Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Som det faldt ud i dag, så er enten AGF eller EfB sikre på at ende i de rigtigt kedelige nedrykningskampe (da de møder hinanden). Jeg har ikke som sådan noget i mod nogle af disse klubber, men der mere potentiale (på sigt) i disse klubber end Viborg og Horsens, så tænker, at det er fint for OB, hvis det kunne resultere i nedrykning for en eller begge (altså AGF og/eller EfB)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Som det faldt ud i dag, så er enten AGF eller EfB sikre på at ende i de rigtigt kedelige nedrykningskampe (da de møder hinanden). Jeg har ikke som sådan noget i mod nogle af disse klubber, men der mere potentiale (på sigt) i disse klubber end Viborg og Horsens, så tænker, at det er fint for OB, hvis det kunne resultere i nedrykning for en eller begge (altså AGF og/eller EfB)
      Men skidt for den bedste række. Der kommer til at mangle stemning og intensitet, hvis ikke de store byer er repræsenteret i den bedste række.
      Er sikker på det også er med til at højne vores eget niveau med kampe med mere nerve og intensitet. Blot et synspunkt, kan dog godt se hvad du mener, i og med vi burde være bedre økonomisk funderet end både Horsens og Viborg.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
        Men skidt for den bedste række. Der kommer til at mangle stemning og intensitet, hvis ikke de store byer er repræsenteret i den bedste række.
        Er sikker på det også er med til at højne vores eget niveau med kampe med mere nerve og intensitet. Blot et synspunkt, kan dog godt se hvad du mener, i og med vi burde være bedre økonomisk funderet end både Horsens og Viborg.
        Det ville jeg købe fuldstændigt, hvis OB var på et højere udviklingsstadie, end vi er PT. Lige nu er OB en del af kapløbet om at blive "en fast bestandel" af top 6, og her ser jeg både AGF og EfB som større konkurrenter end VFF og Horsens. Så jeg vil tillade mig at skide højt og helligt på, hvad der er bedst for den bedste række i denne omgang og på nuværende tidspunkt

        Comment


          Fandeme en mærkelig situation for Helenius, hvis den nuværende stilling holder.

          Så skal han møde sin kommende klub (os) i knock out-runde om europæisk deltagelse, og kan altså risikere både at slå sig selv og sin kommende arbejdsgiver ud af Europa, hvis han scorer eller medvirker til samlet sejr til Silkeborg, og potentielt koste os millioner, og sig selv et europæsik eventyr.

          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Fandeme en mærkelig situation for Helenius, hvis den nuværende stilling holder.

            Så skal han møde sin kommende klub (os) i knock out-runde om europæisk deltagelse, og kan altså risikere både at slå sig selv og sin kommende arbejdsgiver ud af Europa, hvis han scorer eller medvirker til samlet sejr til Silkeborg, og potentielt koste os millioner, og sig selv et europæsik eventyr.

            Tja tjo. Lidt er det. Men man er vel ansat et sted indtil man starter det nye sted. Og kampe skal også vindes efter disse før det sker..
            Havde sgu været værre hvis han havde scoret mod os og vi derved var rykket ned

            Comment


              http://www.superliga.dk/artikel/kamp...-33-36-er-klar

              Så er der program. Det sædvanlige klamphug. Jeg skal i hvert fald have taget et par fridage, hvis jeg vil på aways.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                http://www.superliga.dk/artikel/kamp...-33-36-er-klar

                Så er der program. Det sædvanlige klamphug. Jeg skal i hvert fald have taget et par fridage, hvis jeg vil på aways.
                Det er jo efterhånden grotesk latterligt. Jeg må efterhånden selv opgive, at gå til nogle af kampene, fordi det umuligt at planlægge, og så kommer der arbejde, fritidsaktiviteter, familieting osv. i vejen. Det hele er kun blevet meget værre af den nye struktur, som iøvrigt begynder og lugte mere og mere af, at være en TV ønsket struktur.

                Føj for den lede, hvor er jeg træt af TV og den nye turneringsform. Klubfodbolden lider en langsom død i DK

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Det er jo efterhånden grotesk latterligt. Jeg må efterhånden selv opgive, at gå til nogle af kampene, fordi det umuligt at planlægge, og så kommer der arbejde, fritidsaktiviteter, familieting osv. i vejen. Det hele er kun blevet meget værre af den nye struktur, som iøvrigt begynder og lugte mere og mere af, at være en TV ønsket struktur.

                  Føj for den lede, hvor er jeg træt af TV og den nye turneringsform. Klubfodbolden lider en langsom død i DK
                  Klubberne har solgt deres sjæl til TV, og den nye struktur har ikke gjort det bedre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                    Klubberne har solgt deres sjæl til TV, og den nye struktur har ikke gjort det bedre
                    Det er så TV agtigt, at man forsøger, at fremprovokere en konstant dramaturgi omkring kampene: uha, nu ligger de nr. 3 i nedrykningspulje 1, og kan med en sejr pludseligt ligge til Europa league, og i næste weekend, kan de være på vej til nedryning hvis dit og dat sker.

                    Gaaab, det er ikke interessant, det er latterligt, og med kampene spredt udover det hele, bliver det til et kludetæppe af en liga, der ikke længere hænger sammen.

                    Hader fodboldlederne i DK og divisionsforeningen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Det er jo efterhånden grotesk latterligt. Jeg må efterhånden selv opgive, at gå til nogle af kampene, fordi det umuligt at planlægge, og så kommer der arbejde, fritidsaktiviteter, familieting osv. i vejen. Det hele er kun blevet meget værre af den nye struktur, som iøvrigt begynder og lugte mere og mere af, at være en TV ønsket struktur.

                      Føj for den lede, hvor er jeg træt af TV og den nye turneringsform. Klubfodbolden lider en langsom død i DK
                      Helt enig.
                      Jeg har et lille håb om, at, hvis og såfremt osv. så jeg ikke begår hybris, vi kommer i finalen mod nummer 4, at den ender mod Lyngby eller endnu bedre FCN (jeg vil hellere stjæle en plads på plastikstadion). Så kan jeg nemt komme til at se den. Hvis jeg altså ikke skal noget den dag, hvilket jeg frygter, og jeg har ingen idé om, hvornår den bliver spillet.
                      Det er at pisse tilskuerne op og ned af ryggen, at kamptidspunkterne kommer så sent.

                      Comment


                        Servicemeddelelse:
                        Jeg har skrevet til info@superliga.dk og spurgt efter, hvornår den afgørende kamp om en plads i Europa spilles. Bare så man har en chance for at planlægge, hvis og såfremt osv.:
                        "Den afgørende Europa kval kamp spilles torsdag den 1. juni kl. 20.00 – og den spilles på nr 4´s hjemmebane."

                        Så har I mulighed for at holde den dato i reserve, hvis alt flasker sig. I skrivende stund skal fans af enten Randers, Silkeborg, AaB eller de virkelige helte i historien, os, altså bydes på stadionpølser på Lyngby Stadion.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          Servicemeddelelse:
                          Jeg har skrevet til info@superliga.dk og spurgt efter, hvornår den afgørende kamp om en plads i Europa spilles. Bare så man har en chance for at planlægge, hvis og såfremt osv.:
                          "Den afgørende Europa kval kamp spilles torsdag den 1. juni kl. 20.00 – og den spilles på nr 4´s hjemmebane."

                          Så har I mulighed for at holde den dato i reserve, hvis alt flasker sig. I skrivende stund skal fans af enten Randers, Silkeborg, AaB eller de virkelige helte i historien, os, altså bydes på stadionpølser på Lyngby Stadion.
                          Super Bliver jo nok Lyngby eller FCN...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                            Servicemeddelelse:
                            Jeg har skrevet til info@superliga.dk og spurgt efter, hvornår den afgørende kamp om en plads i Europa spilles. Bare så man har en chance for at planlægge, hvis og såfremt osv.:
                            "Den afgørende Europa kval kamp spilles torsdag den 1. juni kl. 20.00 – og den spilles på nr 4´s hjemmebane."

                            Så har I mulighed for at holde den dato i reserve, hvis alt flasker sig. I skrivende stund skal fans af enten Randers, Silkeborg, AaB eller de virkelige helte i historien, os, altså bydes på stadionpølser på Lyngby Stadion.
                            Mange tak for informationen. Selvom det er ikke muligt for mig at komme til Danmark en torsdadaften hvis holdet kvalificerer sig for kampen.
                            Hvordan spiller man sådan en kamp om europakvalifikationen en TORSDAGAFTEN?? Vil man undgå at folk kommer på stadion? Det er pisse-elendige at fodbold bliver en legetøj af TV-stationer.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              http://www.superliga.dk/artikel/kamp...-33-36-er-klar

                              Så er der program. Det sædvanlige klamphug. Jeg skal i hvert fald have taget et par fridage, hvis jeg vil på aways.
                              asl playoff????? nogen der kan oversætte?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                asl playoff????? nogen der kan oversætte?
                                Alka Super Liga?

                                Comment

                                Working...
                                X