Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Er Dalum blandt de misundelige ?
    og hvordan er deres faciliteter ?
    Deres baner ligger også godt spredt ude i Dalum. De har så vidt jeg ved kun 1 kunststofbane, som de har finansieret via kontingent og sponsorer.
    Last edited by sinus; 09-10-2017, 10:58.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      Deres baner ligger også godt spredt ude i Dalum. De har så vidt jeg ved 1 kunststofbane, som de har finansieret via kontingent og sponsorer.
      Okay , så de burde bestemt også kunne få del i bevillingen
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Er Dalum blandt de misundelige ?
        og hvordan er deres faciliteter ?
        Jeg synes ikke man har hørt noget fra Dalum i den her sag. Var der iøvrigt ikke noget med at det er onsdag i denne uge det hele kommer op i byrådet til endelig godkendelse?.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Jeg synes ikke man har hørt noget fra Dalum i den her sag. Var der iøvrigt ikke noget med at det er onsdag i denne uge det hele kommer op i byrådet til endelig godkendelse?.
          Jo det er vidst i morgen. Men mon ikke at de havde sikret sig politisk flertal inden og det bare er en formsag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jo det er vidst i morgen. Men mon ikke at de havde sikret sig politisk flertal inden og det bare er en formsag.
            Det vil jeg også tro. Men spændende hvad klubben gør når det hele er 100% på plads.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Det vil jeg også tro. Men spændende hvad klubben gør når det hele er 100% på plads.
              Vil mene byrådsmødet er i dag, men never mind.

              Kan dog forestille mig der går lidt tid, inden OB melder ud. Er trods alt først "nu" Falen 97 kom i spil for OB. Vil tro der skal "summes" lidt internt, mellem amatører og prof-afdeling om hvordan det har gøres mest rigtigt.

              Comment


                Så er det enstemmigt vedtaget

                http://www.fyens.dk/odense/Boldbanef...rtikel/3193465

                nogle små klubber er dog stadig lidt sure

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så er det enstemmigt vedtaget

                  http://www.fyens.dk/odense/Boldbanef...rtikel/3193465

                  nogle små klubber er dog stadig lidt sure
                  Fedt at det er vedtaget og virkelig godt for OB både amatører, akademi og prof.. At der er utilfredshed bl.a. fra en gammel B1909 mand som Olav (http://www.b1909.dk/om-klubben/bestyrelsen/) er jo forudsigeligt og på en måde forståeligt. Han glemmer naturligvis at nævne de kommunale kroner der er smidt i de anlæg de har i B1909 og B1913 mm.. og man glemmer også hurtigt, hvor kummerlige forhold OB har levet med i voldsomt mange år.
                  Den her aftale er godt for fodbolden og dyreskuet i Odense (ikke kun OB) og lur mig om der ikke også kommer penge til kunstgræsbaner i de mindre klubber, men situationen for OB har i mange år været desperat og nu er der endelig kommet en løsning så klubben kan fortsætte med at udvikle sig til gavn for hele byen.
                  Men igen så ville det nærmest være naturstridigt, hvis ikke de gamle 9'ere mm. kritiserede sådan en aftale og fred være med det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Fedt at det er vedtaget og virkelig godt for OB både amatører, akademi og prof.. At der er utilfredshed bl.a. fra en gammel B1909 mand som Olav (http://www.b1909.dk/om-klubben/bestyrelsen/) er jo forudsigeligt og på en måde forståeligt. Han glemmer naturligvis at nævne de kommunale kroner der er smidt i de anlæg de har i B1909 og B1913 mm.. og man glemmer også hurtigt, hvor kummerlige forhold OB har levet med i voldsomt mange år.
                    Den her aftale er godt for fodbolden og dyreskuet i Odense (ikke kun OB) og lur mig om der ikke også kommer penge til kunstgræsbaner i de mindre klubber, men situationen for OB har i mange år været desperat og nu er der endelig kommet en løsning så klubben kan fortsætte med at udvikle sig til gavn for hele byen.
                    Men igen så ville det nærmest være naturstridigt, hvis ikke de gamle 9'ere mm. kritiserede sådan en aftale og fred være med det.
                    Folk fra B1909 bør tænke sig rigtigt godt om, før de begynder at pege fingre af "kommunal støtte".
                    Ellers er det klart, at der er nogle, der er utilfredse, sådan vil det jo altid være, når der prioriteres. Men må dog sige, at de negative kommentarer folk har under artiklen generelt bærer præg af, at de overhovedet ikke har sat sig ind i situationen og intet kender til baneforholdene. De ser bare storebror OB og så vælter der bare galde ud uden nogen form for reflektion.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Folk fra B1909 bør tænke sig rigtigt godt om, før de begynder at pege fingre af "kommunal støtte".
                      Ellers er det klart, at der er nogle, der er utilfredse, sådan vil det jo altid være, når der prioriteres. Men må dog sige, at de negative kommentarer folk har under artiklen generelt bærer præg af, at de overhovedet ikke har sat sig ind i situationen og intet kender til baneforholdene. De ser bare storebror OB og så vælter der bare galde ud uden nogen form for reflektion.
                      Aner ikke hvad B1909 får af støtte, men tænker det måske har en lidt anden vinkel, fordi de ligger i hårdt belastet socialt kvarter. Ved ikke om det virker, men det lyder politisk godt.

                      Helt enig hvad angår galden mod OB, det er OB folk hader. Var det at nogen klubber fik "for meget", så burde folk jo have øjnene på Marienlyst.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Aner ikke hvad B1909 får af støtte, men tænker det måske har en lidt anden vinkel, fordi de ligger i hårdt belastet socialt kvarter. Ved ikke om det virker, men det lyder politisk godt.

                        .
                        Jep - men kritikken går netop på, at de midler, som de får til det, ikke altid går til de belastede unge. Der er blandet meget skarp kritik fra tidligere B1909 spillere. Men det er en hel anden diskussion.

                        Comment


                          Der er sgu godt gang i den inde på FS under kommenterer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Der er sgu godt gang i den inde på FS under kommenterer
                            Wauv, der er endda en, der smider snob-klub-kortet 😂

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Wauv, der er endda en, der smider snob-klub-kortet 
                              Ja :)

                              Kan da godt forstå hvis nogle uvidende syntes at OB bliver lidt forfordelt i denne pulje der er afsat. Men det var jo en stor kabale der skulle gå op og hvis man ser tilbage på en lang årrække uden det store tilskud kan jeg ikke se problemet..

                              Men er der nogen der kan svare på følgende:

                              Koster det virkelig 4 millioner at anlægge en kunststofbane? Med tanke på at de fandt 8 mill ekstra i budgettet.
                              Eller har jeg misset noget? Andre klubber har jo kun modtaget 1 mill til ny bane

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja :)

                                Kan da godt forstå hvis nogle uvidende syntes at OB bliver lidt forfordelt i denne pulje der er afsat. Men det var jo en stor kabale der skulle gå op og hvis man ser tilbage på en lang årrække uden det store tilskud kan jeg ikke se problemet..

                                Men er der nogen der kan svare på følgende:

                                Koster det virkelig 4 millioner at anlægge en kunststofbane? Med tanke på at de fandt 8 mill ekstra i budgettet.
                                Eller har jeg misset noget? Andre klubber har jo kun modtaget 1 mill til ny bane
                                Faldt over denne artikel fra 2011: http://ligabold.dk/news/38273

                                "Derfor svinger udgiften til kunstgræsbaner også utrolig meget. I OB måtte de punge ud med 5,7 millioner for en ny bane, mens de i Spjald kunne anlægge en kunstgræsbane for 3,1 millioner kroner."

                                Comment

                                Working...
                                X