Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Hvorfor skulle Horsens ikke tage 3 point hjemme mod Efb, som allerede har smidt håndklædet i ringen, når man ret ubesværet kunne gøre der i Esbjerg??
    Så du kampen i dag? Den kamp havde været bedst tjent med en kedelig 0-0'er. Horsens spiller forfærdeligt, og de bør rykke ned sammen med Esbjerg. Ubestridt ligaens to dårligste mandskaber - Jeg tror ikke Horsens vinder hjemme.. Esbjerg kan spille lidt mere frit, og med lidt mindre nerve.. Jeg tror max. Horsens får ét point. Vi må vente at se.. Jeg tror ikke de vinder.

    Comment


      Absolut, og jeg så et Esbjerg mandskab uden en nævneværdig scoringsmulighed! Horsens burde derimod have bragt sig i front allerede i første halvleg, da Aabech stod helt blank og headede lige på målmanden. Samme Aabech burde have spillet Hallur Hansson helt blank i anden. Efter at Horsens kom foran, så jeg et Esbjerg mandskab som gik fuldstændig i opløsning, og Horsens burde gå efter nådestødet i stedet for at søge ned mod hjørneflaget til tidtrækkeri. Om det er underholdende at se på eller ej er for så vidt ligegyldigt, men Horsens er i gang nu med deres form for fodbold, mens Esbjerg ikke ligner et hold der kan score overhovedet. Hjemmebanefordel til Horsens, og den kamp i deres restprogram, hvor sandsynligheden for point er størst. De går 100% efter 3 point i returopgøret! Og dem tror jeg såmend også at de tager. Söder ligner allerede en mand, som bare skal undgå en dum skade på falderebet, han er mentalt andetsteds allerede. Løbet er også kørt for Efb efter dagens resultat.

      Comment


        Det ligner bestemt at det er AAB og Silkeborg vi skal møde ved en eventuelt puljevinder-kamp. Silkeborg har 6 point ned til Viborg, og 7 point til AGF med tre kampe igen. (9 point) Jeg synes Silkeborg ser solide ud, og de skal nok få hentet tre point mere i de sidste tre kampe.

        AGF og Esbjerg kan vi vel efterhånden godt lukke ned for. De skal ud i Nedrykningsplayoff.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Det ligner bestemt at det er AAB og Silkeborg vi skal møde ved en eventuelt puljevinder-kamp. Silkeborg har 6 point ned til Viborg, og 7 point til AGF med tre kampe igen. (9 point) Jeg synes Silkeborg ser solide ud, og de skal nok få hentet tre point mere i de sidste tre kampe.

          AGF og Esbjerg kan vi vel efterhånden godt lukke ned for. De skal ud i Nedrykningsplayoff.
          Syntes mere det ligner at vi skal møde AGF over 2 kampe

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Syntes mere det ligner at vi skal møde AGF over 2 kampe
            Bestemt sandsynligt. Lad os revurdere situationen efter i morgen :-D

            Comment


              Så er jeg helt rolig. Oraklet har jo sørget for en stærk trup med gode farlige angribere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Bestemt sandsynligt. Lad os revurdere situationen efter i morgen :-D
                Alt andet end en sejr i morgen vil ikke få mig til at revurdere noget ;)...

                Horsens er desværre mere afklaret og indspillet i deres koncept. De spiller hovedsageligt elendigt fodbold men skal sjældent score mere end 1 mål på dødbold for at få point.. Vi spiller bedre fodbold men kan kun noget når modstanderne åbner op. Og det tvivler jeg på sker de sidste par kampe.
                Vi ryger snævert i nedrykningsspil og taber nok også til AGF i første runde når 3 møder 4 på et mål af Duncan i overtiden. Hans første mål i utallige kampe selvfølgelig.. Hvis det så lykkedes os ikke at tabe til EfB over 2 kampe tror jeg nu nok at vi overlever 2 kampe mod nummer 2 i 1.div...
                Men sikke en afslutning det bliver. Mine nerver kommer ikke til at holde til det...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Så er jeg helt rolig. Oraklet har jo sørget for en stærk trup med gode farlige angribere.
                  Det har jeg vist ikke noget at gøre med.��������

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                    Det har jeg vist ikke noget at gøre med.��������
                    😂

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                      Det har jeg vist ikke noget at gøre med.��������
                      Desværre - tror alle som har brugt mere end 10 minutter på FM ville kunne løse opgaven bedre end JH.

                      Comment


                        Uretfærdigt, men sådan er det.

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ang-karantaene

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Ja de 3 dage er rigtig, men ellers giver den artikel ikke den store mening...

                          Edit: Så blev det rettet ☺
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Shit man! Tingager ude resten af slutspillet. (Tre spilledages karantæne) Han er først klar til play-off kampene - Håber OB prøver at protestere mod det røde kort.

                            http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3141940

                            Comment


                              Esbjerg foran!!!!!!!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Esbjerg foran!!!!!!!!
                                Så kan det blive en fantastisk weekend for os !!!
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X