Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
    Han er voldsomt spændende! Han har dog lige forlænget med Esbjerg til 2020, så helt billig er han nok ikke!
    Medmindre han har været kold nok til at få en klausul ind vedr. nedrykning.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Joao P skal væk. Welbeck og Thrane burde også men tvivler på det sker..

      Det vigtigste for mig er en ny VK og en stjernegod midtbanespiller
      generelt skal der styrkes - gerne i start 11 - så det også fordeler sig til de nærmeste pladser på bænken....ikke meget vi har at skyde med, især når vi har 2 startere ude.

      og så skal man godt nok tænke sig godt om mht vores angriber situation. - Tør man virkeligt starte en ny sæson med fester og ak som nogle af de bærende kræfter til angrebet? Tror man på at det lige pludselig vender igen?

      Og hvad med Mikkelsen - skulle man ikke se at få ham solgt?

      Fester vil jeg gerne holde på - løber og arbejder altid meget, Joan og Helenius....ikke noget skidt udgangspunkt(navnemæssigt ihvertfald.....det skal også bare lige bevises) .
      Men AK - som det er lige nu.....ham ville jeg sådan set geren have skiftet ud - alt for dyr at have rendende rundt på den måde ( og desværre også derfor vi næppe slipper af med ham)

      Comment


        #63
        AK har ikke superliganiveau men hvad skal der til, før han får det. Selvtillid efter et par mål? For det første kan der gå lang tid og jeg er ikke sikker på det vil forvandle ham. Jeg tænker på om der var noget galt med hans genoptræning efter rygskaden. Eller om det er noget mentalt efter at være tilbage i Odense.
        Fester bidrager med så mange gode ting i løbet af en kamp uden at score. Det gør AK slet ikke. Derfor skal der indkøbes endnu en angriber - Hellenius er ikke nok. Der skal være TRE gode angribere. Yao er næppe god nok.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          AK har ikke superliganiveau men hvad skal der til, før han får det. Selvtillid efter et par mål? For det første kan der gå lang tid og jeg er ikke sikker på det vil forvandle ham. Jeg tænker på om der var noget galt med hans genoptræning efter rygskaden. Eller om det er noget mentalt efter at være tilbage i Odense.
          Fester bidrager med så mange gode ting i løbet af en kamp uden at score. Det gør AK slet ikke. Derfor skal der indkøbes endnu en angriber - Hellenius er ikke nok. Der skal være TRE gode angribere. Yao er næppe god nok.
          Enig - Vi kan hurtigt få en udfordring i vores angreb. Det ser flot ud i antal og navne, men vi har set mange gange, at det ikke nødvendigvis gør det.

          Jeg tror dog ikke et sekund på der kommer en, uden en forsvinder. Jønne, Joan, AK, Helenius, Fester, Yao, det er mange hele eller halve angribere, så tillader jeg mig at holde Thomas Mikkelsen ude af regnestykket.

          Jeg savner en anden type med noget fysik og muligheden for at heade til en bold, det er vel muligt at indgå i en spillemæssig relation, selv om man kan det. Nu går det vist ret godt for Nicolai-Brock Madsen, men har altid været begejstret for ham.

          Comment


            #65
            Men ser den vigtigste plads vi mangler, som en central spiller med defensive kvaliteter. Det kan være en centerforsvar eller en defensiv midt. Vi har Kep, Tingager, Tverskov og Izunna. Det er fire folk til tre vigtige pladser. Det virker okay lige nu, men vi mangler bredde og på nogen dage også kvalitet.

            Ikke nødvendigt at sige hvor Daniel Høegh står i min og alle andres bog i den forbindelse. Jeg bemærker dog Pierre Kanstrup, Mads Fenger og Andreas Maxsø alle smutter transferfrit til sommer. De vil hver især sikkert gerne udenlands, men vi bør være totalt klar ved havelågen.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Enig - Vi kan hurtigt få en udfordring i vores angreb. Det ser flot ud i antal og navne, men vi har set mange gange, at det ikke nødvendigvis gør det.

              Jeg tror dog ikke et sekund på der kommer en, uden en forsvinder. Jønne, Joan, AK, Helenius, Fester, Yao, det er mange hele eller halve angribere, så tillader jeg mig at holde Thomas Mikkelsen ude af regnestykket.

              Jeg savner en anden type med noget fysik og muligheden for at heade til en bold, det er vel muligt at indgå i en spillemæssig relation, selv om man kan det. Nu går det vist ret godt for Nicolai-Brock Madsen, men har altid været begejstret for ham.
              Helenius vil jeg vurdere til at være minimum på niveau med Brock Madsen i de fleste facetter. Brock Madsen er mere rendyrket targetmand, men på de fleste andre punkter er Helenius bedre; hurtighed, afslutninger med fødderne, blik for medspillerne etc.

              Jeg tror i øvrigt godt vi kan regne Joan med som angriber næste sæson. Fester og Helenius må så kæmpe om den anden plads. Så realistisk set får vi ikke en angriber mere...

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                Helenius vil jeg vurdere til at være minimum på niveau med Brock Madsen i de fleste facetter. Brock Madsen er mere rendyrket targetmand, men på de fleste andre punkter er Helenius bedre; hurtighed, afslutninger med fødderne, blik for medspillerne etc.

                Jeg tror i øvrigt godt vi kan regne Joan med som angriber næste sæson. Fester og Helenius må så kæmpe om den anden plads. Så realistisk set får vi ikke en angriber mere...
                Jeg tror også vi har dem vi skal have. Det bliver svært at forestille sig, at vi henter flere angribere, og det er egentligt noget jeg nogenlunde kan leve med. Mere konkurrence, skaber bedre angribere. Desuden nægter jeg at tro, at både Fester og AK kan præstere så elendig en sæson igen.. De er bedre end det, efter min mening.

                Jeg ville hellere bruge pengene på en venstreback og kant. Væk med Joao og eventuelt Jønne.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Jeg tror også vi har dem vi skal have. Det bliver svært at forestille sig, at vi henter flere angribere, og det er egentligt noget jeg nogenlunde kan leve med. Mere konkurrence, skaber bedre angribere. Desuden nægter jeg at tro, at både Fester og AK kan præstere så elendig en sæson igen.. De er bedre end det, efter min mening.

                  Jeg ville hellere bruge pengene på en venstreback og kant. Væk med Joao og eventuelt Jønne.
                  En Kasper Kusk type til kanten og en Viktor Palsson type til den defensive midtbane. Spillere som i mene øjne også bør være i kikkerten: Jeppe Andersen, Robert Skov, Halur Hansson, Anders Dreyer.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    En Kasper Kusk type til kanten og en Viktor Palsson type til den defensive midtbane. Spillere som i mene øjne også bør være i kikkerten: Jeppe Andersen, Robert Skov, Halur Hansson, Anders Dreyer.
                    Meget enig. Minus Hansson, ellers enig. Det ville være vanvittigt, hvis vi kunne hente en Robert Skov eller Anders Dreyer.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Meget enig. Minus Hansson, ellers enig. Det ville være vanvittigt, hvis vi kunne hente en Robert Skov eller Anders Dreyer.
                      som begge har forlænget deres kontrakter indenfor det sidste halve år...

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        som begge har forlænget deres kontrakter indenfor det sidste halve år...
                        enig - de virker ikke videre realistiske....medmindre deres klubber rykker ned.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          som begge har forlænget deres kontrakter indenfor det sidste halve år...
                          Præcis. Derfor ville det også være vanvittigt, som jeg skriver. Men lad os nu se, hvis en af klubben rykker ned - det ændre meget. :)

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Præcis. Derfor ville det også være vanvittigt, som jeg skriver. Men lad os nu se, hvis en af klubben rykker ned - det ændre meget. :)
                            Måske, men Skov koster formentligt 5+ mio, det giver vi næppe. Dreyer har lige skrevet under, selvom han kendte EfB's situation. Han er et sted, hvor de tilsyneladende tror på ham, og hvis de skulle rykke ned, er det ikke nødvendigvis så skidt for ham, da han formentligt ville stå til meget spilletid

                            Comment


                              #74
                              Grytebust
                              Johnson - Tingager - Tverskov - Barrett
                              Desler - ?? - Thomasen - Nielsen
                              Joan - Helenius

                              Altså en okay spændende start11'er.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #75
                                Jeg er uenig. Det er AK og Festersen normale niveau vi har set. Uden skader vil det være lidt bedre, men ikke godt nok til top 6.

                                Comment

                                Working...
                                X