Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ved point lighed, så er det forhåbentlig målscoren som er afgørende og ikke indbyrdes kampe?
    Så vil er point i Randers betyde, at vi "bare" skal have point mod Horsens.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Ved point lighed, så er det forhåbentlig målscoren som er afgørende og ikke indbyrdes kampe?
      Så vil er point i Randers betyde, at vi "bare" skal have point mod Horsens.
      Nemlig. Vi har lige fået en matchbold hjemme imod Horsens, hvor vi under alle omstændigheder kan afgøre det med en sejr. Får vi point(s) i Randers, så skal vi bare have uafgjort. Der er flere andre scenarier, hvor vi også klarer den; men bottom line er, at vi ikke må tabe hjemme til Horsens. Undgår vi det, så er den stort set hjemme.
      Tror ikke Horsens klasker Randers, eller at vi skvatter sammen imod et Esbjerg-hold, som i dag var ubegribeligt ringe i 2.halvleg, indtil de fik et heldigt mål 5 min før tid.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Ja, fire point i de sidste tre kampe burde være muligt.
        2p er nok.

        1 i morgen og 1 mod Horsens

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          2p er nok.

          1 i morgen og 1 mod Horsens
          ja - men lad os da bare starte med 3 i morgen.....så skal horsens ud og vinde de sidste 2 mens vi skal tabe begge kampe......men ja 2 uafgjorte kan gøre det nu - rart at vi kan afgøre det selv, og ikke skal skele alt for meget til hvad de andre gør

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            ja - men lad os da bare starte med 3 i morgen.....så skal horsens ud og vinde de sidste 2 mens vi skal tabe begge kampe......men ja 2 uafgjorte kan gøre det nu - rart at vi kan afgøre det selv, og ikke skal skele alt for meget til hvad de andre gør
            Ja en sejr i morgen vil da klart være det bedste

            Men tør man næsten at håbe på 3 i træk?

            Comment


              Nogen kampe dufter mere af uafgjort end andre, Randers-OB er en af dem

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Nogen kampe dufter mere af uafgjort end andre, Randers-OB er en af dem
                Jeg er bestemt enig. Og solgte den gerne på forhånd for uafgjort

                Comment


                  Bo H siger at nederlaget idag var en katastrofe

                  http://www.fyens.dk/article/3143186?...utm_medium=RSS

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Ved point lighed, så er det forhåbentlig målscoren som er afgørende og ikke indbyrdes kampe?
                    Så vil er point i Randers betyde, at vi "bare" skal have point mod Horsens.
                    Jeps, der er målscoren der er afgørende, det ville også være en kæmpe skandale hvis det var anderledes. Nu skal vi simpelthen bare udnytte at Horsens dummede sig mod EfB og få slået de sidste søm i deres kiste så vi selv kan slippe helt væk fra de der sindsyge knald eller fald nedrykningskampe.

                    Comment


                      Det bliver verdens længste uge frem til fredag, og jeg kommer til at skide grønne grise fra kl. 00:01 fredag morgen, helt frem til kampslut. Måske er det på baggrund af dagens resultat, men jeg har bare en rigtig dårlig fornemmelse. Jeg ser en 0-1 sejr til Horsens lure rundt om hjørnet, og jeg er sikker på mange deler den følelse.

                      Det bliver en laaang uge!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Det bliver verdens længste uge frem til fredag, og jeg kommer til at skide grønne grise fra kl. 00:01 fredag morgen, helt frem til kampslut. Måske er det på baggrund af dagens resultat, men jeg har bare en rigtig dårlig fornemmelse. Jeg ser en 0-1 sejr til Horsens lure rundt om hjørnet, og jeg er sikker på mange deler den følelse.

                        Det bliver en laaang uge!
                        Ja. Og vi skulle takke Esbjerg igen for sejren i går. Ellers ville det være endnu værre.
                        At stå bag Horsens nu ville være helt forfærdeligt. Især da Joan dummede sig med det gule kort lige før sæsonens måske vigtigste kamp.
                        Er der nogen information om Casper Nielsens skade? Horsens vil tilbyde os fight og en hård kamp. Der kan vi god bruge Caspers fighterhjerte.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Ja. Og vi skulle takke Esbjerg igen for sejren i går. Ellers ville det være endnu værre.
                          At stå bag Horsens nu ville være helt forfærdeligt. Især da Joan dummede sig med det gule kort lige før sæsonens måske vigtigste kamp.
                          Er der nogen information om Casper Nielsens skade? Horsens vil tilbyde os fight og en hård kamp. Der kan vi god bruge Caspers fighterhjerte.
                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...horsens-gyser/

                          Comment


                            Dagen derpå. Forhåbentligt kan gårsdagens miserable indsats hurtigt slettes fra harddisken.
                            Nu venter der en nervepirrende skæbnekamp mod Horsens fredag, og jeg tikker og beder til, at det bliver den sidste i den her sæson.

                            Heldigvis betyder weekendens resultater, at vi ikke er pisket til sejr – det er Horsens til gengæld, og det er ikke noget, der bør bekomme dem ret vel med den spillestil, som de normalt praktiserer. Det betyder ikke, at vi ikke skal gå efter sejren og få det afgjort, men det betyder, at vi kan udvise tålmodighed og ikke skal forcere noget.

                            Et nederlag ville ikke være til at bære. Godt nok har Randers brug for yderligere sejre efter en lang, dårlig periode, men de kunne måske godt være interesseret i at få Horsens med over i stedet for os? Så jeg ville meget nødigt være afhængig af resultatet af den kamp. I hvert fald ville Horsens i sådan et scenarie have klart mest at spille for.

                            Et kryds ville jo som bekendt også betyde, at vi SKAL have point mod EfB, hvilket også bør kunne lade sig gøre. EfB kunne muligvis have interesse i, at de får Horsens med i nedrykningsspillet, da Horsens nok har været Superligaens dårligste hold her i foråret (sammen med EfB selv), men…

                            Det bliver helt sikkert ikke nemt mod Horsens fredag, og det bliver en vaskeægte gyser. Omvendt er det den letteste vej ud af nedrykningsfare, der er tilbage i sæsonen. Puha, den tanke er ikke rar.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Dagen derpå. Forhåbentligt kan gårsdagens miserable indsats hurtigt slettes fra harddisken.
                              Nu venter der en nervepirrende skæbnekamp mod Horsens fredag, og jeg tikker og beder til, at det bliver den sidste i den her sæson.

                              Heldigvis betyder weekendens resultater, at vi ikke er pisket til sejr – det er Horsens til gengæld, og det er ikke noget, der bør bekomme dem ret vel med den spillestil, som de normalt praktiserer. Det betyder ikke, at vi ikke skal gå efter sejren og få det afgjort, men det betyder, at vi kan udvise tålmodighed og ikke skal forcere noget.

                              Et nederlag ville ikke være til at bære. Godt nok har Randers brug for yderligere sejre efter en lang, dårlig periode, men de kunne måske godt være interesseret i at få Horsens med over i stedet for os? Så jeg ville meget nødigt være afhængig af resultatet af den kamp. I hvert fald ville Horsens i sådan et scenarie have klart mest at spille for.

                              Et kryds ville jo som bekendt også betyde, at vi SKAL have point mod EfB, hvilket også bør kunne lade sig gøre. EfB kunne muligvis have interesse i, at de får Horsens med i nedrykningsspillet, da Horsens nok har været Superligaens dårligste hold her i foråret (sammen med EfB selv), men…

                              Det bliver helt sikkert ikke nemt mod Horsens fredag, og det bliver en vaskeægte gyser. Omvendt er det den letteste vej ud af nedrykningsfare, der er tilbage i sæsonen. Puha, den tanke er ikke rar.
                              Vi får vores klart bedste forsvarsspiller tilbage fra karantæne, og selv om jeg gerne så KEP sendt ud på bænken efter den helt igennem pinlige indsats som forsvarsstyrmand og anfører igår, så virkede Tverskov så tilpas rystet, at han nok har brug for lige at finde sig selv igen. Omvendt kan man også gøre det ved at komme op på hesten igen. Han fik heller ikke megen hjælp og støtte fra KEP, der lignede en gammel slidt mand, der end ikke havde tænding til at rive en modstander i trøjen i ny og næ.

                              Kampen igår var en mindelse om hvor skrøbelige vi er, og hvorfor vi skal stadig skal pakke al snak om top 6 væk til fordel for reel opbygning, hvor truppen justeres og gøres mere robust, så vi ikke oplever flere nedsmeltninger som igår, hvor vi taktisk, teknisk og fysisk blev most. Den kamp så Bo Henriksen vel også, så man kunne da frygte lidt, at Horsens så vil lave en Randers på os - og mose os fysisk fra kampens start i stedet for bare at stille sig ned.

                              Uafgjort kan vi leve med. Jeg tror bare vi får overordentligt svært ved at vinde. Også selv om Horsens så ringe ud mod Esbjerg. Og efter Joans totale hjerneblødning med det gule kort før film ved stillingen 3-0, så har jeg svært ved at se, hvor det kreative og gennembrudsstærke spil overhovedet skal komme fra.

                              Det var et hårdt slag igår. Et kollaps af alt det vi havde bygget op de sidste 10-12 kampe, der kun havde budt på 6 indkasserede mål, truer. Så er det nu nosser skal fremvises!

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Horsens forsvar er så gevaldigt svækket, og har vel reelt set kun én midterforsvarer, og en halv midterforsvarer som normalt på bænken?

                                Spørgsmål er så om vi kan gøre noget offensivt overhovedet? Casper er formentlig ude af kampen, og Joan har karantæne.. Skal vi virkelig sætte vores lid til AK, Fester som kommer retur med ammehjerne, og Jønne? Jeg kan ikke umiddelbart se hvem det skal komme fra..

                                Yao kom ind på et umuligt tidspunkt i går, og man fik vel ikke noget indtryk af ham? Tør man bruge ham på toppen istedet for en ualmindeligt svag AK?

                                Comment

                                Working...
                                X