Men det er vel derfor alle banerne i Ådalen bliver til kunstgræs bortset fra opvisningsbanen. Så der bliver en græsbane og 3 kunstgræsbaner. Kunstgræsbanerne går jeg ud fra bedre kan tåle det fugtige klima der er ved Ådalen?.
Er der 4 baner ialt nede i Ådalen? Har aldrig rigtig tjekket
Mon ikke "blot" det er nyheden om at Albani overtager fra Carlsberg
Jo, mon ikke? Har det været oppe og vende for nylig? I så fald er det gået min næse forbi. Under alle omstændigheder ville det da være fornemt med Albani på trøjerne fremfor at være 3. valg hos Carlsberg - også selvom de giver flere penge.
Lidt om misundelsen mellem klubberne og nok specielt OB efter at de har fået 2 nye kunstbaner og nu er oppe på 3 stk
Det er umuligt at gøre alle tilfredse og naturligvis vil der være mindre klubber der føler sig snydt når OB får noget fra kommunen. Hvis man kigger på hvad andre superliga og divisionsklubben har af kommunale faciliteter så er OB stadig langt bagefter. Men derfor er det da fair nok at mindre klubber føler sig snydt når de ikke har nogen kunstgræsbane og OB snart har 3. Det er dog nødvendigt og jeg håber OB selv spytter en masse penge i faciliteterne så der også kommer hybridbaner og nogle ordentlige omklædningsrum og motionsrum mm..
Det er umuligt at gøre alle tilfredse og naturligvis vil der være mindre klubber der føler sig snydt når OB får noget fra kommunen. Hvis man kigger på hvad andre superliga og divisionsklubben har af kommunale faciliteter så er OB stadig langt bagefter. Men derfor er det da fair nok at mindre klubber føler sig snydt når de ikke har nogen kunstgræsbane og OB snart har 3. Det er dog nødvendigt og jeg håber OB selv spytter en masse penge i faciliteterne så der også kommer hybridbaner og nogle ordentlige omklædningsrum og motionsrum mm..
Hvad er medlems tallene på de forskellige klubber som nu er misundelige ?
Comment