Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • B(ob)
    replied
    Synes også det er et glimrende interview. De finder en god balance mellem at være diplomatiske og rent faktisk sige noget med indhold.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    De er simpelthen bare super sympatiske at hører på. Helt igennem rart at hører:-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Stort interview med Tverskov og Casper i ugens SFÅ

    https://soundcloud.com/obstemmer

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Nogen læser deres nyheder i Weekendavisen, andre på Facebook.

    Som hardcore-fan er SFÅ virkelig fedt, men derfor kan man også godt sætte pris på dækningen i FS. Det er to sider af samme sag, men med vidt forskellige målgrupper.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
    Åhh nej da....
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    "Podkast" - OK. Det bedste vi kan sige er vel, at det er lidt...øeh...old school. Jeg ville ikke ligge søvnløs, hvis jeg var Martin Davidsen. Det er ikke så meget en konkurrent, det er måske til et lidt andet segment.
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    It
    was
    a
    joke

    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    De to der .............
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    De to er PIV elendige.
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    kunne ikke være mere enig godt vi har SFÅ i det mindste
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er så ærgerligt for den lokale dækning af OB, at der åbenbart ikke er en voksen tilstede hos FS der kan sige, at bare fordi at man har dækket noget i mange år, så bliver man ikke nødvendigvis ved med at være dygtig til at dække det område. Både fodbolden og journalistikken har udviklet sig henover årene. Det er virkeligt trist, når man ser på, hvordan dækningen af f.eks. AGF laves af Århus Stiftstidende og JP Århus.
    Jeg værdsætter offerviljen hos jer alle, og tror jeg vil bruge den sparsomme tid på noget andet

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    De to er PIV elendige.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er så ærgerligt for den lokale dækning af OB, at der åbenbart ikke er en voksen tilstede hos FS der kan sige, at bare fordi at man har dækket noget i mange år, så bliver man ikke nødvendigvis ved med at være dygtig til at dække det område. Både fodbolden og journalistikken har udviklet sig henover årene. Det er virkeligt trist, når man ser på, hvordan dækningen af f.eks. AGF laves af Århus Stiftstidende og JP Århus.
    Stort set så længe jeg har kunnet læse har jeg undret mig over d’herrer. Dækningen har været under lavmålet i over 20 år i hvert fald.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er så ærgerligt for den lokale dækning af OB, at der åbenbart ikke er en voksen tilstede hos FS der kan sige, at bare fordi at man har dækket noget i mange år, så bliver man ikke nødvendigvis ved med at være dygtig til at dække det område. Både fodbolden og journalistikken har udviklet sig henover årene. Det er virkeligt trist, når man ser på, hvordan dækningen af f.eks. AGF laves af Århus Stiftstidende og JP Århus.
    kunne ikke være mere enig godt vi har SFÅ i det mindste

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Minder mere om en “Pot”cast nogen gange...
    Det er så ærgerligt for den lokale dækning af OB, at der åbenbart ikke er en voksen tilstede hos FS der kan sige, at bare fordi at man har dækket noget i mange år, så bliver man ikke nødvendigvis ved med at være dygtig til at dække det område. Både fodbolden og journalistikken har udviklet sig henover årene. Det er virkeligt trist, når man ser på, hvordan dækningen af f.eks. AGF laves af Århus Stiftstidende og JP Århus.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    De to der .............
    Minder mere om en “Pot”cast nogen gange...

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    De to der .............

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    It
    was
    a
    joke

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    "Podkast" - OK. Det bedste vi kan sige er vel, at det er lidt...øeh...old school. Jeg ville ikke ligge søvnløs, hvis jeg var Martin Davidsen. Det er ikke så meget en konkurrent, det er måske til et lidt andet segment.
    It
    was
    a
    joke

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    "Podkast" - OK. Det bedste vi kan sige er vel, at det er lidt...øeh...old school. Jeg ville ikke ligge søvnløs, hvis jeg var Martin Davidsen. Det er ikke så meget en konkurrent, det er måske til et lidt andet segment.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
    Åhh nej da....

    Leave a comment:

Working...
X