Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at man vil invitere en FCK-spiller ind i en podcast om OB. Nu er der også endelig kommet ro på efter hans trøjestunt, man orker næsten ikke, hvis der skal rippes op i det igen. Man kunne bare se, hvordan hans tilstedeværelse på stadion sidst delte vandene. Nogle fik taget selfies, imens andre stod og bandede højlydt og sagde, at han skulle skride hjem til KBH. Vi gider ikke mere splittelse.
    Jeg vil elske en podcast med Daniel. Jeg har altid været ked af, at han ikke fik en kæmpe afsked. Daniel er OB <3

    Comment


      Det var DH...

      https://m.soundcloud.com/obstemmer/s...-om-tiden-i-ob
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Fantastisk podcast med Daniel Høegh. Og hører ham fortælle om sin tid i OB med op og nedture

        Comment


          Fedt Høegh-interview! Det er jo en spiller, der har været hele turen igennem. Han lægger ikke skjul på, at det har været hårdt - og alligevel er der en positiv tone og en loyalitet, som man sætter pris på.

          Comment


            http://obstemmer.dk/blog-stor-dag-stemmer-aadalen/

            Jeg ville lige sikre mig, at det her ikke gik folks næser forbi.

            Kæmpe herfra til Albani. Tiltag som det her betyder mere for mig, end et hovedsponsorat af OB, fordi at det her viser, at de rent faktisk vil fankulturen i og omkring klubben, og være med til at støtte op om projekter, der skaber mere dækning og omtale af klubben, som i sidste ende kan være med til at styrke interessen. Suverænt!

            En lille forespørgsel herfra kunne dog være, om Albani ikke kunne se, om der er plads i budgettet til, at der kan falde en lille brat skilling af til OBstruktion også, for at honorere det fine arbejde der også laves der, og som oftere og oftere genererer OB-historier i andre medier.

            Comment


              Præcis. Det her er betydningen af en lokal sponsor, fordi du ville aldrig se Carlsberg støtte sådan en projekt. Igen, Albani som sponser kommer til at betyde så meget mere for OB i helhed! Tillykke til både SFÅ og Albani med sponsoratet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Præcis. Det her er betydningen af en lokal sponsor, fordi du ville aldrig se Carlsberg støtte sådan en projekt. Igen, Albani som sponser kommer til at betyde så meget mere for OB i helhed! Tillykke til både SFÅ og Albani med sponsoratet.
                Jeg glæder mig i den den grad over det sponsorat, det generer mere omtale af OB, og jeg kunne ikke drømme om at købe andet end Albani fra nu af ... som om det skulle være noget nyt 🍺👌🏻😎
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  http://obstemmer.dk/blog-stor-dag-stemmer-aadalen/

                  Jeg ville lige sikre mig, at det her ikke gik folks næser forbi.

                  Kæmpe herfra til Albani. Tiltag som det her betyder mere for mig, end et hovedsponsorat af OB, fordi at det her viser, at de rent faktisk vil fankulturen i og omkring klubben, og være med til at støtte op om projekter, der skaber mere dækning og omtale af klubben, som i sidste ende kan være med til at styrke interessen. Suverænt!

                  En lille forespørgsel herfra kunne dog være, om Albani ikke kunne se, om der er plads i budgettet til, at der kan falde en lille brat skilling af til OBstruktion også, for at honorere det fine arbejde der også laves der, og som oftere og oftere genererer OB-historier i andre medier.
                  Det er virkelig fedt! Kæmpe like til den nyhed

                  Comment


                    Super god nyhed.
                    Gad vide om den her forresten betyder at et forum panel har været oppe og vende:
                    "Vi tester med jævne mellemrum nye formater, og vi har på det seneste også givet debut til flere nye paneldeltagere. Vi hører gerne fra potentielle debattører, der vil medvirke i programmet. Indtil videre har vi kun hørt fra et par stykker, hvoraf den ene havde visse krav om i hvilken sammenhæng, vedkommende skulle medvirke. Som altid skal en paneldeltager stå frem med eget navn, og så er det i øvrigt en redaktionel vurdering, hvordan paneldebatterne sammensættes i forhold til deltagere og indhold – den slags sker i øvrigt oftest et par uger i forvejen."

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      http://obstemmer.dk/blog-stor-dag-stemmer-aadalen/

                      Jeg ville lige sikre mig, at det her ikke gik folks næser forbi.

                      Kæmpe herfra til Albani. Tiltag som det her betyder mere for mig, end et hovedsponsorat af OB, fordi at det her viser, at de rent faktisk vil fankulturen i og omkring klubben, og være med til at støtte op om projekter, der skaber mere dækning og omtale af klubben, som i sidste ende kan være med til at styrke interessen. Suverænt!

                      En lille forespørgsel herfra kunne dog være, om Albani ikke kunne se, om der er plads i budgettet til, at der kan falde en lille brat skilling af til OBstruktion også, for at honorere det fine arbejde der også laves der, og som oftere og oftere genererer OB-historier i andre medier.
                      Tak for tanken :-)

                      Vi modtager lige nu et lille begrænset beløb om måneden, som folk bidrager med, hvilket vi er meget glade for. Det er lige nok til at holde vores side kørende med domæne, webhotel osv. Det er egentlig det, vi mest har brugt penge på, så det er ikke fordi, det er så voldsomt dyrt for os. Det ville dog gøre nogle ting lettere, hvis vi kunne have et lidt større beløb at arbejde med. Vi kunne gøre lidt mere ud af video og lyd, vi kunne forbedre oplevelsen på vores hjemmeside, og vi kunne lave flere historier væk fra Ådalen og Stadion.
                      Det er noget, vi godt kunne tænke os, hvis muligheden skulle byde sig :-)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Tak for tanken :-)

                        Vi modtager lige nu et lille begrænset beløb om måneden, som folk bidrager med, hvilket vi er meget glade for. Det er lige nok til at holde vores side kørende med domæne, webhotel osv. Det er egentlig det, vi mest har brugt penge på, så det er ikke fordi, det er så voldsomt dyrt for os. Det ville dog gøre nogle ting lettere, hvis vi kunne have et lidt større beløb at arbejde med. Vi kunne gøre lidt mere ud af video og lyd, vi kunne forbedre oplevelsen på vores hjemmeside, og vi kunne lave flere historier væk fra Ådalen og Stadion.
                        Det er noget, vi godt kunne tænke os, hvis muligheden skulle byde sig :-)
                        Blot en indskydelse jeg fik, som vel mere er et spørgsmål. Ville det være helt utænkeligt, at OBstruktion og Stemmer fra Ådalen lavede noget samarbejde! Det ligner at det ene medie er dygtigt til det skrivende og det andet fortrinsvis det talende - er der ikke basis for en masse positiv synergi effekt, delen ressourcer etc.?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          http://obstemmer.dk/blog-stor-dag-stemmer-aadalen/

                          Jeg ville lige sikre mig, at det her ikke gik folks næser forbi.

                          Kæmpe herfra til Albani. Tiltag som det her betyder mere for mig, end et hovedsponsorat af OB, fordi at det her viser, at de rent faktisk vil fankulturen i og omkring klubben, og være med til at støtte op om projekter, der skaber mere dækning og omtale af klubben, som i sidste ende kan være med til at styrke interessen. Suverænt!

                          En lille forespørgsel herfra kunne dog være, om Albani ikke kunne se, om der er plads i budgettet til, at der kan falde en lille brat skilling af til OBstruktion også, for at honorere det fine arbejde der også laves der, og som oftere og oftere genererer OB-historier i andre medier.
                          God nyhed Tusinde tak til Albani herfra

                          Comment


                            Ny podcast oppe

                            https://soundcloud.com/obstemmer/180...-nye-transfers

                            Comment


                              Synes det er ærgerligt der kun bruges 2 minutter på bannerne. Hvad OB’s retning skal være er den vigtigste diskussion overhovedet, så jeg håber der kommer en udsendelse kun om det.
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                                Synes det er ærgerligt der kun bruges 2 minutter på bannerne. Hvad OB’s retning skal være er den vigtigste diskussion overhovedet, så jeg håber der kommer en udsendelse kun om det.
                                Som jeg lige husker det, så blev netop det diskuteret temmelig indgående i episoden hvor "Mor" (Martin Davidsen) ikke var hjemme.

                                Comment

                                Working...
                                X