Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvorfor går i så meget op i Europa kampe, med de angribere er det spil af kræfter.Brug dog de unge spillere fra reserveholdet, giv det en chance.
    To nye på toppen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af linken Se indlæg
      Hvorfor går i så meget op i Europa kampe, med de angribere er det spil af kræfter.Brug dog de unge spillere fra reserveholdet, giv det en chance.
      To nye på toppen.
      Nej tak. Kun yao er god fra reserveholdet af de unge.. Vi går 100% efter europa og stiller de 11 bedste til det

      Comment


        PC vil have ændret lidt i strukturen

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-naeste-saeson

        Comment


          Klart vi skal spille med de bedste. De bedst er ikke gode nok til at løse den opgave. Er bare glad for vi overlevede. Klart at vi på gode dage og med heldet på vores side har en chance, men så meget stolpe ind får vi næppe og slet ikke med Svenskeren og AK på holdet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af linken Se indlæg
            Hvorfor går i så meget op i Europa kampe, med de angribere er det spil af kræfter.Brug dog de unge spillere fra reserveholdet, giv det en chance.
            To nye på toppen.
            Jamen, lad os da bare resignere totalt. Så kan vi tænde for TV'et og nyde Randers spille EL. Mod alle odds klarede SønderjyskE sig sgu okay og gav deres fans en stor oplevelse. For at vi kan få det samme, skal vi først og fremmest gå efter det.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Jamen, lad os da bare resignere totalt. Så kan vi tænde for TV'et og nyde Randers spille EL. Mod alle odds klarede SønderjyskE sig sgu okay og gav deres fans en stor oplevelse. For at vi kan få det samme, skal vi først og fremmest gå efter det.

              MvT
              Fuldstændig enig. Blot ikke at rykke ned, må aldrig accepteres af hverken klub ell fans. Det bliver en sovepude for alle. Nej Kent Nielsen, Jesper Hansen. Målsætningen er ikke opfyldt, sæsonen er ikke godkendt. Forhold jer til det og step up.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                Fuldstændig enig. Blot ikke at rykke ned, må aldrig accepteres af hverken klub ell fans. Det bliver en sovepude for alle. Nej Kent Nielsen, Jesper Hansen. Målsætningen er ikke opfyldt, sæsonen er ikke godkendt. Forhold jer til det og step up.
                :-) Linken skrev et indlæg. Og nu skal Jesper Hansen og Kent Nielsen så steppe op og lade være med at opgive sæsonen, fordi Linken skrev et indlæg. Internet-kommunikation er sgu en sjov fisk.

                Comment


                  ligner at det bliver Randers vi skal op imod, hvis vi besejrer SIF over to kampe.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    ligner at det bliver Randers vi skal op imod, hvis vi besejrer SIF over to kampe.
                    Ja det er da vidst ingen tvivl om.. Faktisk lidt overrasket over hvor hurtigt 2 opgør allerede er afgjort som vi har set det idag.. Troede vi ville se tætte opgør..
                    Men aftens resultat understreger vel også at os der hellere ville have mødt Aab havde noget kød på vores påstand.. De er mega ringe pt og kan under INGEN omstændigheder undvære Würtz hvis de skal vinde en fodboldkamp

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja det er da vidst ingen tvivl om.. Faktisk lidt overrasket over hvor hurtigt 2 opgør allerede er afgjort som vi har set det idag.. Troede vi ville se tætte opgør..
                      Men aftens resultat understreger vel også at os der hellere ville have mødt Aab havde noget kød på vores påstand.. De er mega ringe pt og kan under INGEN omstændigheder undvære Würtz hvis de skal vinde en fodboldkamp
                      Der er vel kun Horsens der pt er dårligere end Aab. Hvis de var end i nedrykningsspil tror jeg de ville få problemer. Men mon ikke det bliver Horsens der ender som direkte nedrykker. Det må vi da håbe. Det er jo et forfærdeligt hold der intet giver til ligaen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Der er vel kun Horsens der pt er dårligere end Aab. Hvis de var end i nedrykningsspil tror jeg de ville få problemer. Men mon ikke det bliver Horsens der ender som direkte nedrykker. Det må vi da håbe. Det er jo et forfærdeligt hold der intet giver til ligaen.
                        Fuldstændig enig. Bate yt med dem

                        Comment


                          Det eneste der taler for Horsens dag er Bo Henriksen. Han er en fest at følge, indtil man blive mæt af ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Det eneste der taler for Horsens dag er Bo Henriksen. Han er en fest at følge, indtil man blive mæt af ham.
                            Jeps. Er vild med Bo H., men har efterhånden hørt ham alt, alt for mange gange snakke om, hvor super duper fedt det er at være Brønshøj/Horsens og ikke have noget pres på sig. Så mange gange, at jeg tænker om han overhovedet er i stand til at være træner i en klub, hvor der bliver stillet krav.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Jeps. Er vild med Bo H., men har efterhånden hørt ham alt, alt for mange gange snakke om, hvor super duper fedt det er at være Brønshøj/Horsens og ikke have noget pres på sig. Så mange gange, at jeg tænker om han overhovedet er i stand til at være træner i en klub, hvor der bliver stillet krav.

                              MvT
                              Jeg har ellers været stor fan af Bo Henriksen, som spiller og hans resultater som træner, men efter en sæson i superligaen er jeg total træt af ham. Jeg synes at han er direkte frygtelig at høre på, specielt under kampene. Jeg synes at han er gennemsyret usympatisk når han står der på sidelinien og råber som han nu gør. Horsens bringer intet på banen og Bo kommer jeg ikke til at savne i suppen, så jeg håber inderligt på at Horsens rykker direkte ned.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Nu ligger det så til, at vi skal møde Randers - igen. Tænk, at man kan risikere at møde det samme hold 6 gange i løbet af en Superligasæson. Det er altså lidt... specielt, og ikke videre charmerende.

                                Comment

                                Working...
                                X