Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Nu ligger det så til, at vi skal møde Randers - igen. Tænk, at man kan risikere at møde det samme hold 6 gange i løbet af en Superligasæson. Det er altså lidt... specielt, og ikke videre charmerende.

    så lad os håbe vi giver dem bank denne gang ... hold da op der var ingen energi i dagens kamp ude imod SIF!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Nu ligger det så til, at vi skal møde Randers - igen. Tænk, at man kan risikere at møde det samme hold 6 gange i løbet af en Superligasæson. Det er altså lidt... specielt, og ikke videre charmerende.
      Lad os håbe at AaB stepper op. Ville være fint hvis vi får en modstander lørdag som får 120 minutter i benene i morgen.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Fuldstændig enig. Bate yt med dem


        Ja tak, farvel til ACH, men jeg er desværre bange for at de har en god chance mod EfB (som formentlig bliver deres modstander). EfB er også umanerligt ringe, og i en supernervøs knald-eller-fald kamp kan det lige så vel blive ACH der trækker det længste strå som det kan blive de falske striber.

        Men som jeg har forstået det, så skal vinderen af den kamp op mod nr. 3 fra 1. division. Så 2 chancer for at slippe for ACH i suppen næste år

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg


          Ja tak, farvel til ACH, men jeg er desværre bange for at de har en god chance mod EfB (som formentlig bliver deres modstander). EfB er også umanerligt ringe, og i en supernervøs knald-eller-fald kamp kan det lige så vel blive ACH der trækker det længste strå som det kan blive de falske striber.

          Men som jeg har forstået det, så skal vinderen af den kamp op mod nr. 3 fra 1. division. Så 2 chancer for at slippe for ACH i suppen næste år
          Esbjerg er elendige, men hallo - vi taler om gymnastikforeningen? Jeg ville sætte mine penge på at AGF skal ud i kampen om direkte nedrykning. Det ville være et klassisk GF scenarie.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg


            Ja tak, farvel til ACH, men jeg er desværre bange for at de har en god chance mod EfB (som formentlig bliver deres modstander). EfB er også umanerligt ringe, og i en supernervøs knald-eller-fald kamp kan det lige så vel blive ACH der trækker det længste strå som det kan blive de falske striber.

            Men som jeg har forstået det, så skal vinderen af den kamp op mod nr. 3 fra 1. division. Så 2 chancer for at slippe for ACH i suppen næste år
            de skal faktisk op mod nummer 2 hvis de vinder. Men jeg tvivler på at noget superligahold taber til de 1.div der er lige nu over 2 kampe..
            Det er simpelthen så ringe kvalitet pt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Esbjerg er elendige, men hallo - vi taler om gymnastikforeningen? Jeg ville sætte mine penge på at AGF skal ud i kampen om direkte nedrykning. Det ville være et klassisk GF scenarie.
              Den tror jeg også mest på. GF mod Horsens

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                de skal faktisk op mod nummer 2 hvis de vinder. Men jeg tvivler på at noget superligahold taber til de 1.div der er lige nu over 2 kampe..
                Det er simpelthen så ringe kvalitet pt
                Vendsyssel er et klassemandskab, det har vi jo selv fået at føle ... Gad vide om JC og Chris er med næste år, hvis de rykker op?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                  Vendsyssel er et klassemandskab, det har vi jo selv fået at føle ... Gad vide om JC og Chris er med næste år, hvis de rykker op?
                  Nej, Chris Sørensen stopper til sommer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Nej, Chris Sørensen stopper til sommer.
                    Måske vi kan overtale ham til en sæson mere i stribet. Han ville have været en forstærkning på VB i går.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Kan ikke lige overskue at bladre rundt i det. Nogen der har datoen på en evt. finale om EL pladsen?

                      Comment


                        Mener det er den 1 juni kl 20:00
                        We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                          Kan ikke lige overskue at bladre rundt i det. Nogen der har datoen på en evt. finale om EL pladsen?
                          1 juni :)

                          Comment


                            Så går AaB på ferie og vi får kampe 5 og 6 mod Randers i sæsonen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Så går AaB på ferie og vi får kampe 5 og 6 mod Randers i sæsonen.
                              Og EFB og Horsens skal igen spille mod hinanden. Det er sgu da klart at folk ikke gider se Superligaen...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                                Og EFB og Horsens skal igen spille mod hinanden. Det er sgu da klart at folk ikke gider se Superligaen...
                                Det er fordi folk ikke gider se superliga. Der burde jo være masser af tilskuere til den nedryknings finale. Skræmmende som Horsens ikke har opbakning i sit lokalområde.

                                Comment

                                Working...
                                X