Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Tror nu ikke det så meget er Jesper Hansen. Lader til pilen peger på Thorborg der sidder i SDU bestyrelsen. Jesper Hansen er bare en brik i Thorborgs spil. Der tegner sig mere og mere et billede af JH er bundet på hænder og fødder fra en nærrig bestyrelse.
    Men han er jo med på den og det burde han ikke være.
    At en hovedrig finansmand vil snyde sig til endnu mere magt er IKKE overraskende :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Var det ikke det vi sang den gang man solgte Fall efter vinduet var lukket.
      Odense is in the wrong hands.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Det er altså ikke overraskende, da det jo ikke er første gang at OCC tages i forsøg på snyd med offentlige kroner ... det er vist nærmere en bevidst taktik.

        Hr. Dam må jo også ryge, det holder simpelthen ikke med pampere og snydepelse i de her positioner!

        Hold da kæft, Jesper Hansen forstår jo slet ikke det ulovlige og urimelige i det ... det er ren Brixtofte!
        Enig.
        Men hvad så nu ? OB kunne ikke snyde sig ind. Er man i OS&E villige til at lægge de økonomiske midler der skal til, for at få et moderne træningsanlæg ? Eller finder man en discountløsning ?
        Last edited by sinus; 07-12-2017, 14:30.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Enig.
          Men hvad så nu ? OB kunne ikke snyde sig ind. Er man i OS&E villige til at lægge de økonomiske midler der skal til, for at få et moderne træningsanlæg ? Eller finder man en discountløsning ?
          Jeg gætter på det sidste

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Enig.
            Men hvad så nu ? OB kunne ikke snyde sig ind. Er man i OS&E villige til at lægge de økonomiske midler der skal til, for at få et moderne træningsanlæg ? Eller finder man en discountløsning ?
            Også det spørgsmål der fylder mest ved mig pt.. Men det står jo efterhånden klart at grunden til at der ikke er sket noget på facilitetssiden i nogle år er fordi at man vil have andre til at betale.. Og det er så delvist lykkedes nu..
            Men frygter at man fortsætter sin tiggergang ved bla amatørklubben og andre for at få det sidste financieret. Og lykkedes det ikke bliver det sminke på liget..

            Og de er sgu selv uden om disse spekulationer når man intet melder ud om sådan en højt profileret sag.. For mig er det UFATTELIGT at INGEN journalister/podcasts og andre OB relaterede medier har spurgt ind til det endnu.. Ikke så meget som en statusrapport..
            Det ligner satme ikke Leif Rasmussen som skal skrive 1-2-3 daglige artikler om OB.. Er han blevet bedt om diskretion?

            eller har jeg bare gang i JFK 2.0 teorier?

            Comment


              Føj hvor den stinker, den her!!
              Og hvor ligner det et klassisk selvmål af ledelsen, man spiller højt spil om en gylden mulighed for at være med i noget banebrydende! Og for hvad? For at spar lidt penge? Hvorfor fanden spiller man ikke med åbne kort fra starten og melder ud man har lyst til at være med i det projekt og at man er villig til at ligge økonomiske midler i det. (Dem man spare på at man ikke selv skal bygge nyt?) Det havde folk da kunne respektere og forstå, plus dér ville være gode chancer for at få lov til at være med!
              Men nej, nu ligner man igen en flok snyltene fidusmagerer og man har selvfølelig stadig ikke nogen afklaring om hvad der skal ske med de slidte faciliteter.
              Som sagt én fantastisk mulighed er blevet omsat til dårlig omtale, kæmpe selvmål!
              We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
                Føj hvor den stinker, den her!!
                Og hvor ligner det et klassisk selvmål af ledelsen, man spiller højt spil om en gylden mulighed for at være med i noget banebrydende! Og for hvad? For at spar lidt penge? Hvorfor fanden spiller man ikke med åbne kort fra starten og melder ud man har lyst til at være med i det projekt og at man er villig til at ligge økonomiske midler i det. (Dem man spare på at man ikke selv skal bygge nyt?) Det havde folk da kunne respektere og forstå, plus dér ville være gode chancer for at få lov til at være med!
                Men nej, nu ligner man igen en flok snyltene fidusmagerer og man har selvfølelig stadig ikke nogen afklaring om hvad der skal ske med de slidte faciliteter.
                Som sagt én fantastisk mulighed er blevet omsat til dårlig omtale, kæmpe selvmål!
                Fuldstændig enig. Og jeg synes det er mærkeligt at der ikke er blevet gravet mere i denne sag. Endnu altså....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Men han er jo med på den og det burde han ikke være.
                  At en hovedrig finansmand vil snyde sig til endnu mere magt er IKKE overraskende :D.
                  Det er kun gætterier få din side. Du ved jo ikke om han er med på den. Vi ved bare Thorborg var parat til at kuppe B1913. JH er jo bare ansat til at udfylde bestyrelsens udstukne retningslinjer. Jeg er da overbevist om at han gerne ville have flere penge at lege med, men har et budget der skal holdes.

                  Comment


                    FS har postet denne for 25 min siden. Men da det er endnu en betalingsartikel med OB indhold kan jeg ikke se om der er noget nyt

                    https://www.fyens.dk/indland/OB-chef...rtikel/3211911

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Det er kun gætterier få din side. Du ved jo ikke om han er med på den. Vi ved bare Thorborg var parat til at kuppe B1913. JH er jo bare ansat til at udfylde bestyrelsens udstukne retningslinjer. Jeg er da overbevist om at han gerne ville have flere penge at lege med, men har et budget der skal holdes.
                      "Til at starte med kunne vi godt have set os selv, som en fast del af centret. Undervejs bliver processen for tung. Man var ikke afklaret med, at der skulle nogle brugere til. Og bruger skal for det første komme med nogle penge, men de vil også have noget medindflydelse. Og der følte jeg ikke helt, at der var overensstemmelse mellem vores ønsker, og det vi blev fremlagt på møderne, siger OBs sportsdirektør Jesper Hansen.".

                      Jo, det synes jeg vi må kunne sige at han var ... med den udtalelse.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        FS har postet denne for 25 min siden. Men da det er endnu en betalingsartikel med OB indhold kan jeg ikke se om der er noget nyt

                        https://www.fyens.dk/indland/OB-chef...rtikel/3211911
                        Den har jeg desværre heller ikke adgang til.
                        På mange punkter giver det dog ok mening at OSE er med i overvejelser om sådan et projekt. Alle omkring projektet (SDU, Odense Kommune osv.) har haft interesse i at få tilført noget kapital til projektet, hvilket OSE har og det har B1913 jo ikke. OB/OSE står med et totalt amatøragtigt træningsanlæg uden plads til udvidelse. Hvis ikke klubben undersøger mulighederne for at være med, når der i byen arbejdes på planer om at etablere landets mest moderne og komplette træningsanlæg, så ville det da være mærkeligt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Den har jeg desværre heller ikke adgang til.
                          På mange punkter giver det dog ok mening at OSE er med i overvejelser om sådan et projekt. Alle omkring projektet (SDU, Odense Kommune osv.) har haft interesse i at få tilført noget kapital til projektet, hvilket OSE har og det har B1913 jo ikke. OB/OSE står med et totalt amatøragtigt træningsanlæg uden plads til udvidelse. Hvis ikke klubben undersøger mulighederne for at være med, når der i byen arbejdes på planer om at etablere landets mest moderne og komplette træningsanlæg, så ville det da være mærkeligt.
                          Enig i den del. Det usmagelige består i, at OB aktivt arbejder for at smide B1913 ud af deres anlæg.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            FS har postet denne for 25 min siden. Men da det er endnu en betalingsartikel med OB indhold kan jeg ikke se om der er noget nyt

                            https://www.fyens.dk/indland/OB-chef...rtikel/3211911
                            Jesper Hansen køre: benægt, benægt, benægt. Imens Bordinggard fortæller om nogle af de hårde konsekvenser, han har oplevet ved at stå frem og sige, at OB ikke skulle overtage alle Danmarks klubbers nationale testcenter.

                            Comment


                              Det er en længere artikel, hvor Jesper Hansen blandt andet siger, at "... vi aldrig har været dér, hvor det hele har haft til formål at skubbe B1913 eller andre klubber ud. Hvis vi i OB skulle flytte derud, skulle der etableres x-antal ekstra baner ved siden af B1913's."


                              Bordinggaard slår til gengæld fast, at hele idéen med projektet er væk, hvis OB bliver en del af det. Det skal være et fælles nationalt center, og det vil ikke fungere, hvis OB er inde over. Derudover siger han, at han har et godt forhold til OB.
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Jesper Hansen køre: benægt, benægt, benægt. Imens Bordinggard fortæller om nogle af de hårde konsekvenser, han har oplevet ved at stå frem og sige, at OB ikke skulle overtage alle Danmarks klubbers nationale testcenter.
                                Og da det ikke virkede gik man over til : lyv, lyv, lyv

                                Comment

                                Working...
                                X