Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://soundcloud.com/obstemmer/liv...ne-og-top-seks
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Glæder mig til den store nyhed i den kommende uge. Håber for drengene at det er en hovedsponsor.
      Ellers fedt med en liveudsendelse fra Stadion med mange gæster. KEP var dejlig forfriskende mens JH lukkede vaneligt mundgavl ud..
      I hans verden må alting godt gå langsommere end andre klubber da man gør plads til unge(de gør de fleste klubber jo)..

      Syntes det var lidt synd at man ikke spurgte om en misset top 6 igen ville få konsekvenser for Kent og evt ham selv. Ved godt det er et søgt spørgsmål men ville nu gerne have hørt "forklaringen"...
      Og hvorfor spørger man ikke noget mere ind til Thorborg problematikken? Den lå sgu da lige til højrebenet på sådan en dag..

      Så er sidebenet rent igen :) men igen en god varierende udsendelse

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Glæder mig til den store nyhed i den kommende uge. Håber for drengene at det er en hovedsponsor.
        Ellers fedt med en liveudsendelse fra Stadion med mange gæster. KEP var dejlig forfriskende mens JH lukkede vaneligt mundgavl ud..
        I hans verden må alting godt gå langsommere end andre klubber da man gør plads til unge(de gør de fleste klubber jo)..

        Syntes det var lidt synd at man ikke spurgte om en misset top 6 igen ville få konsekvenser for Kent og evt ham selv. Ved godt det er et søgt spørgsmål men ville nu gerne have hørt "forklaringen"...
        Og hvorfor spørger man ikke noget mere ind til Thorborg problematikken? Den lå sgu da lige til højrebenet på sådan en dag..

        Så er sidebenet rent igen :) men igen en god varierende udsendelse
        Enig mht. KEP - han fik sgu et par plusser i min bog. Kommer nok til at holde lidt mere af ham fremover.

        Jeg prøvede af al min styrke, at være så nøgtern som muligt ifm. med snakken med Jesper Hansen. Man må i hvert fald sige, at han er klippefast i troen på projektet og truppen. Om det så er berettiget eller om kritikken har været korrekt, må vi se når vi når foråret '18. Jeg håber af hele mit hjerte at Jesper og Kent tager røven på os alle sammen og får sat noget helt fantastisk sammen, så vi undgår endnu(!) en ny start og omvæltning. Har bare virkelig svært ved at se hvor det skulle komme fra i skrivende stund.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Godt program. Jesper Hansen kunne blive en dygtig politiker med al den udenomssnak og mangel på klare svar. Tak til Brix for igen at pege på det absurde i at det skulle være særligt hårdt at spille for OB mht. kritik. Tag syd for grænsen, så er det ikke sjovt at tabe.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Ja, og tak til de bruger som har pointeret hvor ofte JH bruger sætningen "Der er ingen tvivl om..." det er godt nok vildt! Og det er det eneste jeg kan tænke på fremover 😂

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Ja, og tak til de bruger som har pointeret hvor ofte JH bruger sætningen "Der er ingen tvivl om..." det er godt nok vildt! Og det er det eneste jeg kan tænke på fremover 😂
              Ja, jeg kan heller ikke lade være at fokusere på det nu. Det hænger nok sammen med at han ikke siger noget substantielt.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Glæder mig til den store nyhed i den kommende uge. Håber for drengene at det er en hovedsponsor.
                Det satser jeg også på!
                SLO

                Comment


                  https://soundcloud.com/obstemmer/pan...ger-og-brondby

                  Ny udsendelse, gode anekdoter omkring pokalbold, men lidt for meget tomgang også, desværre en lidt svag udsendelse, ville være godt, hvis man ikke forsøgte hele tiden, at ligne et alm. journalistisk produkt, blot med fokus på OB, men turde dykke ned i nogle særlige problemstillinger, og f.eks. udnytte at man har fanformanden i studiet noget mere.

                  Comment


                    Ugens udsendelse er en af bedste hidtil, synes jeg. Keld Bordinggaard er en fornøjelse at høre på.

                    Jeg er til en vis grad enig med SU i, at der godt måtte være lidt større fokus på de aspekter af klubben, som andre medier ikke dykker ned i, fordi de er for nicheagtige, men når det så er sagt, så vil jeg bestemt ikke være helt foruden kampanalyser og optakter, da formatet giver mulighed for at gå meget mere i detaljerne, end massemedierne gør.

                    Den type indslag kræver dog helst en paneldeltager med fodboldbaggrund, da de ellers i sagens natur bliver en snak mellem lægmænd. Langt de fleste af de fans, der deltager i debatterne, er ganske fornuftige at høre på, men i mine øjne giver det en bedre dynamik, når deres passionerede og ofte kritiske inputs får modvægt af mere nøgterne analyser funderet i konkret, fodboldfaglig erfaring.

                    Et problem har så i mine øjne været, at for mange af de deltagere med fodboldbaggrund, der har skulle udfylde denne ”ekspert-rolle”, tilsyneladende ikke følger Superligaen særlig tæt, og/eller bare ikke er særligt analytisk anlagte og derfor ikke har bidraget med ret meget interessant til programmerne. Kenneth Møller har været en undtagelse, men ellers synes jeg Bordinggard har udfyldt rollen suverænt bedst og hævet analyserne og optakterne til et rigtig godt niveau.

                    Derudover blev der netop taget hul på et af de emner, som rækker ud over selve spillet på banen, nemlig kulturen i klubben – herunder sammenhængen mellem klubbens historie, visioner, spillestil, talentudvikling mm. Det er her, jeg synes, det bliver virkelig spændende, for Stemmer fra Ådalens format har potentiale til at bringe fans, interne aktører og mere neutrale fodboldpersoner sammen til en meget central samtale, som man ikke ser andre steder.
                    Også her kom Bordinggard med nogle ganske interessante betragtninger. De fleste har været fremme i forskellige sammenhænge, men han gav en rigtig fin, sammenhængende beskrivelse af, hvad man skal være opmærksom på, når man udarbejder en fremtidsplan for en fodboldklub, og hvilke faldgruber, der er.

                    Alt i alt en rigtig vellykket udsendelse.
                    SLO

                    Comment


                      Enig i ovenstående

                      Comment


                        Kanon med Keld Bordinggaard. Virkelig fedt at få folk med dyb indsigt i fodboldverdenen i studiet. Interview med Kent- han var ikke så vævende som tidligere. Til gengæld tror jeg at han har en intern konkurrence kørende med Jesper Hansen. Kan Kent nå at sige "ja" flere gange i løbet af et interview end Jesper kan sige "der er ingen tvivl om"..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                          Kanon med Keld Bordinggaard. Virkelig fedt at få folk med dyb indsigt i fodboldverdenen i studiet. Interview med Kent- han var ikke så vævende som tidligere. Til gengæld tror jeg at han har en intern konkurrence kørende med Jesper Hansen. Kan Kent nå at sige "ja" flere gange i løbet af et interview end Jesper kan sige "der er ingen tvivl om"..
                          Ja, der er ingen tvivl om! ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                            Kanon med Keld Bordinggaard. Virkelig fedt at få folk med dyb indsigt i fodboldverdenen i studiet. Interview med Kent- han var ikke så vævende som tidligere. Til gengæld tror jeg at han har en intern konkurrence kørende med Jesper Hansen. Kan Kent nå at sige "ja" flere gange i løbet af et interview end Jesper kan sige "der er ingen tvivl om"..
                            Keld Bordinggaard ville være en fantastisk mand at få tilknyttet OB i en eller anden funktion. Mangler OB ikke en Teknisk direktør?.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Keld Bordinggaard ville være en fantastisk mand at få tilknyttet OB i en eller anden funktion. Mangler OB ikke en Teknisk direktør?.
                              Tænkte noget i samme dur, manden har alligevel en del erfaring i fodbold efterhånden og prøvet lidt af hvert. Det ville være mærkeligt hvis han ikke kunne byde ind med noget produktivt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                                Ugens udsendelse er en af bedste hidtil, synes jeg. Keld Bordinggaard er en fornøjelse at høre på.

                                Jeg er til en vis grad enig med SU i, at der godt måtte være lidt større fokus på de aspekter af klubben, som andre medier ikke dykker ned i, fordi de er for nicheagtige, men når det så er sagt, så vil jeg bestemt ikke være helt foruden kampanalyser og optakter, da formatet giver mulighed for at gå meget mere i detaljerne, end massemedierne gør.

                                Den type indslag kræver dog helst en paneldeltager med fodboldbaggrund, da de ellers i sagens natur bliver en snak mellem lægmænd. Langt de fleste af de fans, der deltager i debatterne, er ganske fornuftige at høre på, men i mine øjne giver det en bedre dynamik, når deres passionerede og ofte kritiske inputs får modvægt af mere nøgterne analyser funderet i konkret, fodboldfaglig erfaring.

                                Et problem har så i mine øjne været, at for mange af de deltagere med fodboldbaggrund, der har skulle udfylde denne ”ekspert-rolle”, tilsyneladende ikke følger Superligaen særlig tæt, og/eller bare ikke er særligt analytisk anlagte og derfor ikke har bidraget med ret meget interessant til programmerne. Kenneth Møller har været en undtagelse, men ellers synes jeg Bordinggard har udfyldt rollen suverænt bedst og hævet analyserne og optakterne til et rigtig godt niveau.

                                Derudover blev der netop taget hul på et af de emner, som rækker ud over selve spillet på banen, nemlig kulturen i klubben – herunder sammenhængen mellem klubbens historie, visioner, spillestil, talentudvikling mm. Det er her, jeg synes, det bliver virkelig spændende, for Stemmer fra Ådalens format har potentiale til at bringe fans, interne aktører og mere neutrale fodboldpersoner sammen til en meget central samtale, som man ikke ser andre steder.
                                Også her kom Bordinggard med nogle ganske interessante betragtninger. De fleste har været fremme i forskellige sammenhænge, men han gav en rigtig fin, sammenhængende beskrivelse af, hvad man skal være opmærksom på, når man udarbejder en fremtidsplan for en fodboldklub, og hvilke faldgruber, der er.

                                Alt i alt en rigtig vellykket udsendelse.
                                Helt enig. Det bedste ville være en fin balance mellem det aktuelle, og så noget mere nicheagtigt, et særligt tema, der kan dykkes ned i. Det kunne være talentudvikling, kulturudvikling, historien osv osv. alt muligt.

                                Comment

                                Working...
                                X