Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningsfaciliteter
Collapse
X
-
Det nærmer sig 2 måneder efter vi hørte dette.
https://www.bt.dk/superligaen/ob-er-...-i-superligaen
Der skulle vel ikke være nogle der har hørt noget nyt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet nærmer sig 2 måneder efter vi hørte dette.
https://www.bt.dk/superligaen/ob-er-...-i-superligaen
Der skulle vel ikke være nogle der har hørt noget nyt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå tænker jeg at det var blevet postet.. Så desværre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægNej det virker mest af alt som om de var lidt for ivrige og hurtige på aftrækkeren da de meldte det ud. Var det dig, der skrev til JH og fik et rimelig detaljeret svar på status i sagen? Det jeg fik ud af svaret var primært, at der var op til flere afventede tilladelser som afhang af hinanden.
Ja det trækker sgu ud. Håber bare på afklaring inden 2019. Og gerne påbegyndelse næste forår
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægNej det virker mest af alt som om de var lidt for ivrige og hurtige på aftrækkeren da de meldte det ud. Var det dig, der skrev til JH og fik et rimelig detaljeret svar på status i sagen? Det jeg fik ud af svaret var primært, at der var op til flere afventede tilladelser som afhang af hinanden.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet kræver jo tilladelse fra kommunen og som jeg vist nok nævnte dengang, husker ikke om det var her ... så skal OB nok ikke forvente mere positiv særbehandling, det lød lidt som om de tænkte "nå det skal godt nok godkendes, men den får vi da helt sikkert ret hurtigt fra kommunen".
Hvis de tænkte det så har de lige så lidt føling med arbejdsgangen i det offentlige som de har med truppens mangler og transfermarkedet ;-)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment