Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Indtil modsat er bevist har jeg fuld tillid og tiltro til at JH og co har fuldstændig styr på det her og kommer op med noget lækkert.
    Men laver de en eller anden halvfærdig leasy løsning hvor faciliterne kun bliver opdateret til noget der mindre end det vores konkurrenter har gang i og hvor amatørerne sidder på det meste af regningen tænker jeg at min holdning skifter hurtigt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Indtil modsat er bevist har jeg fuld tillid og tiltro til at JH og co har fuldstændig styr på det her og kommer op med noget lækkert.
      Men laver de en eller anden halvfærdig leasy løsning hvor faciliterne kun bliver opdateret til noget der mindre end det vores konkurrenter har gang i og hvor amatørerne sidder på det meste af regningen tænker jeg at min holdning skifter hurtigt
      Det tror jeg den vil for mange.

      Men denne gang skal de kunne finde ud af noget, de har snakket om det her længe, så håber sgu de er opgaven voksne, ellers må nogen jo gøre et eller andet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Det tror jeg den vil for mange.

        Men denne gang skal de kunne finde ud af noget, de har snakket om det her længe, så håber sgu de er opgaven voksne, ellers må nogen jo gøre et eller andet.
        Vi må afvente og have tålmodighed så flere konspirations teorier ikke opstår unødvendigt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Indtil modsat er bevist har jeg fuld tillid og tiltro til at JH og co har fuldstændig styr på det her og kommer op med noget lækkert.
          Men laver de en eller anden halvfærdig leasy løsning hvor faciliterne kun bliver opdateret til noget der mindre end det vores konkurrenter har gang i og hvor amatørerne sidder på det meste af regningen tænker jeg at min holdning skifter hurtigt
          Det scenarie er bestemt en mulighed. ��. Men nu er der ikke flere undskyldninger, for ikke at lave et moderne træningsanlæg til den professionelle afd. Frem med pengepungen Hansen.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Det scenarie er bestemt en mulighed. ��. Men nu er der ikke flere undskyldninger, for ikke at lave et moderne træningsanlæg til den professionelle afd. Frem med pengepungen Hansen.
            Ja, der burde jo være til det, de har jo lagt til side til det, samt ikke brugt penge på spillerkøb.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Det tror jeg den vil for mange.

              Men denne gang skal de kunne finde ud af noget, de har snakket om det her længe, så håber sgu de er opgaven voksne, ellers må nogen jo gøre et eller andet.
              Det her er faktisk et af de punkter, hvor jeg tror mere på JH's arbejde. Han virker til at have godt styr på den del, der ikke har med køb/salg af spillere at gøre - bare ærgerligt, at det er hans primære opgave.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Det her er faktisk et af de punkter, hvor jeg tror mere på JH's arbejde. Han virker til at have godt styr på den del, der ikke har med køb/salg af spillere at gøre - bare ærgerligt, at det er hans primære opgave.
                Jeg giver dit fuldstændig ret. Tror det samme som dig.

                Og håber derfor også at det lykkes :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Indtil modsat er bevist har jeg fuld tillid og tiltro til at JH og co har fuldstændig styr på det her og kommer op med noget lækkert.
                  Men laver de en eller anden halvfærdig leasy løsning hvor faciliterne kun bliver opdateret til noget der mindre end det vores konkurrenter har gang i og hvor amatørerne sidder på det meste af regningen tænker jeg at min holdning skifter hurtigt
                  Hvis OB amatør bygger klubhus ved Falen, burde der være plads nok i Ådalen til top facilitter.

                  Så det burde ligge lige til højrebenet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    Hvis OB amatør bygger klubhus ved Falen, burde der være plads nok i Ådalen til top facilitter.

                    Så det burde ligge lige til højrebenet.
                    Så er der bare det problem med Ådalen at det er kommunelt fredet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Så er der bare det problem med Ådalen at det er kommunelt fredet.

                      Jeg tror der er plads i de nuværende bygninger, til at super omklædningsrum massage fitness rum m.m der er alligevel en del m2. Alt det administrative omkring klubben ligger jo ved stadion. Hvis man så har råderet over en kunststof bane, samt græsbaner der er altid er i top hjælper det jo på det, men det vil nok stadig være svært, medmindre man kan forhøje dem og dræne græsbanerne yderligere. Men hvis det kun er superligaholdet og evt. uholdene er der jo betydeligt mindre slid på banerne

                      Det ydre udseende af klubben kan jo bestå som nu, det indvendige er jo nok ikke fredet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                        Jeg tror der er plads i de nuværende bygninger, til at super omklædningsrum massage fitness rum m.m der er alligevel en del m2. Alt det administrative omkring klubben ligger jo ved stadion. Hvis man så har råderet over en kunststof bane, samt græsbaner der er altid er i top hjælper det jo på det, men det vil nok stadig være svært, medmindre man kan forhøje dem og dræne græsbanerne yderligere. Men hvis det kun er superligaholdet og evt. uholdene er der jo betydeligt mindre slid på banerne

                        Det ydre udseende af klubben kan jo bestå som nu, det indvendige er jo nok ikke fredet.
                        Problemet i Ådalen, som jeg har forstået det, er også, at jorden generelt er for sumpet/fugtig pga. placeringen lige op til åen. Så bliver de professionelle i Ådalen vil de nok være nødt til at spille på kunstgræs en langt større del af året end man ønsker.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Så er der bare det problem med Ådalen at det er kommunelt fredet.
                          Var det ikke oppe tidligere i tråden at bygningerne i sig selv ikke er fredede? Men ligesom en anden skriver så burde bygningerne i sig selv være store nok til at rumme hele prof afdelingen uden at skal bruge barakker

                          Comment


                            Tror du har ret - Det er ikke 100 % optimalt, med de fugtige baner, og hvis noget kunne gøres ved dem er det nok forsøgt gjort.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                              Tror du har ret - Det er ikke 100 % optimalt, med de fugtige baner, og hvis noget kunne gøres ved dem er det nok forsøgt gjort.
                              Men det er vel derfor alle banerne i Ådalen bliver til kunstgræs bortset fra opvisningsbanen. Så der bliver en græsbane og 3 kunstgræsbaner. Kunstgræsbanerne går jeg ud fra bedre kan tåle det fugtige klima der er ved Ådalen?.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Men det er vel derfor alle banerne i Ådalen bliver til kunstgræs bortset fra opvisningsbanen. Så der bliver en græsbane og 3 kunstgræsbaner. Kunstgræsbanerne går jeg ud fra bedre kan tåle det fugtige klima der er ved Ådalen?.
                                Næh det er slet ikke sikkert det er et problem, hybrid kunstgræsbaner skulle også være næsten som at spille på alm. græs https://www.dlf.dk/om-dlf/nyheder-og...ion=1&PID=3445

                                Comment

                                Working...
                                X