Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

For pokker hvor ville en sejr mod Horsens dog bare være fantastisk ja.

Et tilbagevendende mareridt for mig er, at vi spiller uafgjort mod Horsens for så i sidste runde at smide hele lortet mod et EFB hold, der kan spille total frigjort i en for dem gratis kamp, samtidig med at Horsens på hjemmebane slår et Randershold, der sparer spillere og ikke har noget at spille for.

Dernæst hedder den (sandsynligvis) Viborg eller AGF over 2 kampe, hvor jeg ikke føler mig overbevist om, at vi trækker os ud som samlet vinder.

Til sidst møder vi så Horsens eller Esbjerg igen i den direkte duel om at undgå sidstepladsen. Efter 2 tætte kampe taber vi på en dødbold, hvor Lasse Kryger scorer det enlige mål, og vi slutter dermed sidst og rykker direkte ned uden at skulle spille play-off mod et hold fra første division.

Pessimistisk scenarie? Absolut.
    Realistisk scenarie? Måske ikke
    Men denne sæson og de mange forrige har bare vist, hvordan OB kan falde sammen, især mod fysisk stærke/primitivt spillende hold - ganske som dem vi møder fra nu af.

Lad nu ikke mit mareridt blive til virkelighed og vind den forpulede lortekamp mod Horsens.

Comment

Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg

Et tilbagevendende mareridt for mig er, at vi spiller uafgjort mod Horsens for så i sidste runde at smide hele lortet mod et EFB hold, der kan spille total frigjort i en for dem gratis kamp, samtidig med at Horsens på hjemmebane slår et Randershold, der sparer spillere og ikke har noget at spille for.

Dernæst hedder den (sandsynligvis) Viborg eller AGF over 2 kampe, hvor jeg ikke føler mig overbevist om, at vi trækker os ud som samlet vinder.

Til sidst møder vi så Horsens eller Esbjerg igen i den direkte duel om at undgå sidstepladsen. Efter 2 tætte kampe taber vi på en dødbold, hvor Lasse Kryger scorer det enlige mål, og vi slutter dermed sidst og rykker direkte ned uden at skulle spille play-off mod et hold fra første division.

Men denne sæson og de mange forrige har bare vist, hvordan OB kan falde sammen, især mod fysisk stærke/primitivt spillende hold - ganske som dem vi møder fra nu af.

Lad nu ikke mit mareridt blive til virkelighed og vind den forpulede lortekamp mod Horsens.
      +1

Comment

Hvis ikke spillerne på fredag går på banen med ild i blikket og vrede over egen seneste præstation, så er der altså noget helt galt. Alle må være ekstremt ivrige for at vise, at man ikke er SÅ dårlige som i Randers. Horsens er nødt til at komme længere frem end normalt, men vi skal passe på, at de ikke kommer foran. De vil garanteret spille defensivt og håbe på en sen scoring i kampen. Det bliver en svær balancegang mellem at angribe og forsvare.

Jeg håber, at vi kommer på banen som lyn og torden og får lavet et hurtigt mål, så de er nødt til at åbne op i defensiven. Vi skal ikke lulle og selv i søvn med spil på kryds og tværs foran deres bolværk. Vi skal FREMAD og smadre den bold i mål så hurtigt som muligt, så vi kan satse på omstillinger og gøre ondt på deres langsomme spillere.

Håber på denne. KEP er ikke på banen med min gode vilje, men vi får brug for Tverskov på midtbanen.

Gryte

Desler KEP Tingager JBL

Nielsen Tverskov JJT Jønsson

Greve
        Festersen
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Hvorfor vil du have Izunna pillet af banen?

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Hvorfor vil du have Izunna pillet af banen?
            Fordi jeg ikke synes, at han er god.
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Jeg kan så berette om, at jeg i nat drømte, at vi vandt over Horsens (resultatet husker jeg ikke), og at jeg efter kampen var så plakatfuld, at jeg ikke kunne styre mig, og at folk derfor blev sure på mig. Det i sig selv virker urealistisk, da jeg aldrig drikker mig fuld, når jeg er på stadion. Om det at vi skulle slå Horsens, så også udelukkende hører den parallelvirkelighed til, som jeg oplevede i nat, må vi ikke håbe.

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Fordi jeg ikke synes, at han er god.
                Fair nok. Hver sine præferencer. Jeg foretrækker personligt Izu frem for KEP, ikke så meget pga. KEPs niveau, som er i frit fald - Men mere konstellationen mellem Tingager og Tverskov, den har bare været bedst.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg kan så berette om, at jeg i nat drømte, at vi vandt over Horsens (resultatet husker jeg ikke), og at jeg efter kampen var så plakatfuld, at jeg ikke kunne styre mig, og at folk derfor blev sure på mig. Det i sig selv virker urealistisk, da jeg aldrig drikker mig fuld, når jeg er på stadion. Om det at vi skulle slå Horsens, så også udelukkende hører den parallelvirkelighed til, som jeg oplevede i nat, må vi ikke håbe.
                  Haha! Vi er åbenbart flere der har drømme/mareridt allerede nu. Jeg drømte at vi tabte 1-2, og at vi efter kampen alle skulle blive til et ekstraordinært møde med spillerne, hvor vi skulle tale om vores skuffelser og frustrationer med dem - Her kom det frem, at flere spillere havde været pisse fulde aftenen før, og derfor spillede med tømmermænd - Folk gik fuldstændig amok, og det fantastiske med drømme er, at det gik fra 100 til 0 på et splitsekund, fordi pludselig sad jeg i toget på vej hjem til København og talte med en masse Horsens fans. Meget mærkeligt, og mindre realitisk - eneste realistiske fra den drøm må være resultatet. :-D

Comment

Man skal ikke lade frygten styrer:-) men dog have sund respekt for den. Du kan dog være ret sikker på at både GF og Viborg fans er ved i at skide i bukserne over evt. at skulle møde os. Jeg er ret overbevidst om at vi både kan slå Horsens, samt hvem vi ellers måtte møde.
                    Vi kan dog ikke rykke direkte ned. Vi er sikret en play off kamp mod nummer 3. fra den anden pulje. Så den frygt GF, Viborg, SIF, AaB, Horsens og Esbjerg har for at ende som nummer 4. og ryge direkte ned, er vi lettet for.

Comment

Hvis jeg ikke tager fejl, så kan vi godt rykke direkte ud. Nej. 3 og 4 mødes på kryds. Taberne af de 2 kampe spiller om at undgå at rykke ud. Vinderen som bliver brugt. 13 skal i kvalitet med nummer 2 fra 1. div.

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        Vi kan dog ikke rykke direkte ned. Vi er sikret en play off kamp mod nummer 3. fra den anden pulje. Så den frygt GF, Viborg, SIF, AaB, Horsens og Esbjerg har for at ende som nummer 4. og ryge direkte ned, er vi lettet for.
                        Jo det kan vi godt. Nr 3 og 4 i vores pulje krydses med nr 3 og 4 i den anden pulje. De to tabende hold mødes ude og hjemme, hvor det tabende, som altså slutter som nr.14, rykker direkte ned i 1. division, og erstattes af vinderen fra selvsamme.

Comment

Jo det kan vi godt. Nr 3 og 4 i vores pulje krydses med nr 3 og 4 i den anden pulje. De to tabende hold mødes ude og hjemme, hvor det tabende, som altså slutter som nr.14, rykker direkte ned i 1. division, og erstattes af vinderen fra selvsamme.
                          Yes jeg var for hurtig, sorry:-) Ændre dog ikke på, at de andre frygter os mindst ligeså meget som vi frygter at møde dem.

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                            Man skal ikke lade frygten styrer:-) men dog have sund respekt for den. Du kan dog være ret sikker på at både GF og Viborg fans er ved i at skide i bukserne over evt. at skulle møde os. Jeg er ret overbevidst om at vi både kan slå Horsens, samt hvem vi ellers måtte møde.
                            Hvordan kom du lige frem til det :D?
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Syntes man kan frygtehvas som helst efter Randers kampen. Syntes ikke jeg har set holdet så modløst før, selv i efterårs sæsonen med nederlag syntes jeg altid der var tror og kamp til det sidste.

Comment

Hvis vi ender i playoff, så vil det være er hold som oplever nedadgående formkurve. Derfor kan alt ske- røde kort, selvmål, stolpe ud. Vi må bare ikke tabe til Horsens. Forstår slet ikke de af jer som taler om el kval. Vi er langt fra gode nok. Jeg håber NT når frem til samme konklusion og at han vælger at ansætte en god Sportsdirektør og giver ham midler så han kan få ryddet ud i JH's fadæser

Comment

Working...
                                X