Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Horsens forsvar er så gevaldigt svækket, og har vel reelt set kun én midterforsvarer, og en halv midterforsvarer som normalt på bænken?

    Spørgsmål er så om vi kan gøre noget offensivt overhovedet? Casper er formentlig ude af kampen, og Joan har karantæne.. Skal vi virkelig sætte vores lid til AK, Fester som kommer retur med ammehjerne, og Jønne? Jeg kan ikke umiddelbart se hvem det skal komme fra..

    Yao kom ind på et umuligt tidspunkt i går, og man fik vel ikke noget indtryk af ham? Tør man bruge ham på toppen istedet for en ualmindeligt svag AK?
    Hvis man skal af med AK, så kunne man bruge Oliver Lund som højre back.Desler og Greve som midtbane kanter og Fester og Jønne i angrebet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Vi får vores klart bedste forsvarsspiller tilbage fra karantæne, og selv om jeg gerne så KEP sendt ud på bænken efter den helt igennem pinlige indsats som forsvarsstyrmand og anfører igår, så virkede Tverskov så tilpas rystet, at han nok har brug for lige at finde sig selv igen. Omvendt kan man også gøre det ved at komme op på hesten igen. Han fik heller ikke megen hjælp og støtte fra KEP, der lignede en gammel slidt mand, der end ikke havde tænding til at rive en modstander i trøjen i ny og næ.

      MvH ChrisOB
      Det var velsagtens Tverskovs dårligste kamp i OB trøjen, og han har mere kredit i min bog (ud fra de samlede præstationer) end KEP har. Er dog temmelig sikker på, at KEP starter fredag, da det ikke er min bog, der tæller.

      Måske kommer alle tre stoppere endda i spil mod Horsens? Med både Joan og formentligt også Casper Nielsen ude, kan man måske forestille sig, at vi ruster os til slåskampen mod Horsens ved at rykke Tverskov op på midten, og så lader JJT spille en af de ”falske kanter” (selvom løsningen formentligt bliver Desler - Greve har ikke fået meget tillid i denne sæson).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Det var velsagtens Tverskovs dårligste kamp i OB trøjen, og han har mere kredit i min bog (ud fra de samlede præstationer) end KEP har. Er dog temmelig sikker på, at KEP starter fredag, da det ikke er min bog, der tæller.

        Måske kommer alle tre stoppere endda i spil mod Horsens? Med både Joan og formentligt også Casper Nielsen ude, kan man måske forestille sig, at vi ruster os til slåskampen mod Horsens ved at rykke Tverskov op på midten, og så lader JJT spille en af de ”falske kanter” (selvom løsningen formentligt bliver Desler - Greve har ikke fået meget tillid i denne sæson).
        Lyder fornuftigt at give JJT den rolle. Nogen skal jo kunne.
        Men vi har også høje Tingager ved dødbolde. Hvis holdet dog bare kan finde ud af at få lidt ud af dem, er der chance for mål.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          4-0 til de hviiii

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            4-0 til de hviiii
            Jeg har aldrig haft den store fidus til Weakhorse. Hans start i AaB var et lille skridt frem ift. Søndergaard offensivt, men nu kommer de sædvanlige defensive problemer.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jeg har aldrig haft den store fidus til Weakhorse. Hans start i AaB var et lille skridt frem ift. Søndergaard offensivt, men nu kommer de sædvanlige defensive problemer.
              Samme her. Har sgutte troen på at han laver et mesterhold eller lign i Aab på noget tidspunkt.
              Nu er de stort set reddet i denne sæson men næste sæson kunne godt blive svær for dem

              Comment


                Ville umiddelbart være ønskescenariet at bliver nr. 2 i gruppen og møde AaB. De er bestemt til at snakke med.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
                  Ville umiddelbart være ønskescenariet at bliver nr. 2 i gruppen og møde AaB. De er bestemt til at snakke med.
                  Jeg har kun 1 ønskescenarie. Det er at blive oppe. Resten er hamrende ligegyldigt pt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg har kun 1 ønskescenarie. Det er at blive oppe. Resten er hamrende ligegyldigt pt
                    Word!!!!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg har kun 1 ønskescenarie. Det er at blive oppe. Resten er hamrende ligegyldigt pt
                      Hvis vi bliver nummer 2. så bliver vi også oppe:-) Tager gerne to spændende EL kval kampe med som bonus

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        Hvis vi bliver nummer 2. så bliver vi også oppe:-) Tager gerne to spændende EL kval kampe med som bonus
                        Den er jeg med på
                        Men forstår bare ikke at man kan snakke om EL kampe når man lige har tabt stort og står over for årets vigtigste kamp for at undgå nedrykning

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Den er jeg med på
                          Men forstår bare ikke at man kan snakke om EL kampe når man lige har tabt stort og står over for årets vigtigste kamp for at undgå nedrykning
                          Vi rykker ikke ned, hvis vi taber mod Horsens... ;-) Hvis vi bare sørger for at være fornuftige bagude og måske luske en enkelt ind, så har jeg svært ved at se Horsens blive farlige. De har, trods alt, ikke samme offensive kort som Pourie, Fisker og Lundberg.

                          Omvendt så kan de lave en SønderjyskE på os - og så er det bare op ad bakke. Jeg nægter at tro på, at vi TO gange i træk ikke er klar på fysik - og uafgjort er mere brugbart for os, end det er for Horsens. De vil blotte sig. Det er jeg næsten sikker på. Og hvis de ikke gør, kan jeg godt leve med en uafgjort.

                          Men hvor ville det være fedt at vinde - så vi rent faktisk kan begynde at spekulere i, hvem vi skal møde - af Superliga-hold - fremfor Skive, Helsingør, Vendsyssel eller Roskilde.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Vi skal bare overleve. Slut. Ja, EL-playoff-kampe kunne være sjove, men med al sandsynlighed ryger vi første runde alliwl. Lad os nu bare overleve og konsolidere os i top 6 først over de næste sæsoner. Jeg kan godt frygte, at hype omkring EL-kampe vil tage fokus fra de virkelige udfordringer truppen lider onder, både mentalt, kvalitetsmæssigt og spillemæssigt.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Vi rykker ikke ned, hvis vi taber mod Horsens... ;-) Hvis vi bare sørger for at være fornuftige bagude og måske luske en enkelt ind, så har jeg svært ved at se Horsens blive farlige. De har, trods alt, ikke samme offensive kort som Pourie, Fisker og Lundberg.

                              Omvendt så kan de lave en SønderjyskE på os - og så er det bare op ad bakke. Jeg nægter at tro på, at vi TO gange i træk ikke er klar på fysik - og uafgjort er mere brugbart for os, end det er for Horsens. De vil blotte sig. Det er jeg næsten sikker på. Og hvis de ikke gør, kan jeg godt leve med en uafgjort.

                              Men hvor ville det være fedt at vinde - så vi rent faktisk kan begynde at spekulere i, hvem vi skal møde - af Superliga-hold - fremfor Skive, Helsingør, Vendsyssel eller Roskilde.

                              MvH ChrisOB
                              Nej den er jeg også med på :). Men taber vi mod Horsens er det ude af vores hænder om vi skal ud i de drablige playoff kampe..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Vi skal bare overleve. Slut. Ja, EL-playoff-kampe kunne være sjove, men med al sandsynlighed ryger vi første runde alliwl. Lad os nu bare overleve og konsolidere os i top 6 først over de næste sæsoner. Jeg kan godt frygte, at hype omkring EL-kampe vil tage fokus fra de virkelige udfordringer truppen lider onder, både mentalt, kvalitetsmæssigt og spillemæssigt.

                                MvT
                                Amen, brother.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X