Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Som jeg hører det bliver prof afdeling i ådalen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Som jeg hører det bliver prof afdeling i ådalen.
      Hmm. Okay. Så håber jeg sgu godt nok at man smider lidt millioner efter det hele dernede

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Som jeg hører det bliver prof afdeling i ådalen.
        Havde gættet på omvendt, men okay, jeg kender ikke klubben indefra på nogen måde.

        Bliver under alle omstændigheder spændende at høre hvad klubben melder ud.

        Comment


          Amatørerne ved Falen

          http://www.fyens.dk/Odense-Lokalspor...rtikel/3190583

          Comment


            Banerne i Røde Stjerne er jo nærmeste allerede erobret af OB, så det er vel en logisk løsning. Banerne er også gode der og ligger egentlig fint. Jeg håber det bliver prof afdeling der flytter til Falen, der er massere af plads til 2-3 gode baner og et stort og moderne klubhus med træningscenter osv. Som spiller i Røde Stjerne, er det dog ret træls. Men det ser ud til vi skal flytte ud til cigaren og får lavet baner og klubhus der, sammen med bueskytterne, så det ligner en win-win. Nogen der ved hvornår de begynder med arbejdet og hvornår det evt er færdigt?

            EDIT- det bliver så amatørerne, det synes jeg ikke er det rigtige valg.
            Last edited by El New York; 02-10-2017, 20:34.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Banerne i Røde Stjerne er jo nærmeste allerede erobret af OB, så det er vel en logisk løsning. Banerne er også gode der og ligger egentlig fint. Jeg håber det bliver prof afdeling der flytter til Falen, der er massere af plads til 2-3 gode baner og et stort og moderne klubhus med træningscenter osv. Som spiller i Røde Stjerne, er det dog ret træls. Men det ser ud til vi skal flytte ud til cigaren og får lavet baner og klubhus der, sammen med bueskytterne, så det ligner en win-win. Nogen der ved hvornår de begynder med arbejdet og hvornår det evt er færdigt?

              EDIT- det bliver så amatørerne, det synes jeg ikke er det rigtige valg.
              Vi må se om det hele ikke giver god mening når nu det bliver fremlagt fra OB's side. Men man burde da også etablere en eller anden form for faciliteter derude på Falen 97

              Comment


                Der er godt gang i debatten inde på fyens.dk

                http://www.fyens.dk/Odense-Lokalspor...rtikel/3190583

                Comment


                  Det havde vel slet ikke været lovligt hvis kommunen "gav" området til den professionelle afdeling? Derfor er det jo meget logisk at det er til amatørafdelingen at klubben italesætter det nye område.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlæg
                    Det havde vel slet ikke været lovligt hvis kommunen "gav" området til den professionelle afdeling? Derfor er det jo meget logisk at det er til amatørafdelingen at klubben italesætter det nye område.
                    Som den proffesionelle afdeling så kan leje sig ind på hvis det er nødvendigt

                    Comment


                      Det er vel også derfor der ikke er kommet noget ud fra OB endnu, de skal lige have fundet på hvordan de skal fordele det imellem sig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Det er vel også derfor der ikke er kommet noget ud fra OB endnu, de skal lige have fundet på hvordan de skal fordele det imellem sig.
                        Tror jeg du har ret i.

                        Nu har vi måske også fået næsten mere end vi havde regnet med, så tror "byens stemning" taget i betragtning, så kan det godt være vi bare stille og rolig pusler med det, uden at melde alt for kraftigt ud medierne.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Tror jeg du har ret i.

                          Nu har vi måske også fået næsten mere end vi havde regnet med, så tror "byens stemning" taget i betragtning, så kan det godt være vi bare stille og rolig pusler med det, uden at melde alt for kraftigt ud medierne.
                          Ja, tror det er fint at lave en ordentlig plan, så det hele er gennem arbejdet og så melde noget ud når ALT er på plads.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Ja, tror det er fint at lave en ordentlig plan, så det hele er gennem arbejdet og så melde noget ud når ALT er på plads.
                            Hvornår er der sidst lavet en ordenlig og gennemarbejdet plan i OB. Som til og med er blevet ført ud i livet?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                              Hvornår er der sidst lavet en ordenlig og gennemarbejdet plan i OB. Som til og med er blevet ført ud i livet?
                              Øens hold?
                              OB Akademi?
                              reducering af budget?
                              At gøre os til danmarks kedeligste hold?

                              Listen er lang og blandet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                                Hvornår er der sidst lavet en ordenlig og gennemarbejdet plan i OB. Som til og med er blevet ført ud i livet?
                                På et eller andet tidspunkt må de jo gøre noget ordentligt.

                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Øens hold?
                                OB Akademi?
                                reducering af budget?
                                At gøre os til danmarks kedeligste hold?

                                Listen er lang og blandet
                                Nogle af dem er bedre end andre ;)

                                Comment

                                Working...
                                X