han møde op uanset tidspunkt.
              Du tror ikke at hvis der er noget oppe over at så ser vi ikke JH den dag? Det vil ingen have noget imod tænker jeg.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Så vil jeg gerne skrive det. Det er totalt useriøst, hvis Jesper ikke er at træffe fra 00.00 til 23.59 på de 2 lukke dage i vinduerne. Vi er alle ansat i forskellige jobs, hvor der kan være branche vilkår som betyder, at der er dage som kræver særlig opmærksomhed. Dronningen møder også op til folketingets åbning, uanset om hun har lyst eller ej. Hvis NT kalder på hans finansdirektør, så er jeg sikker på at han møde op uanset tidspunkt.
                Altså ringer Ståle for at høre til hvordan det var med om vi ville have Kasper Kusk, så er det jo ikke værre end vi kan vente et halvt år.........

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Jeg håber godt nok ikke at det er det her initiativ som er overraskelsen, som skulle binde fortid og nutid sammen.. Så bliver jeg godt nok skuffet.

                  http://www.ob.dk/artikel/del-dit-mitob-27762.aspx
                  Giver ikke rigtig mening at det skulle være det, hvis man læser hvad der står: "Vi glæder os også til at præsentere dig for en stor nyhed, som vi afslører på dagen. Et tiltag, der tager afsæt i fællesskabet mellem klub og fans – og binder fortid til nutid."

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    haha ja det er næppe noget fodbold Danmark vil misunde os, hvis det er det. Jeg vil sige at skulle det være det her, så skriger jeg nok mere af grin end jeg synes at det er træls :)
                    Det er fint nok at lave et forum hvor vi kan mindes en svunden tid men det flytter intet ift forholdet til nutidens OB .
                    Jeg ser det som endnu et led i deres leflen for fansene hvor de forsøger at vise sig frem som en åben klub som vil skabe et fællesskab .

                    På linje med ambassadør korpset ( hvad de så end laver og hvor de er synlige ) og spiller præsentation af en trup , cheftræner og sportschef som kernen af fansene er utilfredse med så klinger det bare helvedes hult i mine ører og fremstår som et forsøg på at vinde de fans tilbage som de over de seneste år har gjort alt hvad de kunne for at skræmme væk . Alt imens har de ignoreret det aller vigtigste der er forsvundet og i den grad mangler : Tillid og troværdighed .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Det er fint nok at lave et forum hvor vi kan mindes en svunden tid men det flytter intet ift forholdet til nutidens OB .
                      Jeg ser det som endnu et led i deres leflen for fansene hvor de forsøger at vise sig frem som en åben klub som vil skabe et fællesskab .

                      På linje med ambassadør korpset ( hvad de så end laver og hvor de er synlige ) og spiller præsentation af en trup , cheftræner og sportschef som kernen af fansene er utilfredse med så klinger det bare helvedes hult i mine ører og fremstår som et forsøg på at vinde de fans tilbage som de over de seneste år har gjort alt hvad de kunne for at skræmme væk . Alt imens har de ignoreret det aller vigtigste der er forsvundet og i den grad mangler : Tillid og troværdighed .
                      Ja mitob rykker ikke en hujende fis på holdets præstationer, pengepungen eller indkøb af spillere, men jeg syens alligevel at det er værd at tage med. At man så åbenbart kun kan skrive 240, tror jeg en skrev, det vil nok holde nogle væk - Ja det er ren twitter åbenbart. Men en god hyggelig ide hvor vi fans kan sætte dagsordenen er da ok. Men det må og skal ikke overskygge de vigtige ting man må og skal fortage i klubben for klubben, holdet og fans skyld.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Giver ikke rigtig mening at det skulle være det, hvis man læser hvad der står: "Vi glæder os også til at præsentere dig for en stor nyhed, som vi afslører på dagen. Et tiltag, der tager afsæt i fællesskabet mellem klub og fans – og binder fortid til nutid."
                        Du har ret. Det lugter af pølsemix tilbage på stadion eller at stadion skifter navn til "Richard Møller Nielsen Park"

                        Comment


                          [QUOTE=Oblisk;126473]Ja mitob rykker ikke en hujende fis på holdets præstationer, pengepungen eller indkøb af spillere, men jeg syens alligevel at det er værd at tage med. At man så åbenbart kun kan skrive 240, tror jeg en skrev, det vil nok holde nogle væk - Ja det er ren twitter åbenbart. Men en god hyggelig ide hvor vi fans kan sætte dagsordenen er da ok. Men det må og skal ikke overskygge de vigtige ting man må og skal fortage i klubben for klubben, holdet og fans skyld.[/QUOTE


                          Enig det er meget velkomment og et fint tiltag , Lige som de andre tiltag jeg nævnte men jeg savner et tiltag som lægger grundstenene til at klub og ledelse kan vende den voksende mistillid til det " procjekt " de har gang i .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Enig det er meget velkomment og et fint tiltag , Lige som de andre tiltag jeg nævnte men jeg savner et tiltag som lægger grundstenene til at klub og ledelse kan vende den voksende mistillid til det " procjekt " de har gang i .
                            Jeg er generelt enig, men du får lige en historie, som kan virke som en omvej, men jeg mener det kan hænge sammen med det du skriver og som jeg ikke er uenig i. Jeg skrev en mail til JH efter FCM kampen. Den mail er næsten for pæn, kan jeg se efterfølgende, men jeg fik da skrevet det meste som bekymre mig. Jeg fik svar mandag i denne uge. Det var ikke et standard svar, men alligevel er der selvfølgelig ikke skrvet mere end det evt kan holde til at blive lækket. Men essensen af svaret er at jeg føler han har læst og lyttet til mine bekymringer og selvom det på mange måder er et svar som jeg frygtede, så er der lige en lille vinkel eller to hvor jeg bagefter tænker 'jamen manden har jo ret'. Det er på nogle måder træls, emn det giver og mig et spinkelt håb om at vi er på vej, men det kommer til at tage længere tid end jeg vil bryde mig om.

                            Sumasumarum så har jeg også noget mistillid, og specielt til KN. JH er bestemt ikke fredet, men det gav mening med de små vinkler der kom på. Man kan sige at jeg så heller ikke er JHs største kritiker, men der er bestemt ikke uanede mængder af tillid til det vi har gang i, men som jeg gerne ville have at han lyttede til mig, så skal jeg også prøve at gøre det modsatte.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Søren Lerby netop checket ind i Ådalen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                                Søren Lerby netop checket ind i Ådalen
                                Ved nogen mere? Sker der noget?
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X