Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det er vi helt enige i .
    Men interessen ville have været væsentlig større for medaljeslutspillet hvis de store provins klubber havde haft kvaliteten til at være i top 6 .
    Omvendt er interessen nu større for taberslutspillet med deltagelse af AGF , AaB og OB .
    Hvis vi kan undgå de lorte mandagskampe fordi vi er mere interessante for de TV-stationer vil jeg gerne være tilfreds dermed.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Tror ikke det er strukturens skyld folk ikke kommer på stadion. Det er nok mere tv der har ødelagt interessen. Den evige fokusering på Brøndby og FCK, er altødelæggende for interessen. Det er mediernes dækning der er skyld i det.

      Comment


        #48
        Derudover er jeg glad for strukturen. Og jeg har fint styr på hvad man spiller om. Jeg kan ikke se det skulle være så indviklet at finde ud af.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Tror ikke det er strukturens skyld folk ikke kommer på stadion. Det er nok mere tv der har ødelagt interessen. Den evige fokusering på Brøndby og FCK, er altødelæggende for interessen. Det er mediernes dækning der er skyld i det.
          Tror heller ikke, at det alene skyldes strukturen. Men det er da påfaldende, at det lige er i år

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Derudover er jeg glad for strukturen. Og jeg har fint styr på hvad man spiller om. Jeg kan ikke se det skulle være så indviklet at finde ud af.
            Nej, det kan du jo så ikke, og det er da heller ikke umuligt at finde ud af. Men du må da acceptere, at der er en del, der ikke finder det ligeså simpelt som dig

            Comment


              #51
              Jeg synes vi ser et godt eksempel på hvor lidt dansk fodbold har ud af den evige FcK succes i Europa... Ikke at det har noget med strukturen at gøre, det kommer måske bare en anelse mere til syne nu hvor ligaen opdeles i mesterskab og nedrykning... Der er intet spænding om mesterskabet i mesterskabsspillet, og nedrykningsspillet er fuld af klubber man ellers sagde var dem der skulle udnytte og nyde godt af koefficientpointene og dermed vokse.
              Med den nye struktur ser jeg desværre ikke udviklingen vende.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Derudover er jeg glad for strukturen. Og jeg har fint styr på hvad man spiller om. Jeg kan ikke se det skulle være så indviklet at finde ud af.
                Har du lavet moster testen, som jeg opfordrede dig til?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Har du lavet moster testen, som jeg opfordrede dig til?
                  To grupper med 4 hold i hver. 1 og 2 går i Europa-playoff, 3 og 4 skal spille nedryknings-playoff.

                  Over to kampe mødes nr. 1 i gruppe A med nr. 2 i gruppe B og omvendt, og vinderne af de opgør spiller så finale om at vinde Europa-playoff.

                  På samme måde møder 3 og 4 hinanden, hvor vinderne af de opgør så skal spille finale om 11. og 12. pladsen, mens taberne skal spille om 13. og 14. pladsen. That's it, Superligaen fra 1-14 er på plads.

                  Derefter møder 12. pladsen nr. 3 fra 1. Division, 13. pladsen møder nr. 2, mens 14. pladsen rykker direkte ned...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Nej, det kan du jo så ikke, og det er da heller ikke umuligt at finde ud af. Men du må da acceptere, at der er en del, der ikke finder det ligeså simpelt som dig
                    Ja vi må jo erkende at fodbold fans er meget konservative, og måske endda ikke altid de skarpeste knive i skuffen

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Har du lavet moster testen, som jeg opfordrede dig til?
                      Hvorfor har du gjort det? Og hvad går det ud på?

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg synes vi ser et godt eksempel på hvor lidt dansk fodbold har ud af den evige FcK succes i Europa... Ikke at det har noget med strukturen at gøre, det kommer måske bare en anelse mere til syne nu hvor ligaen opdeles i mesterskab og nedrykning... Der er intet spænding om mesterskabet i mesterskabsspillet, og nedrykningsspillet er fuld af klubber man ellers sagde var dem der skulle udnytte og nyde godt af koefficientpointene og dermed vokse.
                        Med den nye struktur ser jeg desværre ikke udviklingen vende.
                        Har aldrig forstået den fokusering på at det er "godt for dansk fodbold" at FCK klarer sig flot i Europa.....ganske enkelt noget sludder. istedet for at kigge på vores koefficient og hvor "let" man kan komme i EL takket være FCK......så burde man måske netop fokusere på den hjemlige liga det er vel her man skal skabe interessen og ikke de par enkelte internationale kampe det kan blive til om året.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Men det er ikke nødvendigvis de 4 dårligste pointmæssigt. Samtidig møder du ikke de samme hold i løbet af turneringen. Derudover, så er der lige stor risiko for at rykke ned, ligemeget om du er blevet nr. 11 eller 14 efter 32 kampe. Og det er da også skørt, at nr. 3 fra 1. div kan rykke op, mens nr. 2 måske ikke gør det.

                          Som SU meget fornuftigt skriver lige over, så er det jo til at overse, når man har den grafiske oversigt - uden man har den at kigge på sammen, er det stort set håbløst at skulle forklare - især til follk, der ikke har den helt store, naturlige interesse.
                          Er der nogen der tænker på at nr 6 i championship kan rykke op, og ofte gør det, mens nr 3-4-5 ikke gør.

                          Comment


                            #58
                            Mr. fatter-ikke-det-hele-endnu har lige et spørgsmål. Bær lige over.

                            Nogle der ved, hvornår der blive gjort klart om hvem vi skal møde og hvornår i de der gruppekampe?

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Mr. fatter-ikke-det-hele-endnu har lige et spørgsmål. Bær lige over.

                              Nogle der ved, hvornår der blive gjort klart om hvem vi skal møde og hvornår i de der gruppekampe?

                              MvT
                              Jeg læste i weekenden at klubberne vil få programmet i dag tirsdag.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Mr. fatter-ikke-det-hele-endnu har lige et spørgsmål. Bær lige over.

                                Nogle der ved, hvornår der blive gjort klart om hvem vi skal møde og hvornår i de der gruppekampe?

                                MvT
                                Det bliver offentliggjort idag kl 14

                                Comment

                                Working...
                                X