Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Søndag morgen 07:00 ... så er vi på plads i omklædningerummene igen! 😳👍🏻

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Søndag morgen 07:00 ... så er vi på plads i omklædningerummene igen! 
      Er det total 2017 update eller er det kun sminke på liget?

      Comment


        No idea - det er gas 😜
        Vågnede bare ukristeligt tidligt på en søndag ... har dog fået fjernet diverse blade under hækken 😎

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
          No idea - det er gas 
          Vågnede bare ukristeligt tidligt på en søndag ... har dog fået fjernet diverse blade under hækken 

          Comment


            Der skal laves nyt køkken

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Soull Se indlæg
              Der skal laves nyt køkken
              Okay. Så intet nyt om de andre faciliteter endnu?

              Comment


                Ser ud til at OB har været med i planerne om at flotte ud til SDU i stedet for B1913, men at de planer er droppede igen.

                https://www.dr.dk/nyheder/regionale/...-til-fordel-ob

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                  Ser ud til at OB har været med i planerne om at flotte ud til SDU i stedet for B1913, men at de planer er droppede igen.

                  https://www.dr.dk/nyheder/regionale/...-til-fordel-ob
                  Det er sådan noget der gør, at OB aldrig har opnået at vinde den samlede befolkning i byen. Jeg vil gætte på der bliver en masse ballade nu igen. At folk vil sige OB prøver at rage til sig, mens andre betaler. Jeg synes det usmageligt det de har haft gang i her. Vidste ikke Thorborg sad i SDU ' bestyrelse, men at han ville udnytte det til egen vindings skyld er da pinligt. Betal dog selv for pokker. Det er jo peanuts for dig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                    Ser ud til at OB har været med i planerne om at flotte ud til SDU i stedet for B1913, men at de planer er droppede igen.

                    https://www.dr.dk/nyheder/regionale/...-til-fordel-ob
                    Så tror jeg da filan man først rigtig har sat damp på kedlerne de sidste 12-15 måneder mht at ville blive i Ådalen.. Man arbejdede på en anden løsning..
                    Men syntes hele tiden det er den med “andre skal helst betale”. Gør os jo ikke specielt sympatiske.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Det er sådan noget der gør, at OB aldrig har opnået at vinde den samlede befolkning i byen. Jeg vil gætte på der bliver en masse ballade nu igen. At folk vil sige OB prøver at rage til sig, mens andre betaler. Jeg synes det usmageligt det de har haft gang i her. Vidste ikke Thorborg sad i SDU ' bestyrelse, men at han ville udnytte det til egen vindings skyld er da pinligt. Betal dog selv for pokker. Det er jo peanuts for dig.
                      Fuldstændig enig. Jeg kan godt se rationalet fra OBs side, i at få stilet et topmoderne træningsanlæg til rådighed gratis. Men at det inkluderer at kuppe B1913 ud af deres anlæg, er ganske uanstændigt. Nu risikerer OB at stå med håret i postkassen, på grund af ledelsens dispositioner.
                      Tiden er forhåbentlig også brugt på at lægge en plan B.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Det er sådan noget der gør, at OB aldrig har opnået at vinde den samlede befolkning i byen. Jeg vil gætte på der bliver en masse ballade nu igen. At folk vil sige OB prøver at rage til sig, mens andre betaler. Jeg synes det usmageligt det de har haft gang i her. Vidste ikke Thorborg sad i SDU ' bestyrelse, men at han ville udnytte det til egen vindings skyld er da pinligt. Betal dog selv for pokker. Det er jo peanuts for dig.
                        Enig i at det er usmageligt. føj for en nyhed

                        Comment


                          Det hedder at være smart, at være en god forretningsmand etc i dag. Jeg siger ad. Usmageligt og uetisk. I en bedre verden var de helt uden for indflydelse. Men der er så desværre rigtig mange af slagsen. Alle DKs øde øer er ikke nok.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Det virker noget lyssky. "Vi" fremstår bestemt ikke videre sympatiske her. Omvendt mener jeg også det nærmest ville være uansvarligt hvis OB ikke på en eller anden måde forsøgte at blive en del af det når et projekt som dette opføres i Odense. Især hvis det virkelig foregik som det fremgår af artiklen: at det var SDU, der gik til Thorborg og sagde "hør hvad vi har gang i, var det noget?"

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                              Ser ud til at OB har været med i planerne om at flotte ud til SDU i stedet for B1913, men at de planer er droppede igen.

                              https://www.dr.dk/nyheder/regionale/...-til-fordel-ob
                              Det er altså ikke overraskende, da det jo ikke er første gang at OCC tages i forsøg på snyd med offentlige kroner ... det er vist nærmere en bevidst taktik.

                              Hr. Dam må jo også ryge, det holder simpelthen ikke med pampere og snydepelse i de her positioner!

                              Hold da kæft, Jesper Hansen forstår jo slet ikke det ulovlige og urimelige i det ... det er ren Brixtofte!
                              Last edited by Entusiastens; 07-12-2017, 12:22.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Det er altså ikke overraskende, da det jo ikke er første gang at OCC tages i forsøg på snyd med offentlige kroner ... det er vist nærmere en bevidst taktik.

                                Hr. Dam må jo også ryge, det holder simpelthen ikke med pampere og snydepelse i de her positioner!

                                Hold da kæft, Jesper Hansen forstår jo slet ikke det ulovlige og urimelige i det ... det er ren Brixtofte!
                                Tror nu ikke det så meget er Jesper Hansen. Lader til pilen peger på Thorborg der sidder i SDU bestyrelsen. Jesper Hansen er bare en brik i Thorborgs spil. Der tegner sig mere og mere et billede af JH er bundet på hænder og fødder fra en nærrig bestyrelse.

                                Comment

                                Working...
                                X